Автообдзвін роботом боржника та голосові розсилки: як працювати ефективніше з боржниками
Якщо ваш бізнес пов’язаний із регулярними платежами, ви точно знаєте, як змушують нервувати боржники, які забувають або навмисно ігнорують заплановані платежі. В банках, комунальних установах, сервісних центрах, соціально-орієнтованих бізнесах чи навіть сфері послуг це трапляється постійно.
І іноді вчасне інформування клієнтів допомагає уникнути накопиченню боргів та втрати коштів вашою компанією. До того ж сьогодні зовсім необов’язково використовувати листування чи обдзвонювання вручну, адже є набагато ефективніші та швидкі методи оповіщення та нагадування — зокрема, за допомогою спеціальної програми — робота-автоінформатора. Можливо ви вже стикалися з подібними дзвінками-нагадуваннями від вашого банку чи постачальника комунальних послуг. Можливо — навіть замислювалися над тим, що такий автооператор стане в пригоді й вам. Та у будь-якому випадку ми впевнені, що інформація про те, як працюють боти-інформатори, де вони будуть ефективні, та з якими іншими рішеннями в сфері телефонії їх варто поєднувати, вам точно буде корисною. І саме цьому присвячена ця стаття нашого блогу IPTel.