Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?

Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення продажів телефоном, роботи у режимі колл-центру чи гарячої лінії. Тому дуже вразливою частиною робочих процесів є ефективність телефонії. Якщо ви вкладаєте чимало ресурсів у розвиток та залучення клієнтів - а вони йдуть до цконкурентів, варто перевірити, чи дійсно всі клієнти мають змогу додзвонитися вам. Саме для цього потрібен контроль пропущених дзвінків.

Сьогодні технології дозволяють уникнути ручного контролю та звільнити ваш час на інші, набагато важливіші справи, адже отримувати повідомлення про пропущені дзвінки у вашій компанії можна просто в Telegram! Давайте дізнаємося, як це зробити, та яку користь отримувати від цієї опції.

Стандарти індустрії: як контролювати пропущені дзвінки в бізнесі

Якщо взяти останню статистику, бізнес має майже 11-12% втрати клієнтів через пропущені дзвінки: клієнт не отримує зворотнього зв'язку з першого разу та обирає іншу компанію. Наразі найпопулярнішими засобами контролю пропущених дзвінків є:

  • Звіти про пропущені дзвінки та ті, що не були опрацьованими співробітниками.
  • Повідомлення про пропущені через такі канали зв'язку, як e-mail та SMS.
  • Інструменти переадресування, які дозволяють знизити вірогідність пропущених дзвінків через переведення виклику на вільного співробітника.

Наразі до цього переліку можна додати ще один зручний інструмент. Чимало керівників та співробітників сьогодні використовують месенджери, а Telegram є чи не найпопулярнішим з них. Тому отримання повідомлень про пропущені дзвінки в Telegram - це зручно та ефективно.

Переваги такого рішення

  • Миттєва можливість відреагувати на пропущений дзвінок. Щойно ви отримали повідомлення - ви можете передзвонити та утримати клієнта, поки він не зв'язався з конкурентами.
  • Швидка аналітика щодо ефективності співробітників та підрозділів - за кількістю повідомлень про пропущені виклики по кожному номеру телефону можна швидко зробити висновки, хто втрачає більше клієнтів чи довго займає лінію.
  • Завдяки інтеграції з вашим ПВ ви маєте розширені можливості - наприклад, за повідомленням про пропущений дзвінок відразу можна перейти до картки клієнта та отримати інформацію про нього.

При використанні нашого рішення з повідомлень через Telegram ви отримуєте повну інформацію про пропущений дзвінок включно з часом очікування та карткою клієнта.

Як це працює та що потрібно для інтеграції

Перш за все - вам, звісно ж, потрібен Telegram мессенджер. В ньому повідомлення надходитимуть у чат-бот. Та це - верхівка айсберга. Принцип роботи автоматизованих повідомлень про пропущені дзвінки наступний:

  • Генерується певний документ, куди будуть надходити дані про всі дзвінки, а щодо пропущених буде створений запит на відправлення повідомлення в чат-бот.
  • У кампанії, щодо якої ви хочете отримувати повідомлення, треба створити сценарій відправлення повідомлень по певному скрипту.
  • Створення окремого боту - наприклад, це може бути бот в Telegram, до якого маєте доступ тільки ви, чи повноцінний канал з повідомленнями для всіх менеджерів з продажів - щоб вони мали змогу якнайшвидше опрацьовувати пропущені дзвінки.
 

Здається, що це трохи складно? Так, але ми завжди на зв'язку з вами та готові допомогти з підключенням. Крім того, ви можете дізнатися подробиці покрокового підключення повідомлень за допомогою нашого функціонала цієї статті (лінк на статтю, про яку ви говорили). У будь-якому випадку наша технічна підтримка готова допомогти з підключенням та налаштувати відправлення у ваш месенджер.

Стандарти індустрії: як контролювати пропущені дзвінки в бізнесі
Стандарти індустрії: як контролювати пропущені дзвінки в бізнесі

Якщо взяти останню статистику, бізнес має майже 11-12% втрати клієнтів через пропущені дзвінки: клієнт не отримує зворотнього зв'язку з першого разу та обирає іншу компанію. Наразі найпопулярнішими засобами контролю пропущених дзвінків є:

  • Звіти про пропущені дзвінки та ті, що не були опрацьованими співробітниками.
  • Повідомлення про пропущені через такі канали зв'язку, як e-mail та SMS.
  • Інструменти переадресування, які дозволяють знизити вірогідність пропущених дзвінків через переведення виклику на вільного співробітника.

Наразі до цього переліку можна додати ще один зручний інструмент. Чимало керівників та співробітників сьогодні використовують месенджери, а Telegram є чи не найпопулярнішим з них. Тому отримання повідомлень про пропущені дзвінки в Telegram - це зручно та ефективно.

Налаштування повідомлень про пропущені виклики в Telegram ⏩ Зображення № 1
Миттєва можливість відреагувати на пропущений дзвінок.
Щойно ви отримали повідомлення - ви можете передзвонити та утримати клієнта, поки він не зв'язався з конкурентами.
Налаштування повідомлень про пропущені виклики в Telegram ⏩ Зображення № 2
Швидка аналітика щодо ефективності співробітників та підрозділів
за кількістю повідомлень про пропущені виклики по кожному номеру
Налаштування повідомлень про пропущені виклики в Telegram ⏩ Зображення № 3
Завдяки інтеграції з вашим ПВ ви маєте розширені можливості
наприклад, за повідомленням про пропущений дзвінок відразу можна перейти до картки клієнта та отримати інформацію про нього.

Наші продукти

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
30.07.2023
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу. Як це було рані...
Читати ще
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
24.10.2023
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті. А як бути, якщо частина вашого колект...
Читати ще
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
31.10.2023
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
Високі технології та діджитал-рішення для бізнесу сьогодні стали обов'язковою умовою розвитку. Доволі часто розробники пропонують неймовірно точні, високоефективні продукти, і не тільки у форматі стандартного програмного забезпечення, а й у вигля...
Читати ще
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
10.11.2023
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
CRM - це одне з найкращих рішень для бізнесів, зацікавлених у залученні, утриманні та підвищенні лояльності клієнтів. Сам термін CRM означає customer relations management, тобто управління відносинами з клієнтом. Саме такі програмні рішення варто зал...
Читати ще