Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Вбудована CRM для хмарних рішень

Вбудована CRM для хмарних рішень

CRM (Customer Relationship Management) – система управління взаємовідносинами з клієнтами;
CRM рішення сьогодні необхідні для формування клієнтоорієнтованості компанії

  • Облік контактів і компаній
  • Календар завдань
  • Дзвінок по кліку
  • Можливість додавати свої поля для картки клієнта

 

Календарь задач в облачной CRM
Контактные данные контрагентов в виртуальной CRM
Панель мониторинга и дашборды облачной CRM
 

Наші продукти

Вбудована CRM для хмарних рішень
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Вбудована CRM для хмарних рішень
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Вбудована CRM для хмарних рішень
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще

Також цікаво

Створити call центр в Україні за допомогою фахівців компанії «IPtel»
07.04.2023
Створити call центр в Україні за допомогою фахівців компанії «IPtel»
Створення call center є необхідним кроком для тих підприємств, які хотіли б вирішити проблему з великою кількістю вхідних дзвінків. Досить часто можна почути від керівників фірм численні історії про те, що наявна офісна зв’язок не справляєтьс...
Читати ще
Вихідні дзвінки без участі оператора
07.04.2023
Вихідні дзвінки без участі оператора
Вихідний дзвінки без участі оператора. В цьому випадку оператора замінює система інтерактивної мовної взаємодії. Як правило метою такого обдзвону є надання вже існуючим клієнтам деякою інформацією, наприклад: Обзвон клієнтів-боржників з нагад...
Читати ще
Економія на міжнародних дзвінках
07.04.2023
Економія на міжнародних дзвінках
Затрати на міжнародні дзвінки в сучасних фірмах становлять значну частину щомісячних платежів. У багатьох компаній клієнти, підрядники та партнери розташовуються в різних куточках земної кулі. Існує територіальний розподіл компаній: філії в регіонах,...
Читати ще
Економія на мобільному зв’язку
07.04.2023
Економія на мобільному зв’язку
Економія коштів на дзвінках з мобільних телефонів досягається за рахунок використання спеціальних пристроїв – qsm (cdma) шлюзів. Всім відомо, що великі українські мобільні оператори (Kyivstar, Life, MTC і CDMA оператор Інтертелеком) п...
Читати ще