Панель дзвінків реального часу
Панель онлайн-моніторінга дзвінків допоможе вам побачити дзвінки в режимі реального часу. Хто і кому дзвонить в даний момент, дзвінки на які відповіли та дзвінки, які знаходяться в черзі. Дзвінки, дозволять оцінити завантаженість контакт-центру.
Кому може бути корисною:
Для секретарів:
- Тепер всі дії доступні при натисканні миші
- Перегляд доступних співробітників
- Переклад дзвінка на додаткові номери, голосову пошту або зовнішні номери
- Можливість паркування виклику
- Управління та перегляд припаркованих дзвінків
- Пошук і фільтр номерів в реальному часі (ідеально підходить для великих компаній)
Для менеджерів Call-центрів:
- Ви зможете не тільки бачити статус операторів, але і швидко оцінювати стан черги
- Перегляд зареєстрованих агентів в черзі
- Перегляд статусу агентів (paused, logged off, invalid)
- Управління агентами: додавання, видалення, або постановка на паузу членів черги
- Можливість підслуховувати або підказувати агентам
- Доступний один з трьох режимів: прослуховування, конференція або навчання співробітника. Дуже зручний інструмент для навчання нових співробітників.

FOP2 панель для моніторингу дзвінків у реальному часі

Панель онлайн моніторингу дзвінків


Для кінцевих користувачів
- Ви можете відчути всі переваги FOP2 панелі, не будучи учасником Call-центру
- Сповіщення про виклик (номер абонента та ім’я, дзвінок з черги)
- Контроль дзвінка: переклад дзвінка, відбій дзвінка, парковка і інше.
- Управління конференцією: блокування, вихід, виключення звуку, інше
- Перегляд поточного статусу дзвінка
- IM Chat: Instant Messaging. Обмін миттєвими повідомленнями
- Використання браузера для прослуховування голосової пошти