Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Текст у мову

Текст у мову

Постійно мінливі умови сучасного бізнесу, особливо великого, потребують гнучкої та швидкої реакції на всі зміни на ринку. Разом з цим необхідно регулярно оновлювати перелік інструментів, що використовуються, актуалізувати їх відповідно до нових тенденцій та прогнозованих перспектив, масштабів розвитку компанії. На певному етапі виникає потреба в автоматизації рутинних процесів. На допомогу приходить роботизований кол-центр - ефективний інструмент, готове рішення для бізнесу, за допомогою якого розширюється клієнтська база і підвищується конверсія.

Роботизований обдзвон клієнтів - справді здорове рішення, яке покликане вирішити проблему автоматизації бізнесу. Автоматичні дзвінки клієнтам дозволяють гнучкіше регулювати та контролювати всі процеси при організації бізнесу. Застосування такої технології дозволяє буквально з перших днів відзначити позитивний результат. Дзвінок робота на телефон замість оператора дозволить більш продуктивно та ефективно вирішувати питання реалізації товарів та послуг, залучення нових замовників та розширення цільової аудиторії.

Які завдання вирішує обслуговування обдзвону клієнтів роботом?
Які завдання вирішує обслуговування обдзвону клієнтів роботом?

Голосовий робот для вхідних та вихідних дзвінків - це спосіб, завдяки якому можна помітно зняти навантаження з операторів, перекласти на автоматичну систему виконання рутинних завдань.

Телефонний робот для кол-центру допоможе:

  • провести консультування потенційних клієнтів з різних питань щодо послуг та товарів, що надаються компанією;
  • покращити або змінити стратегію розвитку бізнесу за рахунок отримання достовірної та правдивої інформації від користувачів шляхом проведення опитувань;
  • інтерактивний голосовий робот для бізнесу може працювати з боржниками, доводячи до їх відома необхідну інформацію;
  • за допомогою правильно підібраної технології можна спростити різні процеси комунікації з відвідувачами онлайн-магазину, наприклад, автоматизувати підтвердження оформлення замовлення роботом.

Використання такої технології дозволяє заощадити значну кількість робочого часу працівників. При цьому роботизований обдзвон клієнтів може своєчасно повідомити їх про акції, знижки, спеціальні заходи. Це дозволить отримати більший приплив клієнтів у певний період часу та підвищити показники продажу.

Інтерактивне голосове меню
Інтерактивне голосове меню

У деяких випадках доцільно продумати розгорнуте інтерактивне голосове меню, а не телефонні голосові привітання. У такому разі нерідко всі питання клієнтів вирішуються саме у форматі спілкування з голосовим помічником для кол-центру без залучення живого оператора. Останній у цей час може виконувати ті завдання, які недоцільно поки що доручити роботу, навіть із ІІ.

Ще одне завдання, яке, згідно з дослідженнями на практиці, вирішується ефективніше, якщо задіяно голосовий робот для обдзвону клієнтів, - сегментування холодної бази даних клієнтів. Автоматична система одночасно може здійснювати набагато більше дзвінків. На живого оператора розмова перекладається вже в той момент, коли клієнт підігрітий і готовий детальніше розглянути всі пропозиції компанії для подальшої співпраці.

Переваги обдзвону клієнтів роботом
Переваги обдзвону клієнтів роботом

Якісний роботизований обдзвон забезпечує бізнесу величезну кількість переваг. Найбільш значущими є такі:

  • Висока швидкість обробки дзвінків. Сервіс голосових розсилок здатний у стислий термін обробити 100% усіх лідів і додзвонитися кожному. Використовуючи такий інструмент, можна масштабувати бізнес із мінімальними фінансовими вкладеннями, підвищити ефективність роботи команди, вийти на принципово новий рівень розвитку та обсягів продажу.
  • Індивідуальні налаштування часового поясу. Задавши правильні налаштування програмі, робот дозвонщик для бізнесу діятиме чітко за заданим алгоритмом, враховуючи час, коли потенційно вищі шанси додзвонитися клієнту та отримати позитивний відгук на пропозицію.
  • Швидка обробка сотень або тисяч клієнтів. Багатоканальна IP телефонія у поєднанні з автоматизованим сервісом для обдзвону клієнтів дозволяє виконувати одночасно сотні чи тисячі дзвінків. Все залежить від масштабів компанії. Таким чином досягається максимальне охоплення цільової аудиторії, у тому числі холодних баз номерів.
  • Грамотна аналітика процесу спілкування з клієнтами. Сервіс для обдзвону клієнтів роботом записує всі дані та інформацію про дзвінок. За рахунок професійної інтеграції з іншими системами для автоматизації бізнесу заощаджується колосальна кількість часу на введення інформації про дзвінки. Фахівці відповідної кваліфікації можуть швидше опрацювати дані та отримати коректну картину статистики. Завдяки такому підходу набагато простіше підтвердити ефективність обраної стратегії розвитку бізнесу або скоригувати її з урахуванням наданої голосовим секретарем для кол-центру інформації.
  • Гарантія якісного дзвінка. Інтеграція нашого голосового бота для дзвінків може своєчасно та гарантовано повідомити кожного клієнта компанії про майбутні акції, заходи, нагадати про необхідність внесення платежу за кредитом. Недогляди, які можуть виникнути через людський фактор, банальну неуважність або забудькуватість, при використанні функції голосового робота не знижуються, а повністю зводяться до нуля.

Таким чином, цифрова телефонія забезпечує однозначні переваги обдзвону клієнтів роботом. Застосування такого інструменту дозволяє продуктивніше, ефективно вирішувати всі поставлені завдання з мінімізацією часу на їх виконання.

Якому бізнесу підійде роботизований телефон?
Якому бізнесу підійде роботизований телефон?

За допомогою функції голосового робота можна реалізувати лідогенерацію, актуалізувати бази даних. В індивідуальному порядку можна налаштувати голосового помічника на повторний продаж, роботу з холодною базою телефонних номерів. Голосовий секретар для кол-центру дозволяє повністю вирішувати завдання та питання клієнтів в автоматичному режимі або ж утримати його на лінії в очікуванні оператора, якщо це потрібно в конкретній ситуації.

Враховуючи всі переваги та можливості, які має роботизований обдзвон, доцільність впровадження такого інструменту висока у багатьох сферах діяльності.

ТОПові напрямки - це:
ТОПові напрямки - це:
  • онлайн-магазини та інтернет-маркетинг;
  • служби технічної підтримки компаній, які працюють абсолютно у будь-яких напрямках;
  • телемаркетинг;
  • довідкові послуги;
  • інтернет-провайдери;
  • IT технології;
  • центри аналітики та досліджень;
  • медичні заклади;
  • фінансові організації;
  • колекторські компанії;
  • будівельні фірми;
  • сектор страхування;
  • будь-які державні та адміністративні установи;
  • кол-центри;
  • салони краси;
  • фітнес-клуби.

Простіше кажучи, голосовий обдзвон роботом та хмарна IP телефонія можна і потрібно використовувати в будь-якій сфері діяльності, де періодично або на постійній основі передбачається необхідність спілкування з клієнтами.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel

Базові можливості програми

Установка програми голосового автоінформування передбачає:

  • відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
  • реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
  • інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
  • настройку кількості повторів повідомлення;
  • постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
  • програмування початку і тривалості кампанії;
  • завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
  • установку черговості дзвінків;
  • запуск різних кампаній обдзвону одночасно.

Переваги програми

Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:

  1. Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
    втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
    аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
    Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
  2. Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
    контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
    же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
  3. Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
  4. Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
    Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
    автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
    Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.

Для запуску автоінформування Вам необхідно

  • Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
  • Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
  • Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
  • Завантажити аудіофайл
  • Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
  • Вибрати файл для відтворення клієнту;
  • Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
  • Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
  • Встановити час введення (в мілісекундах);
  • Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
  • Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
  • Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
  • Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
  • На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
  • Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
  • Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
  • В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
  • Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
    https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
  • встановити додаток
  • Ввести адресу Автоінформатор
  • Ввести логін користувача
  • ввести пароль
  • Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
  • Натиснути “Увійти”
  • Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
  • Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
  • Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов

Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор

Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії

Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.

Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу

Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.

Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM

Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.

Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків

Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.

Читати ще