Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Використання багатоканальних номерів

Використання багатоканальних номерів

Послуга дозволяє максимально ефективно використовувати послуги зв’язку та отримувати максимальну кількість дзвінків від клієнтів.

Всі клієнти смогуть зв’язатися з компанією або з необхідним підрозділенням і ні один кліент не попадеться на відповідь “занято”.

Послуга надає можливість робити декільки вхідних або вихідних дзвінків. Кількість одночасних визовів визначає кількість підключених ліній за даною послугою. Ви зможете замовити у оператора звязку стільки ліній, скільки потрібно для вашого бізнесу.

Наші продукти

Використання багатоканальних номерів
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Використання багатоканальних номерів
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Використання багатоканальних номерів
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще

Також цікаво

Переадресація дзвінків
20.01.2023
Переадресація дзвінків
Втрата клієнтів, які просто не змогли вам додзвонитися, або потрапили на некомпетентного співробітника – що може бути гіршим? Зменште ризики подібних ситуацій за допомогою послуги переадресації дзвінків! Наша компанія пропонує вам одразу кілька...
Читати ще
Взаємозв'язок філіалів
06.02.2023
Взаємозв'язок філіалів
Збереження конкурентоспроможності та розвитку бізнесу припускають використання інноваційних технічних рішень налагодження комунікації як між менеджерами і клієнтами, так й усередині організації. Корпоративний мобільний зв'язок – надійний ін...
Читати ще
Скрипти викликів
06.02.2023
Скрипти викликів
Це варіант, який сьогодні користується попитом у різних нішах. Це дозволяє менеджеру в найкоротші терміни передати свої знання та успішний досвід керівникам, вирішуючи при цьому проблему низьких телефонних продажів і скорочуючи час на навчання співро...
Читати ще
Переваги використання системи автообдзвону (callback)
29.02.2024
Переваги використання системи автообдзвону (callback)
Розвиток сучасного онлайн-бізнесу буде успішним лише за грамотно продуманого бізнес-плану та використання ефективних цифрових інструментів, наприклад Автоінформатор. Вони використовуються на всіх етапах запуску платформи. Одна з важливих і корисних ф...
Читати ще