Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інноваційні інструменти для контролю дзвінків

Нарощуємо обсяг продажів за допомогою сервісів розпізнавання та аналітики розмови

Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу.

Як це було раніше? Дзвінки співробітників необхідно було прослуховувати, складати та аналізувати таблиці здійснення дзвінків, а до того ж вести звіти за результатами.

Сьогодні всі ці рутини легко можна перевести в площину автоматизації! Сервіс розпізнавання мовлення моментально проводить транскрибування розмови до текстового формату з високою точністю розпізнавання. Готовий текст можна одразу ж аналізувати, налаштовувати фільтри та генерувати аналітичні звіти.

Цей інструмент стане в пригоді бізнесам, які використовують:

  • Відділи продажів;
  • Служби клієнтської підтримки;
  • Колл-центри;
  • Гарячі лінії;
  • Телефонні опитування.

Функціонал інструментів з розпізнавання та аналізу мовлення, який ви точно оціните

  • Підвищення рівня продажів, генерації лідів та якості роботи відділу продажів
  • Аналітика дзвінків за безліччю показників.
  • Робота з чистотою мови операторів (аналіз частоти згадки слів-паразитів, стоп-фраз, інтонації та звернень до клієнта).
  • Контроль за дотриманням сценаріїв дзвінка.
  • Зниження навантаження на підрозділи, що виконують функції контролю (керівників відділу продажів, контролерів кол-центру, маркетологів).
  • Зручна база даних телефонних дзвінків та розмов: упорядковане зберігання даних із зручною функцією пошуку за низкою параметрів.

Обґрунтована ціна та аналітичні інструменти у подарунок!

Окупність сервісів розпізнавання та аналітики мови - дуже швидка. Ви платите за інструментарій, який автоматизує переклад мовлення в текст. Аналітичні інструменти - отримуєте у подарунок.

Сервіс розпізнавання мовлення з практичного боку: як це працює?

  • Сервіс працює у двох режимах. Перший режим: запис запускається на момент початку розмови. Весь час дзвінка інструмент веде запис та синхронно переводить мову у текстовий формат. Також можливий варіант, коли менеджер вибирає список дзвінків для розпізнавання вручну, тоді вибрані записи конвертуються в текст.
  • Функція автоматичного аналізу одночасно залучає встановлені налаштування та аналізує зміст розмови та параметри мови.
  • Після завершення розмови програма автоматично генерує звіт про дзвінок за вказаними параметрами.
  • Ви отримуєте розгорнутий звіт щодо кожної розмови та оцінку дзвінка. Потім можливе налаштування звітів щодо окремих співробітників. Є також можливість для менеджерів створювати власні чек-листи, щоб надалі оцінювати кожну розмову та виводити середні показники кожного співробітника.

Що аналізує сервіс розпізнавання мови?

  • випадки перебивання співробітником клієнта;
  • виконання порядку скриптів та сценаріїв;
  • порушення у вигляді стоп-слів, слів-паразитів, нецензурних слів.

Переваги сервісу для керівників

  • Гнучкі тарифні пакети та бонуси у вигляді аналітичних інструментів, безплатного періоду користування.
  • 100+ країн світу, де працює сервіс.
  • 50+ мов для розпізнавання мовлення.
  • Можливість інтеграції з вашим програмним забезпеченням для бізнесу (CMS, CRM, ПЗ колл-центрів).
  • Швидке надсилання звітів зручним для вас способом: по e-mail, внутрішніми каналами зв'язку, в інтерфейсі сервісу.

Переваги сервісу для співробітників, які здійснюють дзвінки

  • Можливість записів розмов для вирішення спірних ситуацій.
  • Аналіз власної роботи для виявлення помилок та підвищення ефективності.
  • Жодних перешкод під час телефонних дзвінків: сервіс працює без втручання у вашу роботу.

Переваги сервісу для клієнтів вашої компанії

  • Підвищення якості клієнтського обслуговування шляхом аналізу роботи відповідальних співробітників.
  • Точніше інформування клієнтів та підвищення рівня ведення телефонних переговорів.
  • Нижче ризики зіткнутися з некомпетентністю, грубістю, ігноруванням клієнтських запитів.

Чому бізнесу важливо використовувати інструменти для розпізнавання мови та її аналітики?

  • За допомогою автоматизованих систем розпізнавання мови вам простіше контролювати відповідальних співробітників та якість їхньої роботи.
  • Точні звіти та розгорнутий аналіз роботи кожного співробітника - ви знатимете точно, хто працює з високою ефективністю, а хто - не виконує обов'язки в повному обсязі. Це дозволить мотивувати співробітників та розподіляти навантаження.
  • Репутаційні переваги. Ви підвищуєте якість телефонного обслуговування, виявляєте помилки та швидко виправляєте їх - а ваші клієнти будуть вдячні вам за це!
  • Економія на заходах з контролю. Автоматизація знімає навантаження та знижує кількість витраченого годинника зі співробітників, які раніше відповідали за моніторинг якості дзвінків.
  • Впровадження нових сценаріїв та технік телефонування. Бажаєте проаналізувати ефективність задуманої телефонної кампанії чи стратегії ведення розмов із клієнтами? Інструменти розпізнавання та аналітики промови допоможуть вам протестувати нові ідеї та виявити їх сильні та слабкі сторони.

3 кроки для успішного старту

  • Зареєструйтесь та під'єднайте хмарну АТС.
  • Зв'яжіться з нашою компанією для підключення модуля Speech to Text. Після цього можливість конвертації розмов у текст буде активовано.
  • Отримайте звіт про розмову у розділі Аналітика.

