Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Віджет зворотного зв'язку

Віджет зворотного зв'язку

Оперативність, простота та ефективність взаємодії з відвідувачами сайту впливає на ступінь їх задоволеності, кількість звернень та часу, що витрачається на обробку запитів. Для оптимізації діяльності є сенс встановити сервіс зворотного дзвінка з сайту, який забезпечить зв'язок з потенційними клієнтами, що діють, за вашим тарифом IP-телефонії. З'єднання для користувачів є безкоштовним за рахунок його тарифікації оператором як вхідних дзвінків. Так клієнти економлять гроші, а персоналу вдається негайно надавати відповіді на запитання та приймати замовлення, кількість яких зросте на 10-15%.

Що таке віджет callback?
Що таке віджет callback?

Це просте у реалізації технічне рішення, яке підходить для будь-якого бізнесу, який зацікавлений у паралельному збільшенні кількості замовлень та лояльності до цільової аудиторії. Головне, для чого потрібен callback на сайті – налагодження контакту з людьми, які не мають бажання і часу шукати на сторінці номер сайту, вводити його в телефон або писати менеджеру на електронну пошту, щоб отримати відповідь на запитання. За рахунок його підключення ви не втрачаєте клієнтів, робите роботу менеджерів більш простою і продуктивною, а також покращуєте досвід користувача.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Ось які завдання виконує зворотний дзвінок на сайті:
Ось які завдання виконує зворотний дзвінок на сайті:
  • дозволяє без затримок відреагувати на запит – вільний співробітник бачить повідомлення про дзвінок і одразу передзвонює;
  • допомагає легко отримувати та зберігати інформацію про ліди у системі ІКС;
  • забезпечує зростання кількості замовлень та підвищення прибутковості комерційної діяльності;
  • дає можливість у потрібний момент мотивувати цільову дію;
  • формує позитивний образ компанії та стимулює прийняти позитивне рішення про замовлення товарів та послуг.

Форма зворотнього зв'язку органічно інтегрується в дизайн порталу, не миготить перед очима відвідувачів та передбачає введення основних даних для подальшого ефективного спілкування – імені, номера та е-мейлу.

Як працює віджет зворотнього дзвінка?
Як працює віджет зворотнього дзвінка?

Розібратися, що таке віджет зворотнього дзвінка, нескладно, навіть якщо у минулому ви ніколи не використовували такий сервіс. Він працює за аналогією з комутатором:

  • Активується, коли відвідувач ресурсу заповнює поля онлайн форми.
  • Переносить зазначені дані в інформаційну комп'ютерну систему, використовуючи захищений протокол https.
  • Ініціює послідовність дій для якнайшвидшого зв'язку з клієнтом.

Якщо ви плануєте використати віджет зворотнього дзвінка, що це дає з практичної точки зору? В першу чергу, ви можете розраховувати на автоматизацію поточних процесів комунікації з цільовою аудиторією, причому відповідати можуть не тільки оператори, а й роботи. Враховуючи специфіку діяльності, можна налаштувати передачу дзвінка першому доступному фахівцю із попередньо складеного списку відповідальних за цю частину роботи або запустити запис готового повідомлення. В результаті, сервіс зворотного дзвінка із сайту допомагає задовольнити клієнтів за рахунок практично миттєвого відгуку та безкоштовного для них формату спілкування.

Схема роботи віджета callback така:

Крок 1
Користувач відкриває ваш сайт з телефону або комп'ютера

Крок 2
В оптимальний момент появи віртуальна форма, яку потрібно заповнити для отримання інформації або замовлення, що цікавить;

Крок 3
Менеджер бачить запит і за допомогою інтернет-телефонії зв'язується з відвідувачем порталу, щоб відповісти на запитання або оформити покупку

Крок 4
Клієнт залишається задоволений співробітництвом завдяки економії часу та відсутності додаткових витрат

Найефективнішого використання сервісу
Найефективнішого використання сервісу

Власнику ресурсу не потрібно самостійно думати про те, як підключити зворотний дзвінок на сайт – достатньо замовити цифровий продукт, вказати URL-адресу та мати права адміністратора. Для найефективнішого використання сервісу бажано спочатку встановити в налаштуваннях показ форми зв'язку у робочий час компанії. Так ви уникнете ситуацій, коли запит клієнта залишатиметься необробленим до наступного дня.

