Привітальні повідомлення в Call Center
У цій статті речь пойдет о том, как правильно подготовить приветственное сообщение, котом, как правильно подготовить приветственное сообщение, котобение.
Основним принципом приєднання є то,
що ні в якому випадку не варто нав’язувати клієнту рекламне оголошення,
навіть якщо ви вважаєте, що воно одне з найважливіших, і людина не проживе і дня, якщо це не позначено. Лішня інформація нецікава клієнтам, а це – факт! Буває так: дозволішь у какую-то компанію, і, за умови, що слішиш, що їм важен кожен клієнт і саме тому вони готові розказати вам про свою сферу діяльності все в мельчайших деталях або про як-то внутрішньому товарі, послугах, тарифах і т. д.
У кращому випадку вас розскажують лише про «гарячих новинок», а в худшем – перечисляють весь перелік усліжозомо умов. Знаете, что самое интересное? Всю цю інформацію багато компаній використовують лише у якості привілеїв. Як показує практика, це проблема багатьох підприємств – маленьких філеїв і навіть гігантів на ринку.
Не варто пробовать угадать по какому вопросу вам звонить клиент: даже если вы в одном отдельном случае и окажетесь правы, то гарантий, что во втором или десятом – скорее всего