Використовуєте Pipedrive? Зробимо його ще потужнішим для вас: інтеграція з телефонією в Pipedrive від IPTel
Зручна, проста, орієнтована на користувача CRM-система Pipedrive може стати ще потужнішою, якщо залучити до неї провідні інструменти цифрової телефонії від IPTel. Інтеграція, що приносить прибуток, оптимізує робочі процеси, та переносить всю комунікацію в єдиний простір — це телефонія в Pipedrive від IPTel!
Pipedrive вважається взірцем системи керування продажами в своєму класичному виді. Вона пропонує просунуті можливості менеджменту продажів, email-маркетингу та інтеграції з соціальними медіа. Чого не вистачає в цьому переліку? Звісно ж, телефонної комунікації, як одного з найпопулярніших каналів зв’язку між бізнесом та клієнтами, партнерами та співробітниками. IPTel пропонує зручну та ефективну інтеграцію Pipedrive з телефонією, що дозволяє використовувати найновітніші інструменти хмарної телефонії та автоматизації просто в екосистемі CRM.
Як це працює?
1. Оброблення вхідних та вихідних дзвінків в Pipedrive.Відтепер не потрібно перемикатися на засоби телефонії, щоб прийняти чи здійснити дзвінок — це можна зробити в Pipedrive із застосуванням швидких та зручних функцій хмарної телефонії.
2. Розширені можливості ведення клієнтської бази
Інтегрована телефонія в Pipedrive дає можливість додавати до картки клієнтів контакти, інформацію про останні звернення, історію телефонних комунікацій з клієнтом, а самі картки вспливають просто при вхідному дзвінку клієнта.
3. Внутрішні комунікації в компанії — на якісно новому рівні.
Ви можете залучати засоби IP телефонії для постійного контакту з персоналом, налаштування віддаленої роботи, контролю роботи підрозділів, що відповідають за телефонні зв’язки з клієнтами.
4. Налаштування повноцінного кол-центру в Pipedrive
Спільна екосистема клієнтських відносин стає ще потужнішою завдяки налаштуванням телефонних черг, переадресації на окремих співробітників, залучання скриптів чи автоінформаторів для негайної відповіді клієнтам, чи масштабного обдзвонювання клієнтської бази.
5. Залучання та інтеграція інших каналів зв’язку
IPTel пропонує інтегрувати не лише провідні засоби телефонії в Pipedrive, але й інструменти СМС-розсилок, email-розсилок, інтеграцію з чат-ботами для всебічного клієнтського сервісу. Всі дані про комунікацію з клієнтами будуть доступні в CRM.
6. Застосування аналітичних інструментів для ефективної роботи з персоналом
Аналітика телефонних розмов, дані про ефективність продзвонювання в розрізі підрозділів чи окремих працівників, відстеження роботи з клієнтами за телефоном — все це працює на користь загальної ефективності вашого бізнесу. Залучайте аналітичні інструменти телефонії для:
Розподілу навантаження на співробітників;
Навчання;
- Покращення обслуговування за телефоном чи іншими каналами комунікації;
- Побудови стратегій розвитку клієнтського сервісу;
- Відстеження ефективності співробітників;
- Оптимізації робочого часу.