Як ви контактуєте зі своїми клієнтами та пацієнтами? Ми впевнені, що найголовнішим джерелом комунікації у вас є телефон, адже це найшвидший та гарантовано ефективний спосіб проінформувати про щось, домовитися щодо відвідувань, скасувати їх, перенести чи навпаки — залучити нових клієнтів.
Стандартні мобільні номери чи стаціонарні телефони вже давно застаріли, адже з ними потрібно ще використовувати бодай якусь систему обліку клієнтів — від записів на листках до програмних продуктів. А ще потрібно постійно турбуватися про те, хто проводить верифікацію записів пацієнтів? Чи всі записи зафіксовано? Чи не виникають прикрі накладки відвідувань, що можуть відвернути від вас клієнтів?
Так багато запитань, але всі вони мають єдину відповідь: варто знайти універсальну програму обліку для фітнес клубу, клініки чи перукарні, яка поєднує в собі засоби телефонії та інших каналів комунікації з клієнтами та інструменти клієнтського менеджменту. І сьогодні такі рішення існують, вони доступні навіть представникам малого бізнесу, а ще вони дозволяють впоратися з численними завданнями та челенджами, зокрема:
- Отримати надійний та якісний канал зв’язку з клієнтами. Якісна IP-телефонія передбачає долучення стаціонарних та мобільних телефонів до єдиної системи, дає змогу зв’язуватися з клієнтами моментально та економити на телефонних рахунках.
- Вести облік клієнтів сумісно з їх контактними даними: наприклад, CRM для салонів краси чи стоматологічних клінік з інтегрованою телефонією дасть вам можливість вести облікові картки клієнтів з історією їх звернень, персональною інформацією та контактами, що в один клік можна застосувати для дзвінка чи відправлення повідомлення.
- Аналізувати ефективність роботи, причому не лише з позиції комунікації з клієнтами, а й кількості наданих послуг.
- Вдосконалити ваш маркетинг: якщо ви маєте уніфіковані інструменти зв’язку, проводити рекламні кампанії, розсилки, обдзвонювання клієнтської бази можна набагато швидше і простіше.
- А ще це — про персоналізацію клієнтського досвіду, адже завдяки телефонії з CRM для фитнес клубу чи салону краси можна фіксувати особливості та вподобання кожного клієнта, а потім налаштовувати для нього персональні пропозиції чи знижки.
Звучить доволі привабливо, чи не так? Давайте трохи детальніше поговоримо про ці можливості та інструменти для їх досягнення