Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Автоматичне мовлення через телефон (IVR) для вашого бізнесу

Автоматичне мовлення через телефон (IVR) для вашого бізнесу

Коли ви масштабуєте свій бізнес і щодня залучаєте сотні нових клієнтів, інформування всієї бази даних клієнтів про якусь важливу інформацію може стати непростим завданням. Для цього ви, звісно, можете найняти нових співробітників. Чи, можливо, звернутися до послуг кол-центру. Але підрахуємо загальні витрати на ці рішення. Вони можуть виявитися великою.

Як встигнути інформувати своїх клієнтів?
Як встигнути інформувати своїх клієнтів?

Є ще одна ідея, як встигнути інформувати своїх клієнтів. Це автоматизована трансляція, яка записується і транслюється роботом, коли клієнт отримує дзвінок від вашої компанії. Схожим інструментом є автообдзвін з агентами. IVR має безліч переваг порівняно з дзвінками оператора та розсилкою SMS.

Запропонована нами послуга голосового мовлення IVR дозволяє надсилати інформацію необмеженому числу абонентів та автоматично набирати їх номери.

Крім цього, ви також можете скористатися низкою інших переваг:

  • Економія коштів. Встановлення та налаштування програмного забезпечення автодозвону в кілька разів дешевше, ніж наймати додаткових операторів і платити їм зарплату.
  • Відсутність витоку інформації через дії роботодавців. Ваша конфіденційна інформація буде передана безпосередньо клієнту.
  • Менше можливостей впливу людського фактора. Ви можете зробити автоматичне інформування на 100% ефективним.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Які можливості пропонує програмне забезпечення власнику бізнесу?
Які можливості пропонує програмне забезпечення власнику бізнесу?

За допомогою програми голосового мовлення та автодозвону IVR ви можете виконувати такі операції:

  • Доставляти записану заздалегідь інформацію лідам.
  • Додавати функцію тонального набору для клієнтів, щоб отримати їхню реакцію на ваше повідомлення.
  • Змішана технологія, яка спочатку пропонує автозапис повідомлення, а потім перенаправляє клієнта до оператора.
  • Звіти за дзвінками для аналізу ефективності дозвону і доставки інформації.
  • Додавання бази клієнтів із файлу.
  • Створення кампаній із заздалегідь заданим початком і тривалістю.
  • Встановлення черг для дзвінків. Запуск декількох кампаній одночасно.
Які переваги ви отримаєте з нашим програмним забезпеченням для автодозвону та мовлення?
Які переваги ви отримаєте з нашим програмним забезпеченням для автодозвону та мовлення?

Перша і найважливіша перевага, яку може оцінити кожен власник бізнесу, - це зниження навантаження на операторів. Завдяки автоматизованим рішенням оператор триматиме в руках тільки персоналізовані запити клієнтів і важкі випадки. Все інше може бути доставлено клієнту автоматично. Крім того, це ще й турбота про ваших операторів. 

Коли їм потрібно передати одне й те саме повідомлення десяткам людей, це може збентежити та втомити оператора. У цьому випадку продуктивність і ефективність можуть знизитися. Програмне забезпечення автоматично відтворює записане повідомлення кожному клієнту після отримання виклику. І всі інтонації, слова та смисли будуть однаковими у кожного клієнта, скільки б дзвінків вам не потрібно було зробити, 10, 100, 100 000, а то й більше.

Коли ви займаєтеся бізнесом із великою кількістю офшорних клієнтів, які живуть у різних часових поясах, використання кампаній автоматичного дозвону буде безпрограшним варіантом. Вам не потрібно, щоб ваші оператори працювали в робочий час, щоб інформувати клієнтів з інших часових поясів.

Додаткова перевага IVR
Додаткова перевага IVR

І ще одна перевага IVR та автодозвону — використання декількох ліній дозвону одночасно. Усі повідомлення доставляються в один час і одним голосом, що гарантує, що всі клієнти відчують однаковий мовний вплив від повідомлення.

Щоб розпочати кампанію голосового мовлення, вам навіть не потрібно залучати будь-якого оператора. Просто виберіть у програмі опцію Call Campaigns, а потім перейдіть до меню додаткових налаштувань.

Тут ви можете зазначити такі характеристики:

  • Назва вашої компанії
  • Аудіоповідомлення для трансляції клієнтам (виберіть записаний файл і додайте його в програму)
  • Кількість повторів
  • Кнопки тонального набору для використання клієнтами під час розмови
  • Вибір статусів виклику (для операторів)
  • Налаштування кількості каналів, що використовуються для автоматичного набору номера
  • Наявність вхідних викликів (для автоматичного режиму виберіть "Ні")
Додаткові параметри
Додаткові параметри

Є ще кілька параметрів, які ви можете відрегулювати. Після того, як ви встановили всі налаштування, вам потрібно просто схвалити зміни, щоб вони запрацювали.

Щоб почати кампанію, ви можете або активувати її просто зараз, або після налаштування сценаріїв відповіді клієнта за допомогою тонального набору. У будь-якому разі дзвінки почнуться, коли кампанія активна. Щоб зупинити це, просто надайте своєму IVR і кампанії автодозвону статус "Неактивна".

Ефективність цієї послуги досить висока, оскільки ви звільняєте своїх співробітників від рутинних дзвінків і делегуєте їм важливіші завдання. Крім того, ви можете використовувати систему як для інформування клієнтів, так і для інформування ваших співробітників між відділами та напрямками.

Як бачите, технологія IVR - це найкраща ідея для обдзвону величезної кількості клієнтів. Його основні функції принесуть вам грошову економію та розв'яжуть руки ваших операторів для іншої роботи.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще