Блог IPtel: Методи виявлення автовідповідача при здійсненні вихідних дзвінків операторами кол-центру чи автообдзвоні
Перш за все, що таке автовідповідач? Це програмне рішення, яке інформує про неможливість для абонента прийняти виклик чи то через технічні несправності, вимкнений телефон, або ж через небажання абонента спілкуватися з вами.
Чому перекидає на автовідповідач?
Водночас існує декілька різновидів автовідповідачів:
Чому варто уникати автовідповідачів під час обзвонювання клієнтів? Перш за все – для економії часу агентів, бо іноді час очікування до програшу повідомлення голосової пошти дорівнює часу, який оператор міг витратити на інший, більш продуктивний дзвінок. А якщо таких випадків десятки або сотні, ефективність підрозділу критично падає.
Тому варто розпізнавати автовідповідачі одразу. А зробити це засобами IP-телефону цілком можливо. Для цього варто залучити технологію AMD (Answer Machine Detection). Її сутність у розпізнаванні відключених чи переведених на голосову пошту номерів ще до моменту з’єднання. Як тільки система ідентифікує такі номери, вона припиняє їх набір та переходить до наступних контактів з бази.Окрім AMD є й інші можливості уникати автовідповідачів, що застосовуються в IP-телефонії:
Технології автовідповідачів та їх детекторів постійно розвиваються, отже, часто це перегони на випередження. Але можна оминати витрати часу на дзвінки на автовідповідач й за допомогою інших стратегій. Тому навіть якщо ви підключили AMD, не відкидайте й їх теж.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз