Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Панель дзвінків реального часу

Панель дзвінків реального часу

Панель онлайн моніторингу та управління вхідними та вихідними дзвінками на IP-АТС 

Панель онлайн-моніторінга дзвінків допоможе вам побачити дзвінки в режимі реального часу. Хто і кому дзвонить в даний момент, дзвінки на які відповіли та дзвінки, які знаходяться в черзі. Дзвінки, дозволять оцінити завантаженість контакт-центру.

 
 
 

Кому може бути корисною:

Для секретарів:

  • Тепер всі дії доступні при натисканні миші
  • Перегляд доступних співробітників
  • Переклад дзвінка на додаткові номери, голосову пошту або зовнішні номери
  • Можливість паркування виклику
  • Управління та перегляд припаркованих дзвінків
  • Пошук і фільтр номерів в реальному часі (ідеально підходить для великих компаній)

Для менеджерів Call-центрів:

  • Ви зможете не тільки бачити статус операторів, але і швидко оцінювати стан черги
  • Перегляд зареєстрованих агентів в черзі
  • Перегляд статусу агентів (paused, logged off, invalid)
  • Управління агентами: додавання, видалення, або постановка на паузу членів черги
  • Можливість підслуховувати або підказувати агентам
  • Доступний один з трьох режимів: прослуховування, конференція або навчання співробітника. Дуже зручний інструмент для навчання нових співробітників.

 

FOP2 панель для мониторинга звонков в реальном времени

FOP2 панель для моніторингу дзвінків у реальному часі


Панель онлайн мониторинга звонков

Панель онлайн моніторингу дзвінків

FOP2 панель для мониторинга звонков в реальном времени
Панель онлайн мониторинга звонков

 

 










Для кінцевих користувачів

  • Ви можете відчути всі переваги FOP2 панелі, не будучи учасником Call-центру
  • Сповіщення про виклик (номер абонента та ім’я, дзвінок з черги)
  • Контроль дзвінка: переклад дзвінка, відбій дзвінка, парковка і інше.
  • Управління конференцією: блокування, вихід, виключення звуку, інше
  • Перегляд поточного статусу дзвінка
  • IM Chat: Instant Messaging. Обмін миттєвими повідомленнями
  • Використання браузера для прослуховування голосової пошти

Наші продукти

Також цікаво

FMC – IP телефонія на мобільний телефон
07.04.2023
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі...
Читати ще
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
07.04.2023
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
1С з телефонією – ідеальне і доступне рішення для підприємств з call центрами На сьогоднішній день платформу 1С можна по праву назвати найбільш популярною системою управління ресурсами підприємства на ринку СНД. Телефонна платформа...
Читати ще
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу. Программа автодозвону IPtel означає збільшення при...
Читати ще
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформуван...
Читати ще
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
07.04.2023
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке? ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон. Щоб встано...
Читати ще