0 800 756 777
Функціонал

Як голосовий робот полегшує роботу call-центру

image not found

 

Якщо ви маєте власні кол-центри та хочете покращити їх результати щодо швидкості та ефективності, сучасні технології прийдуть на допомогу. Зокрема, вашим співробітникам може допомогти штучний інтелект у форматі голосового бота.

Цей інструмент може зменшити витрати часу співробітника, обробляти численні дзвінки та навіть здійснювати продажі замість оператора. Погодьтеся, звучить доволі цікаво. Тому розберемося, що ж таке голосові роботи, як їх застосовувати в кол-центрах, та які вигоди вони можуть принести.



 

зміст

Робота в кол центрі: оператор vs голосовий робот

Перше, що таке кол центри в Україні? Це підрозділи, які відповідають за вхідні та вихідні дзвінки від клієнтів, забезпечують клієнтам інформаційну підтримку та допомагають із розв’язанням їх проблем чи питань. Що входить в обов'язки оператора кол-центру? Це:

  • Відповіді на вхідні дзвінки та звернення клієнтів;
  • Кваліфікована допомога кожному, хто звертається до кол-центру;
  • Ведення обліку дзвінків та результатів комунікації;
  • Здійснення обдзвону клієнтів задля продажів, інформування, чи проведення опитування.

Але навіть найбільші та найбільш ефективні кол-центри складаються з операторів, і навіть при максимальному навантаженні на кожну людину досягти 100% продуктивності просто неможливо. Співробітник може втомитися, помилитися, занадто довго відповідати на дзвінок чи консультувати клієнта. А це — втрачений час, який можна було провести з кращими результатами.

Саме тут стане в пригоді застосування голосових роботів. Бот або робот голосовий — це програмний продукт на базі ШІ, який має наступні можливості:

  • розпізнавання голосу клієнта;
  • синтез мовлення;
  • оброблення природної мови;
  • аналіз запитів та прийняття рішень на основі цих запитів.

Скажете, що це трохи схоже з IVR? Так, ви частково праві, але на відміну від IVR, який здатен зчитувати цифри та виконувати певну дію за алгоритмом, структура та скрипти прийняття рішень в голосових ботів набагато більш розгалужена. Вони здатні вести діалог, одночасно обробляючи отриману інформацію від клієнта, та вести розмову за допомогою скрипта, так само як оператор.

Відповідно, в компаніях, де вже застосовують функції голосового ШІ-бота, звітують про наступні переваги. Робота в кол центрі: оператор vs голосовий робот Перевага голосового робота №1: Швидкість Навіть найвмотивованіші співробітники не можуть працювати з максимальною швидкістю, адже водночас один оператор здатен обдзвонити лише одного клієнта чи обробляє лише один дзвінок. Голосовий робот не має обмежень за кількістю оброблень в один момент, адже є програмою. Тому його можна застосовувати при високому навантаженні, наприклад, коли щоденна кількість дзвінків перевищує можливості операторів. Перевага голосового робота №1: Швидкість Перевага голосового робота №2: Економія Вартість встановлення та налаштування голосового бота набагато нижча, ніж наймання та навчання операторів. Тому, наприклад, для простих скриптів розмов та процесів (як то підтвердження замовлень в інтернет-магазинах, уточнення доставки, простих скриптах лійки продажів) його доцільно використовувати. Перевага голосового робота №2: Економія Перевага голосового робота №3: Менший ризик людських помилок в спілкуванні

Одна з найрозповсюдженіших проблем кол-центрів — це наявність «людського фактора». Працівники можуть затягувати розмови, бути неввічливими чи недостатньо ввічливими, щось забувати. Це — цілком нормально, але може коштувати репутації та втрати клієнтів. Голосовий бот завжди коректний, інформативний, він не втомлюється та не робить суто «людських помилок».


  Перевага голосового робота №3: Менший ризик людських помилок в спілкуванні Перевага голосового робота №4: Безпека Витік зайвої інформації при застосуванні голосового робота — виключено. Бот не надасть клієнту зайвої інформації, не видасть корпоративні таємниці, а у зворотний бік — його неможливо підкупити, щоб він «злив» дані клієнтів. Перевага голосового робота №4: Безпека Чи варто зовсім відмовлятися від кол-центру та довірити обдзвін клієнтів роботові?

Якщо врахувати всі переваги голосових роботів, то може здатися, що кол-центр вже й не потрібен зовсім. Але це не зовсім так. Що може стати вирішальним моментом у виборі між оператором та роботом?

  • Розмір компанії: для невеликих компаній, яким економічно не вигідно утримувати окремий підрозділ кол-центру, ШІ-бот може стати ефективним та недорогим рішенням для здійснення дзвінків клієнтам та інформування. Водночас великі бізнеси, зазвичай, потребують більш клієнтоорієнтованого інструментарію, що включає й обробку вхідних дзвінків людиною.
  • Тип послуг чи товарів, які продає компанія. В деяких випадках, наприклад, в компаніях, що виступають провайдерами послуг та надають технічну підтримку клієнтам, без реальних співробітників, що детально пояснять та допоможуть у нетипових ситуаціях, не обійтися.
  • Власна політика компанії: якщо ви хочете зробити упор на персоналізацію клієнтських відносин, краще, щоб обробку дзвінків від клієнта здійснювала людина.

 

Чи варто зовсім відмовлятися від кол-центру та довірити обдзвін клієнтів роботові? Висновки від IPTel Таким чином, голосові роботи не завжди можуть повноцінно замінити операторів колл-центру, адже людина більше схильна довіряти людині, а не боту. Тому найкращим рішенням буде посилити ефективність власного кол-центру за допомогою голосового робота, а не повне заміщення штучним інтелектом реальних співробітників.

Голосовий робот - це зручний та продуктивний інструмент, якому можна довірити численні задачі з обдзвонювання клієнтів та попереднього оброблення вхідних дзвінків, зокрема — відповідати на найпоширеніші клієнтські запитання, скеровувати клієнта по ланцюжку замовлення, переадресовувати на необхідних реальних спеціалістів.

Завдяки IPTel, сьогодні ви можете застосувати голосового робота так само як працюють call центри, або принаймні довірити йому первинний контакт з клієнтом. У зв’язці з реальним кол-центром використання цього інструменту допоможе досягти найвищої ефективності, збалансувати навантаження на агентів та покращити вимірювання показників задоволеності клієнтів їх лояльності. Висновки від IPTel

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Використання голосового роботу для обдзвону клієнтів Зображення № 1

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Використання голосового роботу для обдзвону клієнтів Зображення № 2

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Використання голосового роботу для обдзвону клієнтів Зображення № 3

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Використання голосового роботу для обдзвону клієнтів Зображення № 4

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Травневі оновлення в IPTel: нові тарифи, редизайн сайту та посилення функціоналу

Наступна стаття

SalesDrive з розширеним функціоналом: додайте до своєї CRM найпросунутіші інструменти телефонії від IPTel

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз