Вихідні дзвінки без участі оператора
Вихідний дзвінки без участі оператора.
В цьому випадку оператора замінює система інтерактивної мовної взаємодії.
Як правило метою такого обдзвону є надання вже існуючим клієнтам деякою інформацією, наприклад:
- Обзвон клієнтів-боржників з нагадуванням про прострочену заборгованість.
- Повідомлення про профілактичні роботи, критичних збоях в обладнанні.
- Виявлення первинного інтересу.
- Інформування про розпродажі, акції, нові продукти та послуги.
Як це працює?
Менеджер завантажує список номерів для обдзвону.
- Професійний диктор записує аудіо-файл або декілька файлів, які система буде промовляти в разі успішної спроби
додзвонитись - Менеджер встановлює час, в яке буде здійснюватися дозвон.
Після запуску завдання обдзвону система починає здійснювати виклики, коли на зворотному боці
піднімають трубку, програється аудіо-запис, наприклад: “Здрастуйте, Вас вітає компанія IPTel, раніше ви
цікавилися можливістю оренди Call-центру. Ми створили такий продукт і його вартість всього 400грн. в місяць.
Якщо Вам цікаво натисніть 1, якщо немає 0.При цьому після натиснення на кнопку 1 можна переключити дзвінок на реального співробітника, який вже більш
детально проведе консультацію потенційного клієнта. - Після завершення обдзвону ми можемо вивантажити статистику і сформувати список потенційних клієнтів, які
зацікавилися пропозицією (натиснули кнопку 1). - Тепер наші менеджери можуть обдзвонити цей список досить “теплих” клієнтів.
В результаті Ви
- обдзвоните холодну або теплу базу і визначте зацікавлених у вашій пропозиції клієнтів.
- донесете будь-яку інформацію одночасно до всіх ваших клієнтів, за розкладом.
- проведете опитування ваших клієнтів по телефону і надасте аналітику в вигляді зручних таблиць і графіків.
- Збережіть час співробітників, доручіть рутинну роботу роботу.
Різні режими роботи вихідного обдзвону:
Вихідний дзвінки без участі оператора