0 800 756 777
Функціонал

Як виявити автовідповідач при обдзвоні

image not found

Блог IPtel: Методи виявлення автовідповідача при здійсненні вихідних дзвінків операторами кол-центру чи автообдзвоні

зміст

Як уникнути переадресації на автовідповідач в IP-телефонії

Телефонний зв’язок залишається чи не найголовнішим бізнес-інструментом для контакту з клієнтом. Але не всі абоненти залюбки беруть слухавку на комерційні чи незнайомі номери. І доволі часто під час обдзвонювань агенти колцентру чи менеджери  з продажів стикаються з переадресацією на автовідповідач чи голосову пошту. Як в IP-телефонії оминути зайвого клопоту від автовідповідачів, як їх розпізнати та швидко відкинути дзвінки, що на них надходять? Читайте в блозі IPTel. <h2>Як уникнути переадресації на автовідповідач в IP-телефонії</h2>

Що означає автовідповідач, та чому варто його вчасно визначити при обдзвоні клієнтів?

Перш за все, що таке автовідповідач? Це програмне рішення, яке інформує про неможливість для абонента прийняти виклик чи то через технічні несправності, вимкнений телефон, або ж через небажання абонента спілкуватися з вами.

Чому перекидає на автовідповідач?

  1. В абонента несправний телефон або він просто вимкнений.
  2. Абонент налаштував перемикання на голосову пошту для зручності або не знає, як включити голосову пошту чи вимкнути її.
  3. В абонента налаштоване автоматичне блокування незнайомих номерів та переведення на автовідповідач.
  4. Абонент саме ваш номер помістив до чорного списку та переадресовує на автовідповідач.

Водночас існує декілька різновидів автовідповідачів:

  • Ті, що використовує мобільний зв’язок, як технічні повідомлення про те, що телефон абонента вимкнено, він переведений у режим польоту тощо. Його особливість – повідомлення автовідповідача програється одразу без імітації з’єднання та гудків.
АТС-автовідповідачі використовуються найчастіше в комерційній інтернет-телефонії. Спочатку абонент може почути стандартні сигнали з’єднання, а лише за кілька гудків запускається автовідповідач чи IVR-бот. <h2>Що означає автовідповідач, та чому варто його вчасно визначити при обдзвоні клієнтів?</h2>

Як розпізнати автовідповідач: поради для користувачів IP-телефонії

Чому варто уникати автовідповідачів під час обзвонювання клієнтів? Перш за все – для економії часу агентів, бо іноді час очікування до програшу повідомлення голосової пошти дорівнює часу, який оператор міг витратити на інший, більш продуктивний дзвінок. А якщо таких випадків десятки або сотні, ефективність підрозділу критично падає.

Тому варто розпізнавати автовідповідачі одразу. А зробити це засобами IP-телефону цілком можливо. Для цього варто залучити технологію AMD (Answer Machine Detection). Її сутність у розпізнаванні відключених чи переведених на голосову пошту номерів ще до моменту з’єднання. Як тільки система ідентифікує такі номери, вона припиняє їх набір та переходить до наступних контактів з бази. <h2>Як розпізнати автовідповідач: поради для користувачів IP-телефонії</h2>

Які стратегії уникнення автовідповідачів можна застосувати в інтернет-телефонії

Окрім AMD є й інші можливості уникати автовідповідачів, що застосовуються в IP-телефонії:

  • Попередній дозвін за допомогою IVR, тобто без залучення операторів: ви застосовуєте роботизовані сповіщення при з’єднанні, а як тільки клієнт відповідає, IVR перекидає його на реального агента.
  • Використання хештегів у системі обліку або CRM: ви один раз стикнулися з автовідповідачем на номері клієнта? То помітьте його хештегом – тоді можна буде вибудовувати черги  обдзвонювань з урахуванням цих хештегів.
  • Постійний моніторинг історії контактів: якщо номер стабільно не відповідає, виключайте його з черги та не витрачайте час.

Технології автовідповідачів та їх детекторів постійно розвиваються, отже, часто це перегони на випередження. Але можна оминати витрати часу на дзвінки на автовідповідач й за допомогою інших стратегій. Тому навіть якщо ви підключили AMD, не відкидайте й їх теж.

<h2>Які стратегії уникнення автовідповідачів можна застосувати в інтернет-телефонії</h2>

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Як виявити автовідповідач при обдзвоні Зображення № 1

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як виявити автовідповідач при обдзвоні Зображення № 2

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як виявити автовідповідач при обдзвоні Зображення № 3

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як виявити автовідповідач при обдзвоні Зображення № 4

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Травневі оновлення в IPTel: нові тарифи, редизайн сайту та посилення функціоналу

Наступна стаття

Інтеграція IPtel з Viber

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз