Якщо ви маєте власні кол-центри та хочете покращити їх результати щодо швидкості та ефективності, сучасні технології прийдуть на допомогу. Зокрема, вашим співробітникам може допомогти штучний інтелект у форматі голосового бота.
Цей інструмент може зменшити витрати часу співробітника, обробляти численні дзвінки та навіть здійснювати продажі замість оператора. Погодьтеся, звучить доволі цікаво. Тому розберемося, що ж таке голосові роботи, як їх застосовувати в кол-центрах, та які вигоди вони можуть принести.
Перше, що таке кол центри в Україні? Це підрозділи, які відповідають за вхідні та вихідні дзвінки від клієнтів, забезпечують клієнтам інформаційну підтримку та допомагають із розв’язанням їх проблем чи питань. Що входить в обов'язки оператора кол-центру? Це:
Але навіть найбільші та найбільш ефективні кол-центри складаються з операторів, і навіть при максимальному навантаженні на кожну людину досягти 100% продуктивності просто неможливо. Співробітник може втомитися, помилитися, занадто довго відповідати на дзвінок чи консультувати клієнта. А це — втрачений час, який можна було провести з кращими результатами.
Саме тут стане в пригоді застосування голосових роботів. Бот або робот голосовий — це програмний продукт на базі ШІ, який має наступні можливості:
Скажете, що це трохи схоже з IVR? Так, ви частково праві, але на відміну від IVR, який здатен зчитувати цифри та виконувати певну дію за алгоритмом, структура та скрипти прийняття рішень в голосових ботів набагато більш розгалужена. Вони здатні вести діалог, одночасно обробляючи отриману інформацію від клієнта, та вести розмову за допомогою скрипта, так само як оператор.
Відповідно, в компаніях, де вже застосовують функції голосового ШІ-бота, звітують про наступні переваги.Одна з найрозповсюдженіших проблем кол-центрів — це наявність «людського фактора». Працівники можуть затягувати розмови, бути неввічливими чи недостатньо ввічливими, щось забувати. Це — цілком нормально, але може коштувати репутації та втрати клієнтів. Голосовий бот завжди коректний, інформативний, він не втомлюється та не робить суто «людських помилок».
Якщо врахувати всі переваги голосових роботів, то може здатися, що кол-центр вже й не потрібен зовсім. Але це не зовсім так. Що може стати вирішальним моментом у виборі між оператором та роботом?
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз