Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Аналітика дзвінків

Аналітика дзвінків

Ведення сучасного бізнесу неминуче пов'язане з грамотною організацією комунікації з клієнтами, партнерами, співробітниками. Тому важливо розглядати правильно всі доступні інструменти та правильно впроваджувати їх у бізнес. Аналітика дзвінків — один із найефективніших інструментів, за допомогою якого можна покращити стратегічне планування становлення, розвитку, масштабування бізнесу, а також покращення якості аналізу взаємодії з клієнтами. Аналіз вхідних дзвінків дозволяє не залучати для цієї рутинної і одночасно досить складної задачі людські ресурси, а вивільняти їх для більш творчих чи складних процесів, які ще не має можливості автоматизувати або це виявляється недоцільним через особливу специфіку. Правильний аналіз телефонної розмови через спеціальну систему телефонії для офісу дозволяє оптимізувати конверсію, підвищити релевантність клієнтів і, відповідно, збільшити прибуток. Додатково також можемо виділити інструмент - панель супервайзера, який покращує якість комунікації між співробітниками та керівником.

Яку користь дає аналіз дзвінків?
Яку користь дає аналіз дзвінків?

Аналітика телефонних дзвінків — це не та частина оптимізації бізнесу, яку варто упускати. Інтеграція системи аналітики дзвінків через IP телефонію дозволяє одночасно вирішити низку завдань, які практично виявляються принципово важливими. Тобто автоматизація цього процесу за допомогою спеціальної системи — це не просто модні тенденції, а справді ефективний інструмент для збирання статистики та планування подальших стратегій розвитку. Тим більше добре показує себе цей інструмент в умовах постійно введених даних, що змінюються, у обраній ніші діяльності, коли доводиться максимально швидко адаптуватися під зміни на тлі зміщення акцентів цільової аудиторії або появи більш серйозних конкурентів на ринку.

Торкніться зображення, щоб збільшити
Аналітика дзвінків для кол-центру охоплює наступні ключові аспекти:
Аналітика дзвінків для кол-центру охоплює наступні ключові аспекти:
  • Правильний аналіз ефективності маркетингових каналів. Будь-який сучасний бізнес просувається через цифрові технології. Це можуть бути РРС-компанії, соціальні мережі, розповсюдження рекламних буклетів поштою тощо. Щоб розуміти рентабельність вкладень, необхідно аналізувати усі дзвінки. У цьому й допомагає система мовної аналітики, що дозволяє виявити ефективніші канали реклами у конкретній ніші. У довгостроковій перспективі цифрова телефонія дозволяє більш економно та раціонально витрачати бюджет, отримуючи максимально можливу конверсію, виключаючи сліпі зони.
  • Стабільне підвищення якості обслуговування клієнтів. В умовах досить жорсткої конкуренції навіть у дуже вузьких нішах важливо враховувати особливості та переваги цільової аудиторії. Необхідно максимально утримувати клієнта у контакті, щоб він не перейшов до конкурентів. Тому дуже важливим є аналіз ефективності дзвінків. Професійне, грамотне та доброзичливе спілкування менеджерів – один із ключових факторів у цьому розрізі. Особисто контролювати кожного співробітника – це колосальні та нерозумні витрати часу. Набагато простіше доручити це спеціальній автоматичній системі, яка виконає аналіз розмови, виявить негативні та позитивні моменти та надасть уже збірну статистику. За допомогою такого інструменту, як Інтернет телефонія, можна отримати більш точну інформацію про те, які дані щодо товарів чи послуг найчастіше цікавлять клієнтів, які проблеми виникають. У результаті попередити це шляхом попереднього інформування, навіщо підбираються спеціальні інструменти у процесі адаптації бізнесу.
  • Оптимізація тимчасових витрат. Найбільш цінний ресурс компанії – це співробітники. Щоб спростити процес взаємодії з клієнтами, можна задіяти таку функцію, як переклад тексту на мову. Це дозволить позбавити співробітників перевтоми і більш раціонально розподіляти поточні завдання. У результаті закономірно підвищуватиметься і якість обслуговування.

Таким чином, з огляду на всі перелічені аспекти, аналітика телефонних дзвінків дозволяє з точністю до 97% отримувати важливі статистичні дані у форматі готових зведених таблиць. Вони можуть видаватися системою у будь-якому зручному для користувача форматі.

Як працює аналіз телефонних дзвінків?
Як працює аналіз телефонних дзвінків?

Аналітика дзвінків за напрямками дозволяє якісно сегментувати всю базу даних. Залежно від вибраного програмного забезпечення, користувач такої системи мовної аналітики має функції для налаштування статистики за індивідуальними критеріями. За бажанням можна окремі категорії дзвінків тегувати. Це економить час і людські ресурси при складанні вибірки.

Інтеграція системи аналітики дзвінків здійснюється зазвичай у кілька кліків. Для цього можна використовувати готові рішення або замовити розробку унікального ПЗ. Залежно від специфіки бізнесу та пріоритетів користувача.

За бажанням можна задіяти код заміни, який дозволяє отримувати дані не лише за дзвінками, а й за будь-якими діями користувача на сайті. Аж до руху мишкою.

Розпізнавання слів — це важлива опція у спеціальному програмному забезпечення для аналізу телефонної розмови за будь-яких позаштатних ситуацій, коли клієнт незадоволений обслуговуванням і його потрібно утримати. Для цього необхідно точно розібратися в ситуації, щоб унеможливити, зокрема, підступи конкурентів.

Мовна аналітика дзвінків може підключатися за допомогою:
API

Webhooks

Конекторів

Аналіз ефективності дзвінків
Аналіз ефективності дзвінків

Це справді вигідна інвестиція, яка принесе очікуване збільшення прибутку та дозволить грамотно розвивати бізнес навіть за дуже жорсткої конкуренції у вибраній ніші. Головне – вибрати такий інструмент правильно. Для цього враховуються такі критерії, як простота інтеграції на платформу та подальше налаштування, оптимізації. Все має бути чітко та безперебійно працюючим і не викликати проблем у співробітників під час використання. Залежно від конкретних цілей і завдань необхідно правильно підібрати набір функцій, якими оснащується система мовної аналітики. Якщо в перспективі планується масштабування бізнесу, то будуть потрібні відповідні дії і в аналізі вхідних дзвінків. Тому краще відразу вибирати те програмне забезпечення, яке гнучко адаптується під мінливі вимоги та умови.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і
прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе
додаток Інтеграції з Bitrix24 і сервіс Автоінформатор від IPTel

Базові можливості програми

Установка програми голосового автоінформування передбачає:

  • відтворення лідам заздалегідь записаного аудіофайлу;
  • реакцію абонента на повідомлення за допомогою тонового набору цифр (за потребою);
  • інформування з використанням голосового файлу і подальшим перенаправленням ліда на оператора (за потребою);
  • настройку кількості повторів повідомлення;
  • постійний облік якості дозвонов (звіт по результату: взяв / скинув / зайнято / немає відповіді і т. п.);
  • програмування початку і тривалості кампанії;
  • завантаження списку клієнтів з підготовленого файлу в форматі excel або вручну;
  • установку черговості дзвінків;
  • запуск різних кампаній обдзвону одночасно.

Переваги програми

Використання операторів компанії тільки для вирішення складних питань з клієнтом – головний плюс установки послуги автоінформування.
У ряді ж випадків програма може впоратися навіть краще людини:

  1. Повідомлення однієї і тієї ж інформації великій кількості абонентів. Людина буде відчувати
    втому, може забути повідомити якусь інформацію. А ще йому потрібні перерви на відпочинок. Комп’ютер же програє
    аудіозапис незліченну кількість разів без втоми або забування.
    Якщо буде потрібно, буде методично телефонувати ліду, поки той не відповість.
  2. Однакова інтонація повідомлення. Оператор не завжди може повною мірою
    контролювати свої емоції. Навіть стресостійкі люди з великим досвідом роботи можуть бути не досить спокійними. Комп’ютер
    же, програючи заздалегідь начитаний дикторським голосом файл, не зможе змінити його інтонацію або невластивим чином відреагувати на відповідь абонента.
  3. Робота в нічний час. Компанії з міжнародною базою клієнтів стикаються з розбіжністю часових поясів, а значить, з відзнакою локального часу Ліда від поточного місцевого часу. Для цього можна або операторів взяти на роботу в нічну зміну (що додатково тарифікується), або ж налаштувати в програмі країну і час, в яке відбувається дзвінки клієнтів. Система почне дзвонити автоматично відповідно до встановленого часового поясу.
  4. Передача абсолютно однакового повідомлення одночасно по декількох лініях. Для забезпечення такої роботи необхідно задіяти кількох людей. Причому кожен з них має тільки йому властивими тембром і висотою голосу, темпом мови і виразністю.
    Це може істотно впливати на сприйняття інформації клієнтом. Коли ж до роботи підключається система
    автоінформування, для запису повідомлення підбирається голос, відповідний ситуації оповіщення.
    Таким чином, на кожного ліда здійснюється однакове мовленнєвий вплив.

Для запуску автоінформування Вам необхідно

  • Подати заявку на безкоштовний тестовий період. це можна зробити на сайті iptel.ua або написавши на пошту info@iptel.ua
  • Підготувати аудіо файл для програвання або текст повідомлення, яке буде вимовляти робот – автоінформатор.
  • Після успішної реєстрації на тестовий період ми надішлемо Вам адресу тестового сервера, логін і пароль
  • Завантажити аудіофайл
  • Перейти в редагування Кампанії обдзвону, в розділ “In / Out IVR”;
  • Вибрати файл для відтворення клієнту;
  • Визначити кількість повторів відтворення вітання до одержання реакції абонента (відповідь за допомогою тонового набору);
  • Обмежити число спроб при натисканні клавіші дії, яка не задіяна в опціях (наприклад, замість 1 або 2 клієнт натискає 3);
  • Встановити час введення (в мілісекундах);
  • Визначити можливі варіанти виставлення статусу відповіді ліда (опція важлива для аналізу результативності кампанії);
  • Ввести число каналів для IVR (розраховується за кількістю лидов, на яких поширюється інформація);
  • Виставити дозвіл на вхідні дзвінки (при автоматичному оповіщенні вибирається варіант «Ні»);
  • Зафіксувати стан (в цьому полі для початку дзвінків виставляється параметр «Активний»).
  • На порталі Бітрікс24 перейти в розділ Додатки
  • Далі у вкладку Розробникам (у верхній частині екрану)
  • Далі натиснути “Інше” -> “входить вебхук”
  • В “Налаштування прав” (остання опція) вибрати CRM
  • Скопіювати дані, зазначені в першому полі “Вебхук для виклику rest api” (наприклад:
    https://your_portal.bitrix24.ua/rest/4/lt15ih98a2gdh33u/)
  • встановити додаток
  • Ввести адресу Автоінформатор
  • Ввести логін користувача
  • ввести пароль
  • Ввести дані з поля “Вебхук для виклику rest api”
  • Натиснути “Увійти”
  • Вибрати статус, лидов з яким необхідно завантажити в Систему
  • Вибрати статус, який буде виставлений ліду після відповіді
  • Вибрати список, в який необхідно завантажити лидов

Детальніше з налаштуванням Системи автообзвона можна ознайомитися на нашому сайті: Створення Кампанії обдзвону Додавання Списку лидов Створення Автоінформатор

Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії

Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покращити показники та KPI, якщо застосувати технології? Тоді ви, напевно, оціните нашу послугу статистики дзвінків для бізнесу.

Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу

Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання стратегій і тактик. Зокрема, одним із ефективних інструментів, які пропонують сучасні технології телефонії, є деталізація дзвінків.

Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM

Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в геометричній прогресії, якщо телефонія та система управління клієнтами діятимуть заодно на благо вашої компанії.

Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків

Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з компанією? Увімкніть сценарії обробки вхідних дзвінків та персоналізовані голосові привітання! Наша компанія використовує досвід американських фахівців, що дозволяє підвищити ефективність телефонних дзвінків компанії. У нас є готові рішення для вашого бізнесу, у тому числі наступні варіанти обробки телефонних дзвінків.

Читати ще