Розширення компанії неминуче тягне за собою не лише відкриті нові філії та офіси, а й збільшення штату співробітників. Оптимізація зв'язку між філіями — пріоритетне завдання керівного складу, щоб унеможливити простої в роботі та втрату потенційно можливого прибутку.
Сучасний корпоративний зв'язок зазвичай створюється одним із двох популярних способів:
- IP АТС. В даному випадку всі офіси поєднуються в єдину мережу, включаючи всі міські, зовнішні номери. Перевага такого рішення, якщо система вже використовується в головному офісі, — відсутність необхідності купувати під кожну окрему філію додаткові сервери. Досить просто масштабувати мережу, що вже існує. Організація IP-телефонії для філії здійснюється шляхом встановлення телефонних ай пі. При створенні дзвінка він спрямовується на шлюз, після чого дані миттєво перетворюються та спрямовуються в заданому напрямку. Економія трафіку та зниження витрат на телефонію досягається за рахунок шифрування та кодування даних. У середньому для розмови тривалістю 20 хвилин потрібно близько 1 Мб трафіку.
- Хмарна АТС для офісу. Такий метод дозволяє забезпечити безпроблемний зв'язок ще дешевшим. Для створення комунікації цим шляхом достатньо лише встановити на пристрої співробітників спеціальне програмне забезпечення та придбати IP-гарнітури. Крім дзвінків, через спеціальні програми також за допомогою віртуальної телефонії можна передавати інші дані (текстові повідомлення, фото- та відеофайли, документи у будь-якому форматі). При віртуальній телефонії в основі також лежать цифрові технології. Однак у цьому випадку немає необхідності купувати сервери.
Чому віддати перевагу — краще проконсультуватися з профільним фахівцем, який підкаже оптимальне рішення з огляду на специфіку бізнесу, географію розташування офісів, філій, формат роботи, інтенсивність використання телефонії.