Аналітика дзвінків
Ведення сучасного бізнесу неминуче пов'язане з грамотною організацією комунікації з клієнтами, партнерами, співробітниками. Тому важливо розглядати правильно всі доступні інструменти та правильно впроваджувати їх у бізнес. Аналітика дзвінків — один із найефективніших інструментів, за допомогою якого можна покращити стратегічне планування становлення, розвитку, масштабування бізнесу, а також покращення якості аналізу взаємодії з клієнтами. Аналіз вхідних дзвінків дозволяє не залучати для цієї рутинної і одночасно досить складної задачі людські ресурси, а вивільняти їх для більш творчих чи складних процесів, які ще не має можливості автоматизувати або це виявляється недоцільним через особливу специфіку. Правильний аналіз телефонної розмови через спеціальну систему телефонії для офісу дозволяє оптимізувати конверсію, підвищити релевантність клієнтів і, відповідно, збільшити прибуток. Додатково також можемо виділити інструмент - панель супервайзера, який покращує якість комунікації між співробітниками та керівником.