Штучний інтелект з галузі фантастики поступово перейшов в реальність, і сьогодні саме на нього покладають неабиякі надії у різних сферах діяльності від розваг до промисловості, від галузі охорони здоров’я до компаній, пов’язаних з маркетингом.
Чи знаєте ви, що ШІ може допомогти вашому менеджеру з продажу, аналітику та оператору кол-центру? Давайте з’ясуємо, як саме обробляти телефонні розмови штучним інтелектом, та яку роботу можна довірити цим технологіям у сфері клієнтського обслуговування. Наведемо приклади влучного застосування ШІ, що стануть в пригоді маркетологу та менеджерам відділу клієнтської турботи.Кожна компанія прагне утримувати старих клієнтів та залучати нових. І телефонні розмови залишаються чи не найголовнішим джерелом комунікації з ними всіма. Однак безконтрольні діалоги між відповідальними співробітниками та клієнтом можуть бути шкідливими, тому варто кожну розмову контролювати, робити її аналіз та виділяти влучні чи невдалі зразки комунікації, щоб постійно її вдосконалювати.
Робити це вручну — не просто несучасно, та й дуже витратно. Натомість ШІ може замінити десятки менеджерів та аналізувати розмову просто в режимі реального часу. І під час застосування він фіксує та аналізує:
Власне, штучний інтелект у телефонії — це багатофункціональний інструмент, який можна використовувати у наступних задачах:
ШІ — це не єдина технологія, а їх поєднання, яке залучає:
Швидкість постобробляння дзвінків також можна збільшити за допомогою штучного інтелекту. ШІ аналізує дзвінок від клієнта та може автоматично виділити так параметри, як:
А потім всі ці параметри ШІ може автоматично додати до клієнтської картки й тим самим зберегти час агента, якому не доведеться заповнювати ці поля вручну.
Що саме ми аналізуємо за допомогою штучного інтелекту? Функції такого інструменту майже необмежені, та в межах клієнтських відносин найголовніші показники можуть бути наступними:
Штучний інтелект пропонує одразу чимало переваг, коли мова йде про оброблення та аналіз телефонних дзвінків від клієнтів.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз