Вихідний дзвінки без участі оператора.
В цьому випадку оператора замінює система інтерактивної мовної взаємодії.
Як правило метою такого обдзвону є надання вже існуючим клієнтам деякою інформацією, наприклад:
Як це працює?
Менеджер завантажує список номерів для обдзвону.
Після запуску завдання обдзвону система починає здійснювати виклики, коли на зворотному боці
піднімають трубку, програється аудіо-запис, наприклад: “Здрастуйте, Вас вітає компанія IPTel, раніше ви
цікавилися можливістю оренди Call-центру. Ми створили такий продукт і його вартість всього 400грн. в місяць.
Якщо Вам цікаво натисніть 1, якщо немає 0.
При цьому після натиснення на кнопку 1 можна переключити дзвінок на реального співробітника, який вже більш
детально проведе консультацію потенційного клієнта.
В результаті Ви
Різні режими роботи вихідного обдзвону:
Вихідний дзвінки без участі оператора
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз