Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Кому потрібний контакт-центр?

Кому потрібний контакт-центр?

У кожній компанії незалежно від масштабів розвитку необхідно організувати правильний формат комунікації з клієнтами. У невеликих організаціях, які тільки розпочинають свій шлях масштабування, зазвичай ці завдання лягають на менеджерів із продажу. Якщо ж відбувається планомірний розвиток згідно з бізнес-планом, необхідно вже зовсім по-іншому вибудовувати взаємодію з клієнтами. Контакт-центр — правильне рішення, яке дозволить у рази покращити комунікацію з клієнтами, наростити ще більшу базу користувачів, підвищити якість сервісу та обслуговування, інформування про нові товари та послуги. Канали комунікації можуть бути різними. Оптимальне рішення для контакт-центрів, якщо потрібно дзвонити клієнтам, приймати дзвінки з різними питаннями, відгуками — це інтернет-телефонія з багатоканальними номерами. Інші засоби зв'язку зазвичай використовуються паралельно – це соціальні мережі, електронна пошта. Однак вони не настільки ефективні, тому більше підходять саме як допоміжний засіб для спілкування з клієнтами.

Сучасний контакт-центр – що це?
Сучасний контакт-центр – що це?

Контакт-центр — це спеціальний підрозділ компанії, який займається виключно всіма способами комунікації з клієнтами. Бізнес-процеси в контакт-центрі формуються з актуальних завдань, і навіть регламенту розвитку бренду, позначених цілей масштабування.

Основні цілі, які вирішує оператор контакт-центру:

  • дзвінки клієнтам, якщо потрібно повідомити про закінчення терміну договору, необхідність оновлення даних, появу нових товарів чи послуг, пропозицію вигідних акцій, знижок;
  • відповіді на дзвінки клієнтів до компанії, щоб надати повний обсяг цікавої інформації з зазначеної проблеми.

Оптимізація контакт-центру допомагає не лише покращити контакт із клієнтами, а й підвищити їхню залученість до процесів розвитку компанії. Крім того, правильно організована система взаємозв'язку забезпечить прискорений розвиток та динамічне збільшення прибутку.

Щоб правильно налагодити всі процеси, спочатку потрібно визначитися з форматом колл-центру.

На сьогоднішній день найбільшою популярністю користуються такі рішення, які можуть застосовуватись у комплексі:

Переваги Використання Сучасного Контакт-Центру · Блог IPTel Зображення № 1
Колтрекінг
Такий інструмент призначений для отримання максимально точних даних щодо номерів клієнтів, тривалості дзвінків, часу, коли було здійснено вхідних, інших параметрів. На підставі аналізу цієї інформації можна робити висновки щодо ефективності використовуваних маркетингових інструментів, підвищити якість сервісного обслуговування, протестувати та впровадити нові скрипти.
Переваги Використання Сучасного Контакт-Центру · Блог IPTel Зображення № 2
Віртуальна АТС
Є основна більшість компаній, коли потрібно поліпшити роботу колл-центру. Завдяки інтеграції такої інтернет-телефонії досягається максимальна ефективність комунікації за одночасного скорочення витрат на обслуговування цього підрозділу компанії. Віртуальна телефонія забезпечує такі переваги, як єдина мережа, багатоканальні номери, кількість яких не обмежена, можливість здійснення безкоштовних міжнародних дзвінків, легке та просте масштабування кол-центру.
Автоматизація контакт-центру
Автоматизація контакт-центру

Автоматизація контакт-центру здійснюється завдяки впровадженню наступних опцій:

  • мовна аналітика дзвінків у контакт-центрі — дозволяє проаналізувати не лише тривалість розмови та дотримання скрипту, а навіть емоційний фон співробітника та клієнта, ефективність вирішення проблем клієнта;
  • впровадження CRM для контакт-центру — завдяки такій системі забезпечується доступ співробітників до бази даних про клієнтів, історії взаємодії з ними, їх переваг, за рахунок чого підвищується задоволеність клієнта при кожному зверненні;
  • мультимедійний формат підтримки — у цьому випадку виконується налаштування контакт-центру на роботу з різними каналами комунікації, робиться аналіз переваг клієнта, щоб продовжувати взаємодію саме у цьому форматі;
  • складання звітів та збір статистичних даних — завдяки повноті інформації, її точності за рахунок автоматичного аналізу, швидше виявляються проблемні місця контакт-центру, розробляються нові стратегії розвитку компанії та взаємодії з клієнтами для підвищення ефективності сервісу та прибутковості бізнесу.

Всі ці функції контакт-центру є незамінними. Їх неодмінно варто використати, щоб покращити розвиток свого бренду.

Переваги використання
Переваги використання

Використовуючи інтернет-телефонію та спеціальні програми для контакт центру, досить швидко будуть позитивно оцінені наступні переваги такого рішення:

  • висока швидкість реакції на всі без винятку запити клієнтів, що дозволяє більш гнучко та у правильному напрямку розвивати бізнес;
  • точне та коректне інформування клієнтів про всі новинки компанії та інші важливі моменти;
  • CRM для контакт-центру значно полегшує всі технічні процеси організації роботи відділу взаємодії з клієнтами;
  • втрати клієнтів зводяться до мінімуму за рахунок підвищення якості сервісу, грамотного залучення нової аудиторії;
  • правильна реклама товарів та послуг, незалежно від того, вхідний це або вихідний дзвінок, - важливі функції контакт-центру;
  • зниження фінансових витрат на обслуговування за рахунок автоматизації рутинних процесів та собівартості дзвінків через інтернет-телефонію;
  • аналітика дзвінків у контакт-центрі – дозволяє правильно оцінювати ефективність застосовуваних стратегій, інструментів маркетингу;
  • багатоканальність та централізований розподіл вхідних дзвінків – забезпечує високу швидкість обробки всіх дзвінків;
  • цілодобовий режим роботи.

Комплексні рішення за умови грамотного застосування виводять компанію на принципово новий рівень розвитку та забезпечують важливі конкурентні переваги.

Яким бізнесам потрібно зробити контакт-центр?
Яким бізнесам потрібно зробити контакт-центр?

Контакт-центр для бізнесу раціонально використовувати практично у всіх напрямках діяльності. Ідеальною буде організація такого відділу комунікації клієнтів у таких випадках:

  • Контакт-центр для банку;
  • Провайдери IT та інтернет-послуг;
  • Контакт-центр для магазинів — онлайн та стаціонарних, брендових та мережевих;
  • Страхові компанії;
  • Фірми, що розвиваються у сфері інвестування;
  • Готелі;
  • Авіакомпанії;
  • Агентства з туризму;
  • Логістичні та транспортні компанії.

Спілкування з клієнтами – важливий аспект діяльності у будь-якій сфері бізнесу. Потрібно задавати правильний вектор розвитку комунікації ще на старті, правильно аналізуючи рівень сервісу, відсоток задоволених клієнтів та інші важливі параметри взаємодії. Тільки при такому підході можна розраховувати на досягнення успіху та очікуваного прибутку.Спеціалісти iPtel допоможуть та проконсультють вас по будь яких питаннях пов'язаних з контакт-центром.

Наші продукти

Кому потрібний контакт-центр?
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Кому потрібний контакт-центр?
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Кому потрібний контакт-центр?
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
25.07.2023
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення пр...
Читати ще
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
30.07.2023
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу. Як це було рані...
Читати ще
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
24.10.2023
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті. А як бути, якщо частина вашого колект...
Читати ще
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
31.10.2023
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
Високі технології та діджитал-рішення для бізнесу сьогодні стали обов'язковою умовою розвитку. Доволі часто розробники пропонують неймовірно точні, високоефективні продукти, і не тільки у форматі стандартного програмного забезпечення, а й у вигля...
Читати ще
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
10.11.2023
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
CRM - це одне з найкращих рішень для бізнесів, зацікавлених у залученні, утриманні та підвищенні лояльності клієнтів. Сам термін CRM означає customer relations management, тобто управління відносинами з клієнтом. Саме такі програмні рішення варто зал...
Читати ще