Зворотні дзвінки
Корисна опція, що дозволяє не втрачати жодного клієнта та позитивно впливає на імідж компанії. Дозволяючи клієнтам вимагати зворотні виклики, ви даєте їм зрозуміти, що цінуєте їх час (наявність цієї функції показує, що зручність клієнтів є пріоритетом для вашої компанії). Також, використовуючи цю функцію, ви показуєте прагнення вашої компанії покращити обслуговування клієнтів усіма можливими способами. А за допомогою цієї функції ваші фахівці зможуть щоразу надавати всебічну підтримку (грамотну та індивідуалізовану) — нікуди не поспішаючи і не допускаючи помилок через стрес від величезної черги дзвінків. Інформація про вхідний дзвінок надходить до менеджера по черзі і налаштовується дуже легко та просто.