Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Вихідні дзвінки без участі оператора

Вихідні дзвінки без участі оператора

Вихідний дзвінки без участі оператора.
В цьому випадку оператора замінює система інтерактивної мовної взаємодії.
Як правило метою такого обдзвону є надання вже існуючим клієнтам деякою інформацією, наприклад:

  • Обзвон клієнтів-боржників з нагадуванням про прострочену заборгованість.
  • Повідомлення про профілактичні роботи, критичних збоях в обладнанні.
  • Виявлення первинного інтересу.
  • Інформування про розпродажі, акції, нові продукти та послуги.

 

 

Як це працює?

Менеджер завантажує список номерів для обдзвону.

  1. Професійний диктор записує аудіо-файл або декілька файлів, які система буде промовляти в разі успішної спроби
    додзвонитись
  2. Менеджер встановлює час, в яке буде здійснюватися дозвон.

    Після запуску завдання обдзвону система починає здійснювати виклики, коли на зворотному боці
    піднімають трубку, програється аудіо-запис, наприклад: “Здрастуйте, Вас вітає компанія IPTel, раніше ви
    цікавилися можливістю оренди Call-центру. Ми створили такий продукт і його вартість всього 400грн. в місяць.
    Якщо Вам цікаво натисніть 1, якщо немає 0.

    При цьому після натиснення на кнопку 1 можна переключити дзвінок на реального співробітника, який вже більш
    детально проведе консультацію потенційного клієнта.

  3. Після завершення обдзвону ми можемо вивантажити статистику і сформувати список потенційних клієнтів, які
    зацікавилися пропозицією (натиснули кнопку 1).
  4. Тепер наші менеджери можуть обдзвонити цей список досить “теплих” клієнтів.

    Совершение исходящих звонков с помощью робота (IVR)

В результаті Ви

  • обдзвоните холодну або теплу базу і визначте зацікавлених у вашій пропозиції клієнтів.
  • донесете будь-яку інформацію одночасно до всіх ваших клієнтів, за розкладом.
  • проведете опитування ваших клієнтів по телефону і надасте аналітику в вигляді зручних таблиць і графіків.
  • Збережіть час співробітників, доручіть рутинну роботу роботу.

Різні режими роботи вихідного обдзвону:
Всі варіанти режимів автообзвона Вихідний дзвінки без участі оператора

Наші продукти

Також цікаво

Створити call центр в Україні за допомогою фахівців компанії «IPtel»
07.04.2023
Створити call центр в Україні за допомогою фахівців компанії «IPtel»
Створення call center є необхідним кроком для тих підприємств, які хотіли б вирішити проблему з великою кількістю вхідних дзвінків. Досить часто можна почути від керівників фірм численні історії про те, що наявна офісна зв’язок не справляєтьс...
Читати ще
Вбудована CRM для хмарних рішень
07.04.2023
Вбудована CRM для хмарних рішень
CRM (Customer Relationship Management) – система управління взаємовідносинами з клієнтами; CRM рішення сьогодні необхідні для формування клієнтоорієнтованості компанії Облік контактів і компаній Календар завдань Дзвінок по кліку Мо...
Читати ще
Економія на міжнародних дзвінках
07.04.2023
Економія на міжнародних дзвінках
Затрати на міжнародні дзвінки в сучасних фірмах становлять значну частину щомісячних платежів. У багатьох компаній клієнти, підрядники та партнери розташовуються в різних куточках земної кулі. Існує територіальний розподіл компаній: філії в регіонах,...
Читати ще
Економія на мобільному зв’язку
07.04.2023
Економія на мобільному зв’язку
Економія коштів на дзвінках з мобільних телефонів досягається за рахунок використання спеціальних пристроїв – qsm (cdma) шлюзів. Всім відомо, що великі українські мобільні оператори (Kyivstar, Life, MTC і CDMA оператор Інтертелеком) п...
Читати ще