Підіб'ємо підсумки

Сервіс розпізнавання мови та аналізу телефонних розмов від нашої компанії - це:

    Можливість делегувати завдання щодо прослуховування дзвінків та оцінки ефективності. Оптимізація часу на контроль дзвінків.
  • Робота в більшості країн світу - це зручно для компаній, які працюють із клієнтами з різних країн.
  • Клієнтська підтримка упродовж робочого дня.
  • Робота в хмарній екосистемі - можливість отримувати доступ до сервісу з офісу та поза ним.
  •  

Сучасні технології для підвищення ефективності вашого бізнесу - це сервіс розпізнавання мови та аналізу.

Наші продукти

Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще

Також цікаво

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
25.07.2023
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?

Налаштовуємо повідомлення про пропущені дзвінки в Telegram: невеликий гайд для бізнесу

Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення продажів телефоном, роботи у режимі колл-центру чи гарячої лінії. Тому дуже вразливою частиною робочих процесів є ефективність телефонії. Якщо ви вкладаєте чимало ресурсів у розвиток та залучення клієнтів - а вони йдуть до цконкурентів, варто перевірити, чи дійсно всі клієнти мають змогу додзвонитися вам. Саме для цього потрібен контроль пропущених дзвінків.

Сьогодні технології дозволяють уникнути ручного контролю та звільнити ваш час на інші, набагато важливіші справи, адже отримувати повідомлення про пропущені дзвінки у вашій компанії можна просто в Telegram! Давайте дізнаємося, як це зробити, та яку користь отримувати від цієї опції.

Стандарти індустрії: як контролювати пропущені дзвінки в бізнесі

Якщо взяти останню статистику, бізнес має майже 11-12% втрати клієнтів через пропущені дзвінки: клієнт не отримує зворотнього зв'язку з першого разу та обирає іншу компанію. Наразі найпопулярнішими засобами контролю пропущених дзвінків є:

  • Звіти про пропущені дзвінки та ті, що не були опрацьованими співробітниками.
  • Повідомлення про пропущені через такі канали зв'язку, як e-mail та SMS.
  • Інструменти переадресування, які дозволяють знизити вірогідність пропущених дзвінків через переведення виклику на вільного співробітника.

Наразі до цього переліку можна додати ще один зручний інструмент. Чимало керівників та співробітників сьогодні використовують месенджери, а Telegram є чи не найпопулярнішим з них. Тому отримання повідомлень про пропущені дзвінки в Telegram - це зручно та ефективно.

Переваги такого рішення

  • Миттєва можливість відреагувати на пропущений дзвінок. Щойно ви отримали повідомлення - ви можете передзвонити та утримати клієнта, поки він не зв'язався з конкурентами.
  • Швидка аналітика щодо ефективності співробітників та підрозділів - за кількістю повідомлень про пропущені виклики по кожному номеру телефону можна швидко зробити висновки, хто втрачає більше клієнтів чи довго займає лінію.
  • Завдяки інтеграції з вашим ПВ ви маєте розширені можливості - наприклад, за повідомленням про пропущений дзвінок відразу можна перейти до картки клієнта та отримати інформацію про нього.

При використанні нашого рішення з повідомлень через Telegram ви отримуєте повну інформацію про пропущений дзвінок включно з часом очікування та карткою клієнта.

Як це працює та що потрібно для інтеграції

Перш за все - вам, звісно ж, потрібен Telegram мессенджер. В ньому повідомлення надходитимуть у чат-бот. Та це - верхівка айсберга. Принцип роботи автоматизованих повідомлень про пропущені дзвінки наступний:

  • Генерується певний документ, куди будуть надходити дані про всі дзвінки, а щодо пропущених буде створений запит на відправлення повідомлення в чат-бот.
  • У кампанії, щодо якої ви хочете отримувати повідомлення, треба створити сценарій відправлення повідомлень по певному скрипту.
  • Створення окремого боту - наприклад, це може бути бот в Telegram, до якого маєте доступ тільки ви, чи повноцінний канал з повідомленнями для всіх менеджерів з продажів - щоб вони мали змогу якнайшвидше опрацьовувати пропущені дзвінки.

Здається, що це трохи складно? Так, але ми завжди на зв'язку з вами та готові допомогти з підключенням. Крім того, ви можете дізнатися подробиці покрокового підключення повідомлень за допомогою нашого функціонала цієї статті (лінк на статтю, про яку ви говорили). У будь-якому випадку наша технічна підтримка готова допомогти з підключенням та налаштувати відправлення у ваш месенджер.

Читати ще
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel

Базові можливості програми

Установка програми голосового автоінформування передбачає:

  • відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
  • реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
  • інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
  • настройку кількості повторів повідомлення;
  • постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
  • програмування початку і тривалості кампанії;
  • завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
  • установку черговості дзвінків;
  • запуск різних кампаній обдзвону одночасно.

Інтерфейс Автоінформатора від Iptel після інтеграції з Бітрікс24

переваги програми

Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:

  1. Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
    втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
    аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
    Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
  2. Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
    контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
    же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
  3. Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
  4. Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
    Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
    автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
    Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.

Зведена звітність щодо кампанії автообзвону в Автоінформаторі від Iptel

Для запуску автоінформування Вам необхідно

  • Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
  • Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
  • Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
  • Завантажити аудіофайл
  • Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
  • Вибрати файл для відтворення клієнту;
  • Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
  • Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
  • Встановити час введення (в мілісекундах);
  • Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
  • Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
  • Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
  • Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
  • На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
  • Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
  • Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
  • В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
  • Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
    https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
  • встановити додаток
  • Ввести адресу Автоінформатор
  • Ввести логін користувача
  • ввести пароль
  • Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
  • Натиснути “Увійти”
  • Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
  • Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
  • Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов

Загальний звіт автообзвону в програмі Автоінформатор від Iptel після інтеграції з CRM Бітрікс24

Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор

Читати ще