Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу

Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу

Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.

Переваги нашої компанії
Переваги нашої компанії

Власникам компаній важливо знати, які саме дзвінки здійснювали співробітники, скільки часу тривало спілкування з клієнтом і наскільки ці дзвінки були ефективними для процвітання компанії. І все це (і не тільки) дозволяє реалізувати послугу деталізації дзвінків.

Наша компанія пропонує вам скористатися всіма перевагами деталізації даних дзвінків для вашої компанії. Ми оперативно підключимо вас до сервісу та навчимо використовувати його на благо вашого бізнесу та отримувати потрібні вам дані.
Розповімо трохи докладніше про те, що ви отримуєте, підключивши послугу деталізації дзвінків.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Зберігання всіх викликів в одному місці!
Зберігання всіх викликів в одному місці!

Уся інформація про телефонні дзвінки у вашій компанії збирається в єдиному інтерфейсі. Ви отримуєте доступ до всіх телефонних розмов і можете аналізувати кожен дзвінок, прослуховуючи його повторно. Що це дає бізнесу?

  • Менеджер може аналізувати та працювати над помилками на основі отриманих та зроблених дзвінків співробітників. Це чудова база для розробки стандартів корпоративного спілкування та навчання їм співробітників.
  • Зібрана база телефонних дзвінків може допомогти співробітникам швидше аналізувати свої дзвінки та знаходити попередні розмови з клієнтом, щоб швидше відповідати на потреби та запити.
  • Для відділу продажів і маркетологів зібрані деталі дзвінків можуть стати основою для розробки стратегії продажів, роботи із запереченнями та сценаріїв реагування на негативні відгуки.

Загалом, використання служби деталізації даних про дзвінки є ключем до підвищення конверсії вашого бізнесу та створення ділової репутації.

Не витрачайте час на пошук потрібного дзвінка
Не витрачайте час на пошук потрібного дзвінка

З нашою послугою деталізації дзвінків ви не витрачатимете час на пошук потрібної телефонної розмови, а зможете зосередитися на робочих завданнях. Для цього можна використовувати зручні фільтри пошуку по базі даних. В інтерфейсі є фільтри за датою дзвінка, номером респондента, відповідальним працівником, провайдером і статусом дзвінка. Просто налаштуйте потрібні параметри та знайдіть виклик за лічені секунди. Це пряма економія робочого часу і опосередкована економія коштів компанії.

Отримайте реальні дані для оптимізації продажів
Отримайте реальні дані для оптимізації продажів

Збирати дані за допомогою нашої служби детальної інформації про дзвінки ще ніколи не було так зручно. Всю інформацію можна завантажити у файл excel, а потім оперувати отриманою інформацією. Фільтруйте його, створюйте звіти та аналізи, друкуйте їх і діліться ними зі співробітниками. Все це реально і можна зробити дуже швидко. Отримані бази даних є чудовою основою для оптимізації вашої стратегії продажів. Використовуйте реальні дані дзвінків, а не припущення.

Деталізація дзвінків – це інструмент, який сьогодні просто потрібен компаніям. Полегшіть свій шлях на вершину, адже така послуга з часом допоможе розвитку компанії, заощадить робочий час співробітників, дозволить вибудувати правильні стратегії та збільшить прибуток компанії.

Наші продукти

Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще