Оперативність, простота та ефективність взаємодії з відвідувачами сайту впливає на ступінь їх задоволеності, кількість звернень та часу, що витрачається на обробку запитів. Для оптимізації діяльності є сенс встановити сервіс зворотного дзвінка з сайту, який забезпечить зв'язок з потенційними клієнтами, що діють, за вашим тарифом IP-телефонії а також сервіс обдзвону роботом. З'єднання для користувачів є безкоштовним за рахунок його тарифікації оператором як вхідних дзвінків. Так клієнти економлять гроші, а персоналу вдається негайно надавати відповіді на запитання та приймати замовлення, кількість яких зросте на 10-15%.
Це просте у реалізації технічне рішення, яке підходить для будь-якого бізнесу, який зацікавлений у паралельному збільшенні кількості замовлень та лояльності до цільової аудиторії. Головне, для чого потрібен callback на сайті – налагодження контакту з людьми, які не мають бажання і часу шукати на сторінці номер сайту, вводити його в телефон або писати менеджеру на електронну пошту, щоб отримати відповідь на запитання. За рахунок його підключення ви не втрачаєте клієнтів, робите роботу менеджерів більш простою і продуктивною, а також покращуєте досвід користувача.
дозволяє без затримок відреагувати на запит – вільний співробітник бачить повідомлення про дзвінок і одразу передзвонює;
допомагає легко отримувати та зберігати інформацію про ліди у системі ІКС;
забезпечує зростання кількості замовлень та підвищення прибутковості комерційної діяльності;
дає можливість у потрібний момент мотивувати цільову дію;
формує позитивний образ компанії та стимулює прийняти позитивне рішення про замовлення товарів та послуг.
Форма зворотнього зв'язку органічно інтегрується в дизайн порталу, не миготить перед очима відвідувачів та передбачає введення основних даних для подальшого ефективного спілкування – імені, номера та е-мейлу.
Розібратися, що таке віджет зворотнього дзвінка, нескладно, навіть якщо у минулому ви ніколи не використовували такий сервіс. Він працює за аналогією з комутатором:
Активується, коли відвідувач ресурсу заповнює поля онлайн форми.
Переносить зазначені дані в інформаційну комп'ютерну систему, використовуючи захищений протокол https.
Ініціює послідовність дій для якнайшвидшого зв'язку з клієнтом.
Якщо ви плануєте використати віджет зворотнього дзвінка, що це дає з практичної точки зору? В першу чергу, ви можете розраховувати на автоматизацію поточних процесів комунікації з цільовою аудиторією, причому відповідати можуть не тільки оператори, а й роботи. Враховуючи специфіку діяльності, можна налаштувати передачу дзвінка першому доступному фахівцю із попередньо складеного списку відповідальних за цю частину роботи або запустити запис готового повідомлення. В результаті, сервіс зворотного дзвінка із сайту допомагає задовольнити клієнтів за рахунок практично миттєвого відгуку та безкоштовного для них формату спілкування.
Користувач відкриває ваш сайт з телефону або комп'ютера
В оптимальний момент появи віртуальна форма, яку потрібно заповнити для отримання інформації або замовлення, що цікавить;
Менеджер бачить запит і за допомогою інтернет-телефонії зв'язується з відвідувачем порталу, щоб відповісти на запитання або оформити покупку
Клієнт залишається задоволений співробітництвом завдяки економії часу та відсутності додаткових витрат
Власнику ресурсу не потрібно самостійно думати про те, як підключити зворотний дзвінок на сайт – достатньо замовити цифровий продукт, вказати URL-адресу та мати права адміністратора. Для найефективнішого використання сервісу бажано спочатку встановити в налаштуваннях показ форми зв'язку у робочий час компанії. Так ви уникнете ситуацій, коли запит клієнта залишатиметься необробленим до наступного дня.
У процесі розкручування та утримання вже завойованих позицій компанії стикаються з питанням, як підвищити лояльність клієнтів та при цьому не вкладати в оптимізацію значних ресурсів (фінансових, кадрових).
Коли є можливість за пару хвилин дізнатися всі відомості, що цікавлять, і отримати вигідну комерційну пропозицію, відвідувач сайту обов'язково заповнить форму і поспілкується з менеджером.
За рахунок виконання обіцянки про швидке та якісне обслуговування. Ви повідомляєте, що передзвоните протягом 30 секунд, і виконуєте обіцянку, що дозволяє клієнту переконатися у вашій надійності.
Завдяки автоматизації процесу з'єднання (не доводиться вводити номери для здійснення зворотних дзвінків).
Основні переваги callback віджету, які роблять його результативним інструментом розвитку успішного бізнесу:
збільшення продуктивності команди;
мінімізація часу, який доводиться витрачати на вирішення ручних задач;
покращення сервісу;
одержання лідів без значних зусиль та фінансових вкладень;
реалізація складних сценаріїв;
надання відповідей на запитання без затримок.
Установка сервісу Callback на сайті – універсальний спосіб, як прискорити обробку звернень у кол-центрі, створити у клієнтів образ солідної організації та раціонально використовувати робочий час операторів. Після підключення ніхто не сидітиме без діла, обробка запитів буде рівномірною, а також з'явиться можливість зменшити кількість персоналу, скорочуючи поточні витрати без зниження якості обслуговування.
Визначення найбільш підходящої тактики:
Прийом та обробка заявок, наприклад, можна зробити так, щоб менеджер підключався тільки після відповіді клієнта на вхідний дзвінок, або одразу залучати його до роботи
Запис та прослуховування дзвінків:
Для контролю ефективності роботи співробітників кол-центру, прийняття рішення про звільнення або підвищення, а також проведення додаткового навчання взаємодії з клієнтами
Сегментація користувачів
За різними категоріями у ручному чи напівавтоматичному форматі
Голосові повідомлення менеджерів
Про надходження заявок, завдяки яким дзвінки не будуть несподіванкою
Використовуючи сервіс зворотних дзвінків, ви зможете досягти високої конвертації відвідувачів у замовників, причому за короткий часовий відрізок та з широкими можливостями для персоналізованого налаштування.
Додавання форми callback на сайт дозволяє:
реалізувати складні сценарії обробки заявок, зокрема, створювати завдання на передзвон через певний час за відсутності відповіді після першого дзвінка;
забезпечити інтеграцію з соціальними мережами та месенджерами;
визначити найбільш вдалий час відображення віджету;
передавати дані до CRM-системи;
збирати та аналізувати статистику дзвінків;
передавати UTM-мітки та домагатися максимальної кількості замовлень;
вносити зміни у зовнішній вигляд форми з урахуванням особливостей дизайну сайту та потреб бізнесу.
Встановити віджет зворотнього дзвінка – відмінна ідея підвищення лояльності клієнтів, збільшення кількості звернень і продажу, і навіть оптимізації роботи менеджерів. Наш цифровий продукт поєднує у собі швидкодію, варіативність налаштувань, простоту реалізації та прийнятну вартість, так що підключайте ІКС-2 прямо зараз!
Існують різні рішення для збільшення обігу запитів з сайту, серед яких віджет можна назвати найбільш універсальним, надійним, простим у використанні та недорогим в реалізації:
додаток працює в автоматичному режимі та керує процесом з'єднання менеджера з абонентом згідно з індивідуальними настройками (ви самі встановлюєте робочий та неробочий час);
кнопка зворотного зв'язку може знаходитися в будь-якому місці та відрізнятися за кольором і дизайном, що дозволяє оформити її в корпоративному стилі;
підключення віджета "Зателефонуйте мені" займає мінімум часу та обходиться у помірну суму, при цьому ви можете не сумніватися у його коректній роботі при запуску сайту в будь-якому браузері;
зникає ризик того, що оператор забуде про залишений запит та не перетелефонує клієнту;
вчасно з'явившеся вікно може стати стимулом до обігу для нерішучих користувачів;
Встановлення програмного забезпечення ніяк не впливає на візуальне сприйняття дизайну, кнопка просто дозволяє відвідувачам отримати консультацію або зробити замовлення максимально швидко та в зручний для них час.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз