Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Переваги використання SIP-номерів

Переваги використання SIP-номерів

Ефективний розвиток бізнесу безпосередньо пов'язаний з тим, наскільки грамотно та якісно організовано комунікацію між співробітниками, з клієнтами, партнерами. Саме з цієї причини, з метою досягнення продуктивної оптимізації всіх процесів у компанії, у різних сферах діяльності широко використовується Sip телефонія.

Перші спроби реалізації такої ідеї були ще наприкінці минулого століття. Однак зі стрімким розвитком цифрових технологій за кілька років цей напрямок вийшов на принципово новий рівень, в результаті власники великого та малого бізнесу отримали низку переваг. Прямий Sip номер забезпечує їх у досить великій кількості, з чим і належить розібратися на етапі попередньої оцінки фінансової рентабельності цього інструменту.

Що таке номер SIP?
Що таке номер SIP?

Sip віртуальний номер — це, простими словами, номер виділеної лінії, що функціонує через інтернет-протоколи, а не стандартні лінії типу PSTN чи GSM. За рахунок цього використовувати один і той самий номер вигідно, перебуваючи абсолютно в будь-якій країні, незалежно від тарифікації провайдера класичного мобільного зв'язку зі стандартним номером.

Принцип роботи SIP телефонії забезпечує ряд значних переваг, за які такий спосіб комунікації отримає стрімке поширення. Це:

  • гнучкість налаштувань;
  • зручне та швидке масштабування;
  • відсутність необхідності серйозних фінансових вкладень у обладнання, розвиток інфраструктури всередині компанії;
  • велика кількість додаткових опцій та можливостей, включаючи Sip визначення номера, багатоканальний Sip номер.

Фінансова рентабельність такого рішення, незалежно від масштабів бізнесу, добре проглядається одразу ж після впровадження цифрової телефонії. Справа в тому, що вартість інтернет-з'єднання обходиться на практиці в рази дешевше, ніж щохвилинна тарифікація при використанні звичайного мобільного зв'язку. Тим більше якщо йдеться про міжміські та міжнародні дзвінки.

Використання SIP номерів
Використання SIP номерів

Простота масштабування дозволяє використовувати лише один номер телефону, але одночасно підключити до нього кілька ліній. У разі використання такої стратегії не доведеться купувати обладнання, гарнітуру для кожного окремого співробітника. Достатньо просто встановити спеціальне програмне забезпечення, і результат буде миттєвим на будь-якому пристрої, який вирішить застосувати співробітник, або використовувати в рамках політики компанії.

Використовуючи SIP віртуальний номер, легко організувати швидку та комфортну комунікацію не лише з клієнтами, а й між співробітниками. Навіть у тому випадку, якщо вони знаходяться в офісах у різних країнах. Тобто, такий метод організації комунікації забезпечує абсолютну географічну незалежність компанії в перспективах її розвитку.

Важно знать

 

SIP-номера - одна из популярных услуг IPTel для любой сферы бизнеса, предоставляющая возможность приобрести SIP-номер для звонков в любые страны мира.

Цікаво знати

 

Згідно зі статистичними даними, ймовірність успішної угоди значно підвищується на у разі використання правильного скрипту.

Принцип роботи SIP-номера
Принцип роботи SIP-номера

SIP номер телефону функціонує на основі спеціально розробленого з цією метою протоколу Session Initiation Protocol. Він забезпечує:

  • встановлення зв'язку;
  • контроль за її якістю;
  • Коректне завершення сеансів.

Перед тим, як отримати SIP номер, важливо зазначити, що саме такий алгоритм забезпечує високу надійність та конфіденційність даних та інформації під час розмови. Це пов'язано з тим, що є певна послідовність після встановлення зв'язку — її передача до хмарної АТС, маршрутизація на конкретний номер.

SIP телефонія немає у своїй основі фізичних ліній. З цієї причини маршрутизація може здійснюватись абсолютно на будь-які пристрої та номери, у тому числі мобільні, міжнародні. Головна умова – це забезпечення стабільного інтернет-зв'язку. Залежно від масштабів розвитку компанії, можна використовувати виділений шлюз або встановити спеціальне ПЗ.

Для кого підходить SIP номер?
Для кого підходить SIP номер?

SIP-номер для бізнесу - це універсальне рішення, яке дозволяє оптимізувати всі процеси в розвитку компанії. Якщо підключити SIP номер, комунікація гарантовано забезпечується з будь-якої точки світу, де є інтернет-доступ.

Залежно від того, під які саме цілі та завдання використовується такий засіб зв'язку, можна індивідуально налаштовувати функціонал системи, наприклад:

  • додати автовідповідач;
  • запускати голосові привітання клієнтів або більш масштабне голосове меню для комунікації з клієнтами та швидкого вирішення питань, що виникають у них;
  • підключити запис дзвінків для оптимізації контролю за ефективністю роботи служби підтримки, відділу продажу тощо.

SIP-телефонія для офісу підвищує імідж компанії, сприяє підвищенню солідності бренду в очах клієнтів. Тим самим забезпечується конкурентна перевага в ніші, враховуючи запити та очікування цільової аудиторії. Головне — правильно підібрати формулювання для голосового меню, музичний супровід для очікування та решту важливих інструментів.

Номер у SIP-форматі буде раціональним рішенням для:
IT-компаний

Кол-центрів

Великих мережевих магазинів

Мережевих ресторанів

Онлайн-магазинів будь-якого напрямку

Фінансових організацій, включаючи банки, страхові компанії

Правильна інтеграція для бізнесу

 

Плануючи впровадити СІП-телефонію у свій бізнес, важливо враховувати, що якість зв'язку безпосередньо залежить від якості та стабільності інтернет-з'єднання. Тому потрібно вибирати провайдера із високими гарантіями. Також одразу варто уточнити у вибраному комплексі або ПЗ список додатків, з яким інтегрується такий формат телефонії, оскільки деякі провайдери мають певні обмеження. 

 

Правильно зваживши всі плюси та мінуси, підібравши оптимальний набір обладнання, ПЗ та провайдера, відразу ж після встановлення та налаштування буде помітний позитивний результат. Однак тільки в тому випадку, якщо інші важливі аспекти розвитку бізнесу при цьому враховані.Спеціалісти iPtel допоможуть та проконсультють вас по будь яких питаннях пов'язаних з sip номерами.

Наші продукти

Також цікаво

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
25.07.2023
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення пр...
Читати ще
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
30.07.2023
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу. Як це було рані...
Читати ще
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
24.10.2023
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті. А як бути, якщо частина вашого колект...
Читати ще
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
31.10.2023
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
Високі технології та діджитал-рішення для бізнесу сьогодні стали обов'язковою умовою розвитку. Доволі часто розробники пропонують неймовірно точні, високоефективні продукти, і не тільки у форматі стандартного програмного забезпечення, а й у вигля...
Читати ще
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
10.11.2023
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
CRM - це одне з найкращих рішень для бізнесів, зацікавлених у залученні, утриманні та підвищенні лояльності клієнтів. Сам термін CRM означає customer relations management, тобто управління відносинами з клієнтом. Саме такі програмні рішення варто зал...
Читати ще