0 800 756 777
Збільшення продуктивності

Що знаходить розмова з резервуванням оператора Call center

image not found

Ісходящий звід з резервуванням
За назвою ми можемо зрозуміти, що в даному режимі задіяний оператор закріплюється системою. Інші слова співробітника Виклик центральної служби очікує з’єднання з викликами абонентом. Цей режим може здійснювати двома способами:

  • з попереднім переглядом інформації про визиваним ліде
  • без попереднього перегляду

Ісходящий зв’язок із попереднім переглядом карточок клієнта

У цьому режимі оператора надається можливість уважно вивчити карточку визиваного абонента.

Час цього режиму використовується для навчання нових співробітників та оперативного часу для вивчення сценарію розмови, додаткової інформації про ліде. При повній готовності оператора нажимає на кнопку, набір номерів робить систему.

Як проходить процес обробки в цьому режимі:
1) Супервайзер завантажує список із номерами для прозвону
2) Супервайзер в налаштуваннях кампанії показує режим обзону “Ручний обзвон” + необхідні опції
3) Система автоматично на екрані оператора показує інформацію про набирається клієнта вказаний проміжок часу
4) Співробітник Call центру оцінює її і, якщо вирішує зробити дзвінок – натискає кнопку
5) Якщо оператор чує відповідь клієнта – то вступає в розмову використовуючи скрипт обдзвону або вільний діалог
6) Після завершення розмови оператор фіксує результат вибираючи відповідний статус зі списку можливих статусів (Розмова відбулася, Номер не відповідає, Клієнт попросив передзвонити …)

Вихідний дзвінки без попереднього перегляду інформації
з послідовним перебором номерів

В цьому режимі система послідовно перебирає номери зі списків обдзвону до тих пір, поки не виявить відповідь абонента.

І тільки, коли це станеться до з’єднання буде підключений співробітник, при цьому оператор резервується системою заздалегідь.

У цьому режимі на відміну від попереднього режиму система автоматично фіксує невдалі спроби додзвонитись і ставить їм статус (наприклад NA – Без відповіді, B – зайнято ….)

Цей режим добре підходить, коли Ви хочете обдзвонити базу невеликим кількість операторів (до 10ти). Зробити це можна використовуючи наш продукт –
систему масового автоматичного вихідного обдзвону на базі телефонної платформи Asterisk

До переваг даного режиму можна віднести можливість здійснення великої кількості вихідних дзвінків і мінімізувати кількість зниклих (Dropped) викликів. До зниклим (Dropped) – коли абонент відповів, а вільного співробітника не знайшлося). Якщо коефіцієнт виставлений в 1.0 – можна повністю уникнути такі виклики. До мінусів такого режиму слід віднести резервування оператора, що призводить до великих непродуктивних витрат часу.

Різні режими роботи вихідного обдзвону:
 режими автообзвона

зміст

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Функція резервування оператора для Call центра ⬆️ Блог IPTel Зображення № 1

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Функція резервування оператора для Call центра ⬆️ Блог IPTel Зображення № 2

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Функція резервування оператора для Call центра ⬆️ Блог IPTel Зображення № 3

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Функція резервування оператора для Call центра ⬆️ Блог IPTel Зображення № 4

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

7 ніш, де автоінформатор збільшує продажі та економить час

Наступна стаття

Приватні повідомлення в Call Center

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз