Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Об'єднання філій – успіх роботи на відстані

Об'єднання філій – успіх роботи на відстані

Масштабування будь-якого бізнесу зазвичай пов'язане з відкриттям додаткових офісів та філій. Водночас постає завдання організації комунікації співробітників компанії між собою. Використання стандартного мобільного зв'язку в цьому випадку виявляється часто недоцільним. Об'єднання філій набагато простіше виконати за допомогою інтернет-телефонії. Така система забезпечує набагато більше можливостей, у тому числі, наприклад, без проблем створювати конференц-зв'язок.

Головні переваги інтернет-телефонії – це колосальна економія часу співробітників та грошей компанії. Правильно створена телефонія для офісу з грамотно побудованою інфраструктурою дозволяє миттєво забезпечувати зв'язок між співробітниками не лише різних підрозділів, а й офісів, філій, розташованих у різних містах, країнах, часових поясах.

Шляхи об'єднання офісів та філій
Шляхи об'єднання офісів та філій

Розширення компанії неминуче тягне за собою не лише відкриті нові філії та офіси, а й збільшення штату співробітників. Оптимізація зв'язку між філіями — пріоритетне завдання керівного складу, щоб унеможливити простої в роботі та втрату потенційно можливого прибутку.

Сучасний корпоративний зв'язок зазвичай створюється одним із двох популярних способів:

  • IP АТС. В даному випадку всі офіси поєднуються в єдину мережу, включаючи всі міські, зовнішні номери. Перевага такого рішення, якщо система вже використовується в головному офісі, — відсутність необхідності купувати під кожну окрему філію додаткові сервери. Досить просто масштабувати мережу, що вже існує. Організація IP-телефонії для філії здійснюється шляхом встановлення телефонних ай пі. При створенні дзвінка він спрямовується на шлюз, після чого дані миттєво перетворюються та спрямовуються в заданому напрямку. Економія трафіку та зниження витрат на телефонію досягається за рахунок шифрування та кодування даних. У середньому для розмови тривалістю 20 хвилин потрібно близько 1 Мб трафіку.
  • Хмарна АТС для офісу. Такий метод дозволяє забезпечити безпроблемний зв'язок ще дешевшим. Для створення комунікації цим шляхом достатньо лише встановити на пристрої співробітників спеціальне програмне забезпечення та придбати IP-гарнітури. Крім дзвінків, через спеціальні програми також за допомогою віртуальної телефонії можна передавати інші дані (текстові повідомлення, фото- та відеофайли, документи у будь-якому форматі). При віртуальній телефонії в основі також лежать цифрові технології. Однак у цьому випадку немає необхідності купувати сервери.

Чому віддати перевагу — краще проконсультуватися з профільним фахівцем, який підкаже оптимальне рішення з огляду на специфіку бізнесу, географію розташування офісів, філій, формат роботи, інтенсивність використання телефонії.

Переваги об'єднання офісів та філій
Переваги об'єднання офісів та філій

Спеціальний телефонний зв'язок для філій через інтернет — це раціональне та вигідне рішення для бізнесу через такі переваги:

  • значне зниження фінансових витрат на забезпечення комунікації між працівниками;
  • безпроблемне та миттєве спілкування між філіями без збоїв, головна умова – стабільне інтернет-з'єднання;
  • мінімальна кількість обладнання, за допомогою якого забезпечується зв'язок між філіями, в деяких випадках достатньо спеціальної гарнітури та програм;
  • миттєве налаштування та підключення всіх співробітників до єдиної системи телефонії;
  • можливість швидко організувати конференц-зв'язок для філій, скористатися іншими опціями, наприклад, швидким внутрішнім номером підрозділу або конкретного спеціаліста;
  • простота використання та висока швидкість набору, оскільки не потрібно більше набору складних номерів при міжміських та міжнародних дзвінках;
  • спрощення комунікації з клієнтами;
  • простота перекладу дзвінка між різними співробітниками, підрозділами, філіями;
  • багатоканальний зв'язок, завдяки чому більше не буде очікування вільного оператора для клієнтів.

Організація IP-телефонії для філії - це ще й чудовий варіант, якщо компанія планує вийти на принципово новий рівень, запропонувати клієнтам голосове меню для вирішення багатьох питань. Також за рахунок правильної організації системи телефонії з'являється можливість якісніше проводити аналітику дзвінків, збирати статистичні дані, що є корисним для подальшого розвитку бізнесу.

Які проблеми вирішує об'єднання філій?
Які проблеми вирішує об'єднання філій?

Інтернет телефонія для офісу має дуже широкий функціонал, за рахунок чого після грамотно продуманої інфраструктури зв'язок з філіями вирішується одночасно велика кількість завдань:

  • швидке переведення дзвінків у філію або на конкретного фахівця;
  • зниження фінансових витрат на комунікацію, незалежно від географічного розташування офісів;
  • єдина мережа, яка дозволяє отримувати якісну аналітику щодо рівня сервісного обслуговування клієнтів, швидкості вирішення внутрішніх робочих завдань;
  • покращення зв'язку з офісами;
  • можливість підключення до єдину мережу для створення зв'язку між офісами будь-якого номера;
  • висока швидкість впровадження системи цифрової телефонії;
  • легкість налаштування інтелектуального голосового меню, що полегшує клієнтам навігацію за послугами та товарами компанії.

Допомога для об'єдання бізнесу

 

Віртуальна IP телефонія для філіалів - це відмінний сучасний спосіб, як можна швидко налагодити дійсно якісну комунікацію між офісами, співробітниками, підрозділами з клієнтами. Перш ніж віддати перевагу конкретному способу, краще отримати консультацію грамотного спеціаліста в цій галузі, правильно вибрати провайдера та тариф, щоб досягти максимальної економії бюджету компанії.Спеціалісти iPtel допоможуть та проконсультють вас по будь яких питаннях пов'язаних з об'єднанням філіалів.

Наші продукти

Об'єднання філій – успіх роботи на відстані
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Об'єднання філій – успіх роботи на відстані
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Об'єднання філій – успіх роботи на відстані
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще

Також цікаво

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
25.07.2023
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення пр...
Читати ще
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
30.07.2023
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу. Як це було рані...
Читати ще
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
24.10.2023
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті. А як бути, якщо частина вашого колект...
Читати ще
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
31.10.2023
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
Високі технології та діджитал-рішення для бізнесу сьогодні стали обов'язковою умовою розвитку. Доволі часто розробники пропонують неймовірно точні, високоефективні продукти, і не тільки у форматі стандартного програмного забезпечення, а й у вигля...
Читати ще
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
10.11.2023
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
CRM - це одне з найкращих рішень для бізнесів, зацікавлених у залученні, утриманні та підвищенні лояльності клієнтів. Сам термін CRM означає customer relations management, тобто управління відносинами з клієнтом. Саме такі програмні рішення варто зал...
Читати ще