Які завдання для бізнесу вирішує віджет зворотнього дзвінка
Які завдання для бізнесу вирішує віджет зворотнього дзвінка

У процесі розкручування та утримання вже завойованих позицій компанії стикаються з питанням, як підвищити лояльність клієнтів та при цьому не вкладати в оптимізацію значних ресурсів (фінансових, кадрових).

Інтеграція віджету в цьому допоможе, забезпечуючи:

Підвищення кількості звернень клієнтів
Коли є можливість за пару хвилин дізнатися всі відомості, що цікавлять, і отримати вигідну комерційну пропозицію, відвідувач сайту обов'язково заповнить форму і поспілкується з менеджером.
Формування довірчих відносин
За рахунок виконання обіцянки про швидке та якісне обслуговування. Ви повідомляєте, що передзвоните протягом 30 секунд, і виконуєте обіцянку, що дозволяє клієнту переконатися у вашій надійності.
Прискорення обробки звернень до компанії
Завдяки автоматизації процесу з'єднання (не доводиться вводити номери для здійснення зворотних дзвінків).
Переваги callback віджету
Переваги callback віджету

Основні переваги callback віджету, які роблять його результативним інструментом розвитку успішного бізнесу:

  • збільшення продуктивності команди;
  • мінімізація часу, який доводиться витрачати на  вирішення ручних задач;
  • покращення сервісу;
  • одержання лідів без значних зусиль та фінансових вкладень;
  • реалізація складних сценаріїв;
  • надання відповідей на запитання без затримок.

Установка сервісу Callback на сайті – універсальний спосіб, як прискорити обробку звернень у кол-центрі, створити у клієнтів образ солідної організації та раціонально використовувати робочий час операторів. Після підключення ніхто не сидітиме без діла, обробка запитів буде рівномірною, а також з'явиться можливість зменшити кількість персоналу, скорочуючи поточні витрати без зниження якості обслуговування.

Можливості Callback для роботи зі дзвінками

Основні причини, навіщо потрібен Callback віджет:
Визначення найбільш підходящої тактики

Прийом та обробка заявок, наприклад, можна зробити так, щоб менеджер підключався тільки після відповіді клієнта на вхідний дзвінок, або одразу залучати його до роботи

Запис та прослуховування дзвінків

Для контролю ефективності роботи співробітників кол-центру, прийняття рішення про звільнення або підвищення, а також проведення додаткового навчання взаємодії з клієнтами

Сегментація користувачів

За різними категоріями у ручному чи напівавтоматичному форматі

Голосові повідомлення менеджерів

Про надходження заявок, завдяки яким дзвінки не будуть несподіванкою

Можливості callback для бізнесу
Можливості callback для бізнесу

Використовуючи сервіс зворотних дзвінків, ви зможете досягти високої конвертації відвідувачів у замовників, причому за короткий часовий відрізок та з широкими можливостями для персоналізованого налаштування.

Додавання форми callback на сайт дозволяє:

  • реалізувати складні сценарії обробки заявок, зокрема, створювати завдання на передзвон через певний час за відсутності відповіді після першого дзвінка;
  • забезпечити інтеграцію з соціальними мережами та месенджерами;
  • визначити найбільш вдалий час відображення віджету;
  • передавати дані до CRM-системи;
  • збирати та аналізувати статистику дзвінків;
  • передавати UTM-мітки та домагатися максимальної кількості замовлень;
  • вносити зміни у зовнішній вигляд форми з урахуванням особливостей дизайну сайту та потреб бізнесу.

Встановити віджет зворотнього дзвінка – відмінна ідея підвищення лояльності клієнтів, збільшення кількості звернень і продажу, і навіть оптимізації роботи менеджерів. Наш цифровий продукт поєднує у собі швидкодію, варіативність налаштувань, простоту реалізації та прийнятну вартість, так що підключайте ІКС-2 прямо зараз!

