0 800 756 777
Функціонал

Аналітика дзвінків за допомогою АІ

image not found

Штучний інтелект з галузі фантастики поступово перейшов в реальність, і сьогодні саме на нього покладають неабиякі надії у різних сферах діяльності від розваг до промисловості, від галузі охорони здоров’я до компаній, пов’язаних з маркетингом.

Чи знаєте ви, що ШІ може допомогти вашому менеджеру з продажу, аналітику та оператору кол-центру? Давайте з’ясуємо, як саме обробляти телефонні розмови штучним інтелектом, та яку роботу можна довірити цим технологіям у сфері клієнтського обслуговування. Наведемо приклади влучного застосування ШІ, що стануть в пригоді маркетологу та менеджерам відділу клієнтської турботи.

зміст

Як працює штучний інтелект в сучасній телефонії для бізнесу?

Кожна компанія прагне утримувати старих клієнтів та залучати нових. І телефонні розмови залишаються чи не найголовнішим джерелом комунікації з ними всіма. Однак безконтрольні діалоги між відповідальними співробітниками та клієнтом можуть бути шкідливими, тому варто кожну розмову контролювати, робити її аналіз та виділяти влучні чи невдалі зразки комунікації, щоб постійно її вдосконалювати.

Робити це вручну — не просто несучасно, та й дуже витратно. Натомість ШІ може замінити десятки менеджерів та аналізувати розмову просто в режимі реального часу. І під час застосування він фіксує та аналізує:

  • Кількісні показники від кількості прийнятих дзвінків та часу їх оброблення до витрат робочого часу кожного з агентів.
  • Якісні показники: наприклад, наявність ключових слів, що впливають на продажі, настрій та tone of voice клієнтки чи клієнта та агента протягом діалога.
Навіть більше, такий інструмент може миттєво трансформувати отримані дані у звіти чи підбирати на їх основі підказки, як менеджер має поводитися далі у розмові та що говорити клієнту. А ще ви зможете отримувати стиснутий огляд кожної розмови, згенерований ШІ, замість того, щоб витрачати час на прослуховування кожного записаного дзвінка. <h2>Як працює штучний інтелект в сучасній телефонії для бізнесу?</h2>

Яким підрозділам компанії ШІ може стати в пригоді?

Власне, штучний інтелект у телефонії — це багатофункціональний інструмент, який можна використовувати у наступних задачах:

  • Маркетинг — чи не найголовніша галузь, де мовна аналітика та ШІ-аналітика дзвінків допомагає в просуванні товарів, розробці інструментів реклами та залучення клієнтів.
  • Відділ, що займається безпосередньо спілкуванням з клієнтами: клієнтська підтримка, кол-центр, контакт-центр, та навіть адміністратор на рецепції, що приймає дзвінки зможуть працювати ефективніше та підвищувати показники лояльності клієнтів за допомогою ШІ-підказок.
  • Продажі — при аналізі дзвінка штучним інтелектом можна виділити показники, які надалі можна використати для оцінки роботи менеджера та її покращення.
Безпосередньо керівництво компанією: керівник зможе приймати стратегічні рішення по продажам і рекламі, маючи інсайти на основі мовної аналітики, в якій врахована кожна розмова з клієнтом. <h3>Яким підрозділам компанії ШІ може стати в пригоді?</h3>

Які технології на базі штучного інтелекту можна застосувати для збору даних телефонної аналітики?

ШІ — це не єдина технологія, а їх поєднання, яке залучає:

  • Машинне навчання, яке допомагає ШІ-інструментам вдосконалювати точність аналізу, прогнозувати та робити висновки на базі отриманих даних.
  • Транскрибування голосу в текст з виділенням ключових слів, інтонацій, стоп-слів, помилок тощо. Розпізнавання людської мови допомагає ШІ в аналітиці.
  • Виділення та розпізнавання емоцій, настрою під час діалогів. На цій базі можна швидко знайти «слабкі» місця та сфери, в яких клієнтський сервіс потребує покращення.
<h2>Які технології на базі штучного інтелекту можна застосувати для збору даних телефонної аналітики?</h2>

 

Можливості інтеграції з іншими бізнес-інструментами Сам собою ШІ в телефонії може бути застосований в інструментах мовної аналітики, але його можна інтегрувати й в інші інструменти, зокрема, в CRM та хмарну телефонію кол-центру, ПЗ для налаштування черг дзвінків, роботів з обдзвонювання тощо. <h2>&nbsp;</h2>
Можливості інтеграції з іншими бізнес-інструментами

Можливості застосування в постоброблянні дзвінків

Швидкість постобробляння дзвінків також можна збільшити за допомогою штучного інтелекту. ШІ аналізує дзвінок від клієнта та може автоматично виділити так параметри, як:

  • Ім’я клієнта,
  • Компанію, від імені якої телефонував клієнт,
  • Продукт чи послугу, за якою чи щодо якої клієнт звернувся.

А потім всі ці параметри ШІ може автоматично додати до клієнтської картки й тим самим зберегти час агента, якому не доведеться заповнювати ці поля вручну.

<h3>Можливості застосування в постоброблянні дзвінків</h3>

Зручна сумаризація дзвінків для подальшого аналізу

З ШІ більше нема потреби витрачати час на переслуховування запису розмови. Він проаналізує, протранскрибує зміст кожної розмови за вас, виділить ключові тези та одним натисканням кнопки сформулює для вас підсумки та головні сенси розмови. <h3>Зручна сумаризація дзвінків для подальшого аналізу</h3>

Ключові параметри дзвінків клієнтів, які можна обробляти за допомогою ШІ

Що саме ми аналізуємо за допомогою штучного інтелекту? Функції такого інструменту майже необмежені, та в межах клієнтських відносин найголовніші показники можуть бути наступними:

  • Загальна маса дзвінків, вхідних та вихідних;
  • Класифікація дзвінків за певними параметрами: цілями дзвінка, результатами, скриптами;
  • Часові та якісні показники кожного дзвінка у розрізі по менеджерах, відділах чи клієнтах;
  • Випадки провальної комунікації, коли проблему клієнта не було розв’язано.
Під кожну компанію чи відділ можна налаштувати інструменти ШІ згідно з цілями та задачами, щоб адаптувати під них та отримувати в результаті візуалізовані прогнози та аналітичні викладки, що менеджери надалі зможуть використовувати. <h2>Ключові параметри дзвінків клієнтів, які можна обробляти за допомогою ШІ</h2>

Які переваги надає штучний інтелект в роботі з клієнтом?

Штучний інтелект пропонує одразу чимало переваг, коли мова йде про оброблення та аналіз телефонних дзвінків від клієнтів.

  • Покращення обслуговування клієнтів усіма відділами за рахунок вчасної та точної аналітики настрою клієнта під час дзвінку та підлаштовування скриптів під нього.
  • Впровадження ШІ в рамках мовної аналітики позитивно відображається на продажах, адже ви краще розумієте потреби клієнта та можете підлаштовуватися під них.
  • Для маркетингових підрозділів ШІ стане неперевершеним індикатором ефективності рекламних кампаній та трафіку, що вони генерують, а також він допоможе оптимізувати маркетингові кампанії задля збільшення їх ефективності.
  • Бізнес отримує переваги й у швидкості аналізу. Штучний інтелект аналізує безліч факторів водночас від тривалості дзвінка до голосу та інтонації клієнта, транскрибує діалог в текст та здійснює моментальний пошук по ключовим словам та може в кілька секунд надати підказки менеджеру, як вести розмову далі.
  • Економічний компонент теж не варто відкидати: замість розгалужених відділів аналітики, в яких співробітники ведуть кропітку роботу ви отримуєте набагато дешевший інструмент, який до того ж можна тренувати та навчати.
Отже, переваги доволі вагомі та допомагають компанії оптимізувати роботу по продажам, клієнтським відносинам та телефонним комунікаціям. <h2>Які переваги надає штучний інтелект в роботі з клієнтом?</h2>

Як отримати зручний та потужний ШІ-інструментарій для аналізу розмов?

Якщо ви прагнете поліпшити загальний менеджмент дзвінків та застосувати найновітніші інструменти автоматизованої аналітики телефонних діалогів, IPTel завжди готовий допомогти вам в цьому. Обирайте найкращі інструменти хмарної телефонії із застосуванням штучного інтелекту, зокрема, мовну аналітику, інтеграцію з вашою CRM, або повноцінну CRM з інтегрованою телефонією, застосовуйте їх можливості для своїх відділів маркетингу та продажів, контакт-центрів та аналітичних підрозділів, та досягайте нових бізнес-вершин завдяки сучасним та персоналізованим рішенням у галузі телекомунікаційних технологій. <h2>Як отримати зручний та потужний ШІ-інструментарій для аналізу розмов?</h2>

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Аналітика дзвінків за допомогою ШІ: Блог IPtel Зображення № 1

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Аналітика дзвінків за допомогою ШІ: Блог IPtel Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Аналітика дзвінків за допомогою ШІ: Блог IPtel Зображення № 3

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Аналітика дзвінків за допомогою ШІ: Блог IPtel Зображення № 4

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Травневі оновлення в IPTel: нові тарифи, редизайн сайту та посилення функціоналу

Наступна стаття

Послуги IP-телефонії для бізнесу. Хмарний call-центр, Хмарна АТС: як це працює

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз