Скрипти викликів
Це варіант, який сьогодні користується попитом у різних нішах. Це дозволяє менеджеру в найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких телефонних продажів і скорочуючи час на навчання співробітників. Ця функція:
- дозволяє структурувати всю інформацію про продукцію компанії та максимально компетентно відповідати на всі запитання клієнтів;
- підвищення конверсії кожного менеджера. Зазвичай в сценарії зібраний кращий досвід продажу діалогів в компанії. Також використовуються прийоми продажу: обхід перешкод, розгляд заперечень, закриття угоди та ін. Працюючи з ефективним сценарієм, менеджери продають краще.
- підвищення якості консультування клієнтів;
- навчати працівника якомога швидше. Зазвичай співробітники знаходять найкращі прийоми в процесі роботи, збирають їх собі і з часом стають ефективнішими - зі скриптами співробітник може ефективно продавати з перших днів.