Корисна опція, що дозволяє не втрачати жодного клієнта та позитивно впливає на імідж компанії. Дозволяючи клієнтам вимагати зворотні виклики, ви даєте їм зрозуміти, що цінуєте їх час (наявність цієї функції показує, що зручність клієнтів є пріоритетом для вашої компанії). Також, використовуючи цю функцію, ви показуєте прагнення вашої компанії покращити обслуговування клієнтів усіма можливими способами. А за допомогою цієї функції ваші фахівці зможуть щоразу надавати всебічну підтримку (грамотну та індивідуалізовану) — нікуди не поспішаючи і не допускаючи помилок через стрес від величезної черги дзвінків. Інформація про вхідний дзвінок надходить до менеджера по черзі і налаштовується дуже легко та просто.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз