Втрата часу та грошей — це важкий удар, але ще більш небезпечною стає проблема першого враження. Всі ми знаємо, що перше враження завжди дуже важливе, і якщо це враження про вашу компанію формується на підставі телефонного дзвінка клієнту, то якість зв'язку може зіграти не на вашу користь.
Дослідники із США та Австралії провели порівняльне дослідження впливу якості зв'язку на загальне враження від інформації, що озвучується під час сеансу. Дослідники взяли за основу відео двох конференцій, одна з яких транслювалася з гарним звуком, а під час другої були проблеми зі звукопередачею. Результати вражають:
- Спікер, який говорив на конференції із проблемним звучанням, здався контрольній групі менш компетентним, і його мова звучала не так уже й переконливо.
- Щобільше, він здався контрольній групі не надто розумним.
Така саме справа була і з другим дослідженням, цього разу проведеним в Австралії. За результатами опитування респондентів, які слухали одне й те саме інтерв'ю з різною якістю звуку, інтерв'ю з проблемним звуком, було сприйнято негативно, а інформація, яку воно містило, викликала сумніви у своїй правдивості. Можете сміливо переносити ці результати на телефонію для бізнесу загалом: погана якість звуку під час дзвінків завдаватиме шкоди вашій репутації, а ваші клієнти можуть й годі вирішити, що ви не надто компетентні і не такі вже й профі у своїй діяльності. Який результат? Вони просто йдуть до конкурентів.