Інтеграція IPtel з WhatsUP через Twilio
Інтеграція IPtel та WhatsUP за допомогою Twilio > залучайте аудиторію, прискорюйте продажі та покращуйте результати підтримки клієнтів на платформі
Продукти
Автообзвін Ефективне рішення для обдзвонювання клієнтської бази. Вдвічі швидше обдзвонюйте клієнтів, застосовуйте записані звукові повідомлення, розподіляйте дзвінки між операторами автоматично.
IP АТС Всі телефонні номери вашої компанії в єдиній системі IP АТС. Управління дзвінками, моніторинг роботи всіх співробітників, сучасні стандарти телефонної комунікації – це ваш ключ до успішної роботи.
Мовна аналітика Незамінний інструмент для управлінських, маркетингових, безпекових рішень — мовна аналітика IPTel.
Автоінформатор Голосові повідомлення для ефективного спілкування з клієнтами. Професійний запис повідомлень, налаштування відтворення повідомлень та тонового набору, функції IVR – в єдиному продукті для бізнесу.
CRM Повнофункціональна CRM із вбудованою IP-телефонією – це надійний інструмент для управління клієнтським сервісом у вашій компанії. Використовуйте єдину базу клієнтів для обдзвонювання та аналітики, керуйте телефонією в CRM, підвищуйте ефективність компанії.
Технічна Підтримка Служба клієнтської підтримки готова вирішити будь-яку проблему. Жодних очікувань, складнощів чи відстрочок - наші інженери завжди на зв'язку з клієнтами.
Кол-центр Багатофункціональний інструмент для роботи операторів обробки великої кількості дзвінків. Функції автоматизації, аналітики, покращена якість дзвінків – все це вже включено у функціонал колл-центру IPTel
Контакт-центр Контакт-центр – це всі канали комунікації в єдиній екосистемі. Керуйте дзвінками, розсилкою листів та СМС, використовуйте вбудовані інструменти для роботи з месенджерами та формами на сайті, підключайте автодозвін в одній системі для керування та контролю.
Статистика і моніторинг
Продуктивність
Розумна маршрутизація викликів
Голос
Один з найвідоміших сервісів повідомлень, WhatsApp – це не лише зручний спосіб спілкування, а ще й потужний маркетинговий інструмент. У 2024 році його можливості, зокрема бізнес-акаунти WhatsApp Business стали надійними помічниками у просуванні брендів та взаємодії з клієнтськими базами.
Пропонуємо вам використати нагоду та зробити WhatsApp частиною вашої комунікаційної стратегії в роботі з клієнтами за допомогою інтеграції через Twilio sms service від IPTel.WhatsApp недарма має статус одного з найзручніших для бізнесу інструментів зв’язку. Він посідає почесне 3 місце за популярністю серед каналів комунікації між клієнтами та бізнесом, програючи тільки SMS та email-маркетингу. За його допомогою ви можете:
IPTel пропонує найшвидший та найефективніший спосіб використання WhatsApp на користь вашого бізнесу. З нашими рішеннями ви зможете залучити цей сервіс повідомлень для маркетингу, продажів, роботи з клієнтським обслуговуванням та покращити ефективність своєї діяльності.
Для налаштування інтеграції WhatsApp з вашою CRM ми використовуємо Twilio business api, який дозволяє швидко підключити та адаптувати месенджер під ваші потреби. Будь ласка, зверніть увагу, що Twilio не є безкоштовним інструментом, отже можливе стягнення коштів за відправку повідомлень та закупівлю номерів. Однак попри це вигоди від залучення WhatsApp швидко окупають витрати та допомагають бізнесам бути на зв’язку з клієнтами. Тому інтеграція з CRM – це зручно та прибутково, а якщо додати постійну професійну підтримку з боку фахівців IPTel, то це ще й зручно для вас.