Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Економія на мобільному зв’язку

Економія на мобільному зв’язку

Економія коштів на дзвінках з мобільних телефонів досягається за рахунок використання спеціальних пристроїв – qsm (cdma) шлюзів. Всім відомо, що великі українські мобільні оператори (Kyivstar, Life, MTC і CDMA оператор Інтертелеком) пропонують вигідні тарифи на дзвінки всередині своєї мережі. Як правило, дзвінки на номери, що входять в мережу мобільного оператора, безкоштовні. АТС на базі Asterisk дозволяє підключити необхідну кількість qsm-шлюзів і розподілити дзвінки з офісу по безкоштовним каналам кожного з операторів. Можливості IP-ATC на базі Asterisk дозволяють дуже гнучко налаштовувати маршрутизацію викликів, так що навіть в разі зайнятості каналу одним із співробітників є можливість перенаправити ваш дзвінок на найбільш вигідного оператора.

Схема проходження сигналу з використанням GSM-шлюзів та функція CallBack+DISA
Функція CallBack + DISA дозволяє відбити дзвінок як тільки він вступив на атс і передзвонити на номер того, хто телефонував, але з уже того оператора, який надає найбільш дешевий тариф для дзвінків на номер того, хто телефонував. Особливо привабливими дані функції будуть для компаній у яких велика кількість співробітників не прив’язані до робочого місця, служб таксі, ріелторських фірм, компаній з філіальною мережею і ін.

Наші продукти

Також цікаво

Створити call центр в Україні за допомогою фахівців компанії «IPtel»
07.04.2023
Створити call центр в Україні за допомогою фахівців компанії «IPtel»
Створення call center є необхідним кроком для тих підприємств, які хотіли б вирішити проблему з великою кількістю вхідних дзвінків. Досить часто можна почути від керівників фірм численні історії про те, що наявна офісна зв’язок не справляєтьс...
Читати ще
Вихідні дзвінки без участі оператора
07.04.2023
Вихідні дзвінки без участі оператора
Вихідний дзвінки без участі оператора. В цьому випадку оператора замінює система інтерактивної мовної взаємодії. Як правило метою такого обдзвону є надання вже існуючим клієнтам деякою інформацією, наприклад: Обзвон клієнтів-боржників з нагад...
Читати ще
Вбудована CRM для хмарних рішень
07.04.2023
Вбудована CRM для хмарних рішень
CRM (Customer Relationship Management) – система управління взаємовідносинами з клієнтами; CRM рішення сьогодні необхідні для формування клієнтоорієнтованості компанії Облік контактів і компаній Календар завдань Дзвінок по кліку Мо...
Читати ще
Економія на міжнародних дзвінках
07.04.2023
Економія на міжнародних дзвінках
Затрати на міжнародні дзвінки в сучасних фірмах становлять значну частину щомісячних платежів. У багатьох компаній клієнти, підрядники та партнери розташовуються в різних куточках земної кулі. Існує територіальний розподіл компаній: філії в регіонах,...
Читати ще