Рішення для зростання звернень із сайту
Рішення для зростання звернень із сайту

Існують різні рішення для збільшення обігу запитів з сайту, серед яких віджет можна назвати найбільш універсальним, надійним, простим у використанні та недорогим в реалізації:

  • додаток працює в автоматичному режимі та керує процесом з'єднання менеджера з абонентом згідно з індивідуальними настройками (ви самі встановлюєте робочий та неробочий час);
  • кнопка зворотного зв'язку може знаходитися в будь-якому місці та відрізнятися за кольором і дизайном, що дозволяє оформити її в корпоративному стилі;
  • підключення віджета "Зателефонуйте мені" займає мінімум часу та обходиться у помірну суму, при цьому ви можете не сумніватися у його коректній роботі при запуску сайту в будь-якому браузері;
  • зникає ризик того, що оператор забуде про залишений запит та не перетелефонує клієнту;
  • вчасно з'явившеся вікно може стати стимулом до обігу для нерішучих користувачів;

Встановлення програмного забезпечення ніяк не впливає на візуальне сприйняття дизайну, кнопка просто дозволяє відвідувачам отримати консультацію або зробити замовлення максимально швидко та в зручний для них час.

Розповімо докладніше, як працює віджет зворотного дзвінка:

У робочі години
У робочі години

Відвідувач ресурсу вказує свій номер у спеціальній формі та чекає на виклик від оператора. Система за допомогою IP телефонії забезпечує обдзвони вільних менеджерів і першого, хто підніме слухавку, з'єднує з клієнтом. Коли у користувача є сумніви в доцільності звернення, форма зворотного зв'язку, що випливає, може стати додатковим стимулом.

У неробочий час
У неробочий час

Користувач повідомляє свій номер і вибирає, коли йому буде зручно поговорити з менеджером з урахуванням робочого часу компанії. Коли наступного дня (або після вихідних/свят) настає вказаний час, програма автоматично з'єднується зі співробітниками, поки хтось із них не візьме трубку, а потім набирає номер клієнта. В результаті потенційний замовник не відволікається від важливих справ, а оператору не доводиться запам'ятовувати, коли потрібно передзвонити клієнтові.

Крім того, розумні програми для кол-центра можуть інтегруватися:
З айпі телефонією

Для відстеження ефективності роботи операторів, фіксації розмов та ведення звітності

З CRM-системою

Для оптимізації розподілу дзвінків – програма здійснюватиме з'єднання з номером клієнта оператора, який за ним закріплений, також з'явиться можливість швидко додавати відомості про нових замовників у єдину базу

З Facebook Pixel

З метою налаштування додаткових маркетингових інструментів та розширення цільової аудиторії

З Google Analytics

Для вивчення найперспективніших рекламних джерел.

Опція зворотного зв'язку
Опція зворотного зв'язку

Додатково ми можемо реалізувати опцію зворотного зв'язку після скидання вхідного дзвінка. У такому разі клієнт набирає вказаний на сайті номер, а система його одразу автоматично перериває, щоб не почалася тарифікація, а потім здійснює зворотний дзвінок, паралельно підключаючи вільного оператора.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel

Базові можливості програми

Установка програми голосового автоінформування передбачає:

  • відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
  • реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
  • інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
  • настройку кількості повторів повідомлення;
  • постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
  • програмування початку і тривалості кампанії;
  • завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
  • установку черговості дзвінків;
  • запуск різних кампаній обдзвону одночасно.

Переваги програми

Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:

  1. Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
    втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
    аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
    Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
  2. Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
    контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
    же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
  3. Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
  4. Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
    Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
    автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
    Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.

Для запуску автоінформування Вам необхідно

  • Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
  • Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
  • Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
  • Завантажити аудіофайл
  • Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
  • Вибрати файл для відтворення клієнту;
  • Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
  • Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
  • Встановити час введення (в мілісекундах);
  • Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
  • Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
  • Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
  • Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
  • На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
  • Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
  • Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
  • В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
  • Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
    https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
  • встановити додаток
  • Ввести адресу Автоінформатор
  • Ввести логін користувача
  • ввести пароль
  • Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
  • Натиснути “Увійти”
  • Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
  • Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
  • Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов

Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор

Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії

Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.

Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу

Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.

Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM

Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.

Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків

Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.

Читати ще