Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене завдання, збільшити кількість клієнтів, зменшити безрезультатно витрачений час операторів і перекласти частину одноманітної роботи на машину допоможе послуга автоінформування від IPtel.
Що таке Автоінформування?
Автоінформування абонентів – це передача стандартного голосового або текстового повідомлення по багатоканальної лінії великій кількості клієнтів одночасно. При цьому дія відбувається автоматично без участі співробітників по заздалегідь підготовленим сценарієм.
Послуга IPtel передбачає кілька варіантів автоматичного інформування:
Кожен сценарій формується з урахуванням потреб компанії в відповідної реакції абонента на відправлене повідомлення. Перший тип застосовується:
Якщо ж оповіщення проводиться з метою збору даних від абонентів, то використовується другий тип – інформування з подальшим тоновим набором номера (абонент після сигналу натискає цифру, відповідну реакцію на повідомлення). Його можна використовувати в таких випадках:
Переклад дзвінка на оператора обгрунтований тільки в тому випадку, якщо надана інформація вимагає подальшого уточнення. наприклад:
Як це працює?
Телефонний автоінформатор працює за тим же принципом, що і автодозвон, з однією лише відмінністю, що при додзвоні система не з’єднує абонента з оператором, а програє аудіофайл.
Для налаштування роботи сервісу менеджер завантажує список номерів клієнтської бази і визначає черговість дозвону, кількість дзвінків одному абоненту і тимчасові рамки, в яких здійснюється набір номера. При цьому при міжнародних дзвінках система самостійно синхронізує час початку обдзвону, співвідносячи код країни в номері телефону з часовими поясами. Таким чином, абонент зможе отримувати повідомлення в зручний для нього час.
Далі при додзвоні запускається один з наступних сценаріїв:
На завершення кожного сценарію результат дозвону заноситься в систему і може бути вивантажений з неї в будь-який момент для аналізу або подальшої роботи з клієнтами, які виявили зацікавленість.
Голосовий файл для повідомлення створюється в студії по написаному замовником послуги тексту. При цьому компанія враховує побажання в тембрі голосу диктора, інтонації і темпі промовляння інформації.
Головним критерієм вибору між дикторської промовою і застосуванням технології Text To Speech є часовий чинник. Запис голосу доцільна для задач, актуальних протягом тривалого періоду. Для динамічно мінливих даних, наприклад, суми оплати, стану рахунку або ж індивідуалізації повідомлень більш застосовна система TTS. Основний її плюс в тому, що ліду озвучується вся актуальна інформація, наявна в компанії, без участі співробітників або ж витрат часу на її озвучування диктором. До того ж це дає можливість клієнту дізнаватися всю необхідну інформацію цілодобово без задіяння операторів.
Як ця послуга допоможе вашому бізнесу?
Переваги застосування послуги автоінформування очевидні:
Послуга автоінформування може бути цікава не тільки комерційним організаціям, а й державним структурам, які займаються наданням послуг населенню і піклуються про свою репутацію.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз