Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Як використовувати смартфон як IP-телефон

Чи можу я використовувати свій мобільний телефон як IP-телефон?

Блог IPtel: Як використовувати смартфон як IP-телефон. Що таке налаштування SIP на мобільному пристрої? Використання IP-телефону на стаціонарному телефоні
<h2>Особливості IP-телефонії: чи можна застосувати її засоби для мобільних номерів?</h2>

Особливості IP-телефонії: чи можна застосувати її засоби для мобільних номерів?

Сучасна телефонія йде далеко вперед та вона вже не обмежується звичними стаціонарними та мобільними номерами. Майбутнє в бізнесі – одностайно за IP-телефонією, технологією, що поєднує максимальну кількість каналів зв’язку, поєднує різні види комунікацій, та дає можливість застосовувати їх всі водночас.

Отже, якщо у вашій компанії більшістю застосовуються мобільні телефони, чи можна кожен з них використовувати, як телефон IP? Наш блог спробує допомогти власникам бізнесів у роз’ясненні цих питань.
<h2>Що таке IP-телефонія, та чому вона корисна для бізнесу?</h2>

Що таке IP-телефонія, та чому вона корисна для бізнесу?

Що таке IP-телефонія? Це технологія забезпечення телефонного зв’язку без стандартних дротових телефонних ліній. Натомість IP-телефон зв’язується з абонентом за рахунок інтернет-протоколів та з’єднання в Інтернеті. Тому для неї не важлива якість дротового з’єднання, робота провайдерів стаціонарної телефонії або якість телефонних апаратів.

Сьогодні інтернет-телефонія стає головним знаряддям комунікації для бізнесу, адже вона:

  • Дає можливість співробітникам компанії працювати віддалено (а з часів пандемії COVID-19 це стало критично важливим для бізнесу).
  • Пропонує набагато більше інструментів для оброблення дзвінків від деталізації кожного дзвінку до розумних скриптів розмов та ШІ-ботів.
  • Не обмежує компанію в кількості абонентів для підключення  - скільки б співробітників у вас не було, всі вони отримують надійні інструменти IP-телефонії.
  • Дає просунуті можливості для аналітики та обліку телефонних дзвінків, а ще – суттєво заощаджує кошти на зв’язок.

Усе це допомагає бізнесом робити телефонію своїм ефективним інструментом у боротьбі за клієнтів.

<h2>Як підключити IP-телефон: гайд для початківців-користувачів</h2>

Як підключити IP-телефон: гайд для початківців-користувачів

Найперший крок у залученні IP-телефонії – це вибір інтернет-провайдера та постачальника програмних продуктів для інтернет-телефонії. Тут ми радимо не лише одразу контрактувати першого-ліпшого провайдера, а залучити до вибору вашого розробника IP-телефонії. Саме його експертиза допоможе зрозуміти, чи вистачатиме пропускної здатності обраної мережі для ваших планів.

А потім треба визначити, які саме методи, технології та сервіси вам потрібні. Одним компаніям достатньо підключення цифрової АТС, іншим потрібен повноцінний кол-центр, а комусь треба включити до системи інтернет-телефонії ще чат-боти, месенджери та СМС-розсилки.

Після того, як завдання для розробника готове, потрібно визначитися з контрактором, що може втілити його в життя. У сучасній інтернет-телефонії ви можете покладатися на IPTel, ми розробимо для вас унікальне рішення, що буде індивідуальним, ефективним та  запропонує саме ті рішення, які вам потрібні.

Вдалий вибір – це запорука ефективності наступного кроку. Постачальник програмних продуктів для IP-телефонії проаналізує ваші можливості та потреби, перевірить спроможність інтернет-провайдера (а якщо це IPTel, то ми ще й ведемо перемовини з інтернет-провайдером щодо покращення та оптимізації послуг для вашої компанії).

Далі ви можете використовувати обрану програму IP-телефонії (чи SaaS, як у випадку IPTel), щоб підключити ті пристрої, які ваші оператори можуть використовувати для зв’язку із клієнтом. Якщо казати предметніше, ви можете використовувати комп’ютери, планшети та, звісно ж, мобільні телефони.

Використовуйте підказки софту для реєстрації пристрою, а потім – використовуйте його для дзвінків будь-куди через інтернет-мережу без обов’язкової СІМ-карти чи під’єднаного тарифу мобільного провайдера.

Загалом, існує декілька способів використання мобільних телефонів в хмарній телефонії, зокрема:

  • Застосування програмних рішень IP-телефонії для використання смартфону через веб-інтерфейс чи додаток.
  • Підключення сервісів FMC – спеціальних можливостей мобільних операторів для доєднання до мережі інтернет-телефонії
Як використовувати мобільний телефон, як IP-телефон?
Як використовувати мобільний телефон, як IP-телефон?

Найкращим рішенням, як можна використати в IP-телефонії смартфони – це саме FMC.  Така технологія застосовує колтрекінг мобільних телефонів та передачу їх до загальної системи інтернет-телефонії та CRM – найголовніших інструментів для комунікації з клієнтами.

Таке рішення відстежує, фіксує та миттєво передає дані про кожен дзвінок, записує розмови та зберігає їх у хмарі, але при  цьому не залежить від наявності інтернет-з’єднання. Тобто, якщо ви маєте на смартфоні водночас підключений FMC та софт для IP-телефонії, що перетворює смартфон на ефективний інструмент інтернет-телефонії, це найкраще рішення. За умови відсутності стабільного інтернет-з’єднання (наприклад, у полі) співробітники можуть використовувати мобільний зв’язок, а всі дані будуть все одно зафіксовані в системі телефонії, а в офісі для збереження коштів та зручності можна використовувати смартфон, як робочу станцію кол-центру.

Саме таке поєднання сьогодні вам пропонує IPTel. Користуйтеся усіма можливостями телекомунікаційних технологій з нами та використовуйте свої мобільні номери та телефони з максимальною користю.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще