IVR
Сучасна офісна IP телефонія не обходиться без голосового меню, яке дозволяє забезпечувати зв'язок із потрібними співробітниками без затримок та формувати сприятливе враження від компанії. Робот автовідповідач для кол-центру - це незамінний помічник, якщо дзвінки надходять у неробочий час, у вихідні або святкові дні. При цьому, залежно від особливостей комунікації з клієнтами, можна підібрати найбільш вдалим формат подачі інформації, щоб абонент залишився задоволеним і не звернувся до конкурентів. Налаштування IVR може коригуватися у процесі розвитку бізнесу та інтегруватися з СРМ, що відкриває додаткові можливості для налагодження стосунків та утримання замовників.
Підключаючи IVR з автовідповідачем, можна одночасно досягти кількох результатів:
- гарантувати з'єднання з співробітниками, які компетентні в питанні, що цікавить клієнта – дзвонить не доведеться 5-10 хвилин чекати, поки його зв'яжуть з потрібним фахівцем;
- уникнути фінансових витрат та додаткових проблем, пов'язаних із забезпеченням роботи цілодобового кол-центру – система автоматичної обробки вхідних дзвінків впорається з прийомом запитів, фіксацією та передачею інформації та іншими завданнями;
- збільшити продуктивність без розширення штату;
- зменшити робоче навантаження на секретаря організації.