Блог IPtel: Як використовувати смартфон як IP-телефон. Що таке налаштування SIP на мобільному пристрої? Використання IP-телефону на стаціонарному телефоні
Сучасна телефонія йде далеко вперед та вона вже не обмежується звичними стаціонарними та мобільними номерами. Майбутнє в бізнесі – одностайно за IP-телефонією, технологією, що поєднує максимальну кількість каналів зв’язку, поєднує різні види комунікацій, та дає можливість застосовувати їх всі водночас.
Отже, якщо у вашій компанії більшістю застосовуються мобільні телефони, чи можна кожен з них використовувати, як телефон IP? Наш блог спробує допомогти власникам бізнесів у роз’ясненні цих питань.Що таке IP-телефонія? Це технологія забезпечення телефонного зв’язку без стандартних дротових телефонних ліній. Натомість IP-телефон зв’язується з абонентом за рахунок інтернет-протоколів та з’єднання в Інтернеті. Тому для неї не важлива якість дротового з’єднання, робота провайдерів стаціонарної телефонії або якість телефонних апаратів.
Сьогодні інтернет-телефонія стає головним знаряддям комунікації для бізнесу, адже вона:
Усе це допомагає бізнесом робити телефонію своїм ефективним інструментом у боротьбі за клієнтів.
Найперший крок у залученні IP-телефонії – це вибір інтернет-провайдера та постачальника програмних продуктів для інтернет-телефонії. Тут ми радимо не лише одразу контрактувати першого-ліпшого провайдера, а залучити до вибору вашого розробника IP-телефонії. Саме його експертиза допоможе зрозуміти, чи вистачатиме пропускної здатності обраної мережі для ваших планів.
А потім треба визначити, які саме методи, технології та сервіси вам потрібні. Одним компаніям достатньо підключення цифрової АТС, іншим потрібен повноцінний кол-центр, а комусь треба включити до системи інтернет-телефонії ще чат-боти, месенджери та СМС-розсилки.
Після того, як завдання для розробника готове, потрібно визначитися з контрактором, що може втілити його в життя. У сучасній інтернет-телефонії ви можете покладатися на IPTel, ми розробимо для вас унікальне рішення, що буде індивідуальним, ефективним та запропонує саме ті рішення, які вам потрібні.
Вдалий вибір – це запорука ефективності наступного кроку. Постачальник програмних продуктів для IP-телефонії проаналізує ваші можливості та потреби, перевірить спроможність інтернет-провайдера (а якщо це IPTel, то ми ще й ведемо перемовини з інтернет-провайдером щодо покращення та оптимізації послуг для вашої компанії).
Далі ви можете використовувати обрану програму IP-телефонії (чи SaaS, як у випадку IPTel), щоб підключити ті пристрої, які ваші оператори можуть використовувати для зв’язку із клієнтом. Якщо казати предметніше, ви можете використовувати комп’ютери, планшети та, звісно ж, мобільні телефони.
Використовуйте підказки софту для реєстрації пристрою, а потім – використовуйте його для дзвінків будь-куди через інтернет-мережу без обов’язкової СІМ-карти чи під’єднаного тарифу мобільного провайдера.
Загалом, існує декілька способів використання мобільних телефонів в хмарній телефонії, зокрема:
Найкращим рішенням, як можна використати в IP-телефонії смартфони – це саме FMC. Така технологія застосовує колтрекінг мобільних телефонів та передачу їх до загальної системи інтернет-телефонії та CRM – найголовніших інструментів для комунікації з клієнтами.
Таке рішення відстежує, фіксує та миттєво передає дані про кожен дзвінок, записує розмови та зберігає їх у хмарі, але при цьому не залежить від наявності інтернет-з’єднання. Тобто, якщо ви маєте на смартфоні водночас підключений FMC та софт для IP-телефонії, що перетворює смартфон на ефективний інструмент інтернет-телефонії, це найкраще рішення. За умови відсутності стабільного інтернет-з’єднання (наприклад, у полі) співробітники можуть використовувати мобільний зв’язок, а всі дані будуть все одно зафіксовані в системі телефонії, а в офісі для збереження коштів та зручності можна використовувати смартфон, як робочу станцію кол-центру.
Саме таке поєднання сьогодні вам пропонує IPTel. Користуйтеся усіма можливостями телекомунікаційних технологій з нами та використовуйте свої мобільні номери та телефони з максимальною користю.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз