Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Установка міні АТС для компаній

Установка міні АТС для компаній

Встановити міні-АТС для офісів сьогодні – це зробити великий крок на зустріч ефективному розподілу обов'язків співробітників, покращення якості їх роботи, це також великий вклад у збільшення доходів компаній. Багато бізнесменів задаються питаннями “Як установка міні-АТС пов’язана з підвищенням ефективності роботи компаній в цілому?” та не розуміють прямих зв’язків між ними. На сьогоднішній день велика кількість фірм  - від невеликих офісів  (що налічують від 10 співробітників), до величезних корпорацій,  використовують IP-телефонію, яка робить якісним, легшим та зручнішим зв’язок із клієнтами.

Установка міні АТС для офісу: основні переваги

Якщо ви задумали встановити “розумний телефон” для власного офісу, це означає, що ви впроваджуєте сучасний підхід до продажу та клієнтського сервісу. Адже завдяки офісній міні АТС ви отримуєте величезну кількість плюсів:

  • Сприяє покращенню ефективності роботи співробітників, а також якісному спілкуванню з клієнтами. Ви можете легко переглянути всю історію в CRM з питань спілкування з кожним клієнтом, а також легко розподілити знайомі дзвінки між співробітниками та відділами;
  • Сприяє збільшенню доходів компаній. Зв’яжіть в одне якісний телефонний зв'язок із робочим сайтом (за допомогою функцій прямого дзвінка), а також надайте можливість інвестувати кошти лише в ефективні канали реклами;
  • Оптимізація внутрішніх бізнес-процесів – завдяки аналітиці дзвінків, ви можете проаналізувати роботу кожного співробітника, відділу, можливості оптимізації та підвищення ефективності;
  • Налаштування міні АТС дозволяє підтримувати більші навантаження – приймати велику кількість внутрішніх дзвінків та розподіляти їх між менеджерами, операторами;
  • Підключення офісної IP-телефонії значно мінімізує розходи на зв’язок – оплата лише використання АТС та дзвінки за вдосконаленим тарифом, як в межах міста, країни, так і за межі.

Якщо ви хочете покращити власний бізнес, спроможність оптимізувати його роботу та процвітання - вам потрібно  ввести розумну телефонію в компанію!

Налаштування міні АТС Одеса: доведіть установку професіоналам «IPtel»

Компанія “IPtel” є провідним лідером на ринку IP-телефоній, тому протягом довгого періоду часу доведена надійність партнера щодо налаштування, програмування та адміністрування службових АТС будь-якої складності під потреби клієнта. Від початку співпраці з нами, ви отримуєте якісний зв'язок, роботу серверів у режимі 24/7, професійний підхід, виконання великого спектру робіт у короткі терміни.

Бо налаштування міні АТС  від компанії «IPtel» – це запорука успішного співробітництва на довгі роки

Наші продукти

Також цікаво

FMC – IP телефонія на мобільний телефон
07.04.2023
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі...
Читати ще
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
07.04.2023
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
1С з телефонією – ідеальне і доступне рішення для підприємств з call центрами На сьогоднішній день платформу 1С можна по праву назвати найбільш популярною системою управління ресурсами підприємства на ринку СНД. Телефонна платформа...
Читати ще
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу. Программа автодозвону IPtel означає збільшення при...
Читати ще
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформуван...
Читати ще
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
07.04.2023
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке? ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон. Щоб встано...
Читати ще