Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Скрипти викликів

Скрипти викликів

Це варіант, який сьогодні користується попитом у різних нішах. Це дозволяє менеджеру в найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких телефонних продажів і скорочуючи час на навчання співробітників. Ця функція:

  • дозволяє структурувати всю інформацію про продукцію компанії та максимально компетентно відповідати на всі запитання клієнтів;
  • підвищення конверсії кожного менеджера. Зазвичай в сценарії зібраний кращий досвід продажу діалогів в компанії. Також використовуються прийоми продажу: обхід перешкод, розгляд заперечень, закриття угоди та ін. Працюючи з ефективним сценарієм, менеджери продають краще.
  • підвищення якості консультування клієнтів;
  • навчати працівника якомога швидше. Зазвичай співробітники знаходять найкращі прийоми в процесі роботи, збирають їх собі і з часом стають ефективнішими - зі скриптами співробітник може ефективно продавати з перших днів.

Наші продукти

Скрипти викликів
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Скрипти викликів
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Скрипти викликів
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Використання багатоканальних номерів
07.04.2023
Використання багатоканальних номерів
Послуга дозволяє максимально ефективно використовувати послуги зв’язку та отримувати максимальну кількість дзвінків від клієнтів. Всі клієнти смогуть зв’язатися з компанією або з необхідним підрозділенням і ні один кліент не попадеть...
Читати ще
Переадресація дзвінків
20.01.2023
Переадресація дзвінків
Втрата клієнтів, які просто не змогли вам додзвонитися, або потрапили на некомпетентного співробітника – що може бути гіршим? Зменште ризики подібних ситуацій за допомогою послуги переадресації дзвінків! Наша компанія пропонує вам одразу кілька...
Читати ще
Взаємозв'язок філіалів
06.02.2023
Взаємозв'язок філіалів
Збереження конкурентоспроможності та розвитку бізнесу припускають використання інноваційних технічних рішень налагодження комунікації як між менеджерами і клієнтами, так й усередині організації. Корпоративний мобільний зв'язок – надійний ін...
Читати ще
Переваги використання системи автообдзвону (callback)
29.02.2024
Переваги використання системи автообдзвону (callback)
Розвиток сучасного онлайн-бізнесу буде успішним лише за грамотно продуманого бізнес-плану та використання ефективних цифрових інструментів, наприклад Автоінформатор. Вони використовуються на всіх етапах запуску платформи. Одна з важливих і корисних ф...
Читати ще