Якщо ви маєте власні кол-центри та хочете покращити їх результати щодо швидкості та ефективності, сучасні технології прийдуть на допомогу. Зокрема, вашим співробітникам може допомогти штучний інтелект у форматі голосового бота.
Цей інструмент може зменшити витрати часу співробітника, обробляти численні дзвінки та навіть здійснювати продажі замість оператора. Погодьтеся, звучить доволі цікаво. Тому розберемося, що ж таке голосові роботи, як їх застосовувати в кол-центрах, та які вигоди вони можуть принести.
Перше, що таке кол центри в Україні? Це підрозділи, які відповідають за вхідні та вихідні дзвінки від клієнтів, забезпечують клієнтам інформаційну підтримку та допомагають із розв’язанням їх проблем чи питань. Що входить в обов'язки оператора кол-центру? Це:
Але навіть найбільші та найбільш ефективні кол-центри складаються з операторів, і навіть при максимальному навантаженні на кожну людину досягти 100% продуктивності просто неможливо. Співробітник може втомитися, помилитися, занадто довго відповідати на дзвінок чи консультувати клієнта. А це — втрачений час, який можна було провести з кращими результатами.
Саме тут стане в пригоді застосування голосових роботів. Бот або робот голосовий — це програмний продукт на базі ШІ, який має наступні можливості:
Скажете, що це трохи схоже з IVR? Так, ви частково праві, але на відміну від IVR, який здатен зчитувати цифри та виконувати певну дію за алгоритмом, структура та скрипти прийняття рішень в голосових ботів набагато більш розгалужена. Вони здатні вести діалог, одночасно обробляючи отриману інформацію від клієнта, та вести розмову за допомогою скрипта, так само як оператор.
Відповідно, в компаніях, де вже застосовують функції голосового ШІ-бота, звітують про наступні переваги.
Перевага голосового робота №1: Швидкість
Навіть найвмотивованіші співробітники не можуть працювати з максимальною швидкістю, адже водночас один оператор здатен обдзвонити лише одного клієнта чи обробляє лише один дзвінок. Голосовий робот не має обмежень за кількістю оброблень в один момент, адже є програмою. Тому його можна застосовувати при високому навантаженні, наприклад, коли щоденна кількість дзвінків перевищує можливості операторів.
Перевага голосового робота №2: Економія
Вартість встановлення та налаштування голосового бота набагато нижча, ніж наймання та навчання операторів. Тому, наприклад, для простих скриптів розмов та процесів (як то підтвердження замовлень в інтернет-магазинах, уточнення доставки, простих скриптах лійки продажів) його доцільно використовувати.
Перевага голосового робота №3: Менший ризик людських помилок в спілкуванні
Одна з найрозповсюдженіших проблем кол-центрів — це наявність «людського фактора». Працівники можуть затягувати розмови, бути неввічливими чи недостатньо ввічливими, щось забувати. Це — цілком нормально, але може коштувати репутації та втрати клієнтів. Голосовий бот завжди коректний, інформативний, він не втомлюється та не робить суто «людських помилок».
Перевага голосового робота №4: Безпека
Витік зайвої інформації при застосуванні голосового робота — виключено. Бот не надасть клієнту зайвої інформації, не видасть корпоративні таємниці, а у зворотний бік — його неможливо підкупити, щоб він «злив» дані клієнтів.
Чи варто зовсім відмовлятися від кол-центру та довірити обдзвін клієнтів роботові?
Якщо врахувати всі переваги голосових роботів, то може здатися, що кол-центр вже й не потрібен зовсім. Але це не зовсім так. Що може стати вирішальним моментом у виборі між оператором та роботом?
Висновки від IPTel
Таким чином, голосові роботи не завжди можуть повноцінно замінити операторів колл-центру, адже людина більше схильна довіряти людині, а не боту. Тому найкращим рішенням буде посилити ефективність власного кол-центру за допомогою голосового робота, а не повне заміщення штучним інтелектом реальних співробітників.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз