Керування чергою дзвінків
В умовах жорсткої комерційної конкуренції в усіх сферах діяльності необхідно окрему увагу приділяти комунікації з клієнтами. Якщо потенційного замовника цікавить додаткова інформація щодо послуги або товару, він набирає вказаний номер телефону, але відповіді не отримує, у 99% випадків він піде до конкурентів, які оперативніше взаємодіють зі своїми клієнтами.
Щоб знизити ризики виникнення таких ситуацій на будь-якому етапі оформлення угоди, а також після того, як уже є напрацьована база постійних клієнтів, достатньо правильно організувати всі канали зв'язку. Один з ефективних інструментів - черга дзвінків. Залежно від масштабів розвитку компанії, можуть застосовуватися різні скрипти й алгоритми, зокрема хороші відгуки отримують голосові повідомлення. Створення черги дзвінків, згідно зі статистичними даними, дає змогу в рази підвищити респектабельність бренду, вивести його на новий рівень прибутковості та популярності серед цільової аудиторії.