Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу.
Як це було раніше? Дзвінки співробітників необхідно було прослуховувати, складати та аналізувати таблиці здійснення дзвінків, а до того ж вести звіти за результатами.
Сьогодні всі ці рутини легко можна перевести в площину автоматизації! Сервіс розпізнавання мовлення моментально проводить транскрибування розмови до текстового формату з високою точністю розпізнавання. Готовий текст можна одразу ж аналізувати, налаштовувати фільтри та генерувати аналітичні звіти.
Окупність сервісів розпізнавання та аналітики мови - дуже швидка. Ви платите за інструментарій, який автоматизує переклад мовлення в текст. Аналітичні інструменти - отримуєте у подарунок.
Сучасні технології для підвищення ефективності вашого бізнесу - це сервіс розпізнавання мови та аналізу.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз