Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті.
А як бути, якщо частина вашого колективу працює віддалено? В останні роки перехід на віддалену роботу обрало чимало компаній. Як показує практика, здійснити розподіл дзвінків на відстані можна просто та ефективно, щоб не втрачати клієнтів та підвищити рівень клієнтського сервісу. І хто, як не IPTel, фахівець у сфері цифрової телефонії, знає, як перевести дзвінок на співробітника на відстані та приймати дзвінки у неробочий час. Розглянемо варіанти використання технологій цифрової телефонії з цією метою.
Сьогодні технології дозволяють застосовувати розумні сценарії розподілу дзвінків, які можна впроваджувати як в умовах єдиного офісу, так і у випадках, коли працівники знаходяться на відстані, у різних містах та регіонах тощо.
Якщо у вашій компанії кожен менеджер веде своїх клієнтів, це найбільш ефективний варіант приймання дзвінків: клієнт потрапляє на співробітника, який вже знає його специфіку, потреби та історію замовлень. Це хороший варіант для департаменту продажів, в якому велика кількість співробітників, ще більше клієнтів, і при цьому є потреба скоротити час очікування клієнтів на переадресацію дзвінків. Для цього кожен клієнт у базі даних прив'язується до певного відповідального співробітника і під час дзвінку автоматично перенаправляється на номер свого менеджера.
У цьому випадку дзвінки клієнтів перенаправляються до групи менеджерів - наприклад, на всі номери департаменту продажів або в кол-центр компанії. В результаті, дзвінок йде відразу на всі номери, і приймає його той, хто наразі вільний. Переваги такого розподілу дзвінків на співробітників не в офісі - насамперед у тому, що клієнти точно зв'яжуться з компанією, час очікування буде невеликим, а якщо бонуси до зарплати відповідальних співробітників залежать ще й від кількості прийнятих дзвінків, такий сценарій ще й буде хорошим мотиватором. В результаті співробітники намагатимуться прийняти дзвінки першими, та будуть працювати на випередження колег.
Такий сценарій розумно використовувати для цифрової АТС компанії, де є департаменти, що займаються різними питаннями. Наприклад, якщо клієнти дзвонять вам не тільки, щоб зробити замовлення, але й отримати сервісне обслуговування вже куплених продуктів чи потребують сторонніх послуг. Голосове меню включається під час отримання дзвінку, у ньому закладені варіанти переадресації, які вибирає клієнт шляхом натискання на потрібну клавішу. При цьому кожен із варіантів прив'язаний до певного номера співробітника або групи номерів - а далі вже можна використати один зі сценаріїв, які ми згадали вище.
Усі сценарії переадресації мають свої переваги. І використовувати їх варто з розумом. В IPTel ми виробили кілька практичних порад щодо використання розподілу дзвінків у компанії між віддаленими співробітниками:
Питання, як не втрачати клієнтів у неробочий час, хвилює багатьох власників бізнесів. І якщо ви хочете, щоб відсоток дзвінків, що залишилися без відповіді, у компанії прагнув до нуля, варто продумати використання ще кількох розумних сценаріїв для розподілу дзвінків:
Підіб'ємо короткі підсумки: навіщо потрібна переадресація викликів у віддаленій роботі співробітників? Насамперед - це можливість не втратити клієнтів через завантаженість менеджерів, неприйняті дзвінки або банальний "людський фактор". До того ж це ефективний інструмент для роботи з групами клієнтів, для розподілу навантаження між співробітниками, контролю ефективності відповідальних за дзвінки менеджерів. Завдяки різноманітності сценаріїв послугу переадресації дзвінків на віддалених співробітників можна легко адаптувати під особливості вашої діяльності. І вона дозволить вам підвищити рівень клієнтського обслуговування та зростання продажів.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз