0 800 756 777
Збільшення продуктивності

Автоінформування. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу

image not found

Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе послуга автоінформування від IPtel.

Що таке Автоінформування?

Автоінформування абонентів – це передача стандартного голосового або текстового повідомлення по багатоканальної лінії великій кількості клієнтів одночасно. При цьому дія відбувається автоматично без участі співробітників по заздалегідь підготовленим сценарієм.

Послуга IPtel передбачає кілька варіантів автоматичного інформування:

  1. Голосове Автоінформування без залучення оператора.
  2. Передача голосового повідомлення з наступним тоновим набором.
  3. Голосове інформування з можливістю підключення оператора
Варіанти автоматичного інформування клієнтів

 

Кожен сценарій формується з урахуванням потреб компанії в відповідної реакції абонента на відправлене повідомлення. Перший тип застосовується:

  • щоб швидко оповістити клієнтів, партнерів або співробітників про час і місце запланованої події;
  • для проведення прямого маркетингу і реклами компанії;
  • для нагадування про закінчення терміну дії послуги і необхідності продовження;
  • для оповіщення боржників про суму заборгованості;
  • для аварійного оповіщення співробітників на підприємствах, пов’язаних з підвищеним ризиком;
  • для інформування про технічні збої в системі або планових роботах;
  • для розсилки подяки за зроблене дію;
  • для привітання зі святами і т. д.
Типи сценаріїв автоматичного інформування клієнтів

Якщо ж оповіщення проводиться з метою збору даних від абонентів, то використовується другий тип – інформування з подальшим тоновим набором номера (абонент після сигналу натискає цифру, відповідну реакцію на повідомлення). Його можна використовувати в таких випадках:

  • виявлення лояльних клієнтів, готових здійснити повторну покупку або порекомендувати компанію;
  • оповіщення про новини, акції та пропозиції;
  • дзвінки холодної бази для актуалізації контактів і відбору тих, хто готовий до подальшої співпраці;
  • аналіз роботи компанії (клієнт виставляє оцінку події за вказаною шкалою) і т. д.

Переклад дзвінка на оператора обгрунтований тільки в тому випадку, якщо надана інформація вимагає подальшого уточнення. наприклад:

  • уточнення параметрів товару (наявність, розмір, колір, форма і т. д.);
  • характеристика продукту, який передбачає індивідуальні можливості конфігурації;
  • узгодження часу проведення події з можливістю вибору (актуально для організацій, що надають послуги) і т. д.

Як це працює?

Телефонний автоінформатор працює за тим же принципом, що і автодозвон, з однією лише відмінністю, що при додзвоні система не з’єднує абонента з оператором, а програє аудіофайл.

Для налаштування роботи сервісу менеджер завантажує список номерів клієнтської бази і визначає черговість дозвону, кількість дзвінків одному абоненту і тимчасові рамки, в яких здійснюється набір номера. При цьому при міжнародних дзвінках система самостійно синхронізує час початку обдзвону, співвідносячи код країни в номері телефону з часовими поясами. Таким чином, абонент зможе отримувати повідомлення в зручний для нього час.

Далі при додзвоні запускається один з наступних сценаріїв:

  1. Відтворення голосового файлу.
  2. Запуск аудіофайлу і / або синтезування мови (TTS).
  3. Програвання файлу – тоновий набір цифр абонентом.
  4. Запис – тоновий набір – зв’язок з оператором.

На завершення кожного сценарію результат дозвону заноситься в систему і може бути вивантажений з неї в будь-який момент для аналізу або подальшої роботи з клієнтами, які виявили зацікавленість.

Голосовий файл для повідомлення створюється в студії по написаному замовником послуги тексту. При цьому компанія враховує побажання в тембрі голосу диктора, інтонації і темпі промовляння інформації.

Головним критерієм вибору між дикторської промовою і застосуванням технології Text To Speech є часовий чинник. Запис голосу доцільна для задач, актуальних протягом тривалого періоду. Для динамічно мінливих даних, наприклад, суми оплати, стану рахунку або ж індивідуалізації повідомлень більш застосовна система TTS. Основний її плюс в тому, що ліду озвучується вся актуальна інформація, наявна в компанії, без участі співробітників або ж витрат часу на її озвучування диктором. До того ж це дає можливість клієнту дізнаватися всю необхідну інформацію цілодобово без задіяння операторів.

Принцип роботи телефонного автоінформатора

Як ця послуга допоможе вашому бізнесу?

Переваги застосування послуги автоінформування очевидні:

  1. Економія часових ресурсів. Система автоінформування працює по багатоканальної лінії, що дозволяє телефонувати одночасно більшій кількості абонентів.
  2. Фінансова вигода – немає необхідності наймати більшу кількість співробітників для виконання одноманітної роботи..
  3. Можливість більш продуктивно використовувати працю операторів тільки на ту роботу, яка вимагає особистої комунікації співробітника з клієнтом.
  4. Програвання одного і того ж аудіофайлу для великої кількості абонентів гарантує точність донесення інформації без можливості впливу на цей процес людського фактора.
  5. Постійний моніторинг системи оповіщення та надання звіту на будь-якому етапі роботи, а не тільки по завершенні завдання по завантаженому списку.
  6. Гнучка настройка списку обдзвону з визначенням пріоритетності викликів.
  7. Персоналізація повідомлень за допомогою можливості синтезування текстових даних з картки клієнта в мова.
  8. Можливість запуску різних сценаріїв в залежності від результатів дозвону (відповів / не відповіли / скинув / перервав розмову і т. Д.).
  9. Можливість оперативного залучення співробітника в міру необхідності.
  10. Налаштування цілодобового оповіщення без збільшення робочого дня співробітників компанії.

Послуга автоінформування може бути цікава не тільки комерційним організаціям, а й державним структурам, які займаються наданням послуг населенню і піклуються про свою репутацію.

зміст

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Автоінформування. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу ⬆️ Блог IPTel Зображення № 1

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Автоінформування. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу ⬆️ Блог IPTel Зображення № 2

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Автоінформування. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу ⬆️ Блог IPTel Зображення № 3

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Автоінформування. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу ⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

7 ніш, де автоінформатор збільшує продажі та економить час

Наступна стаття

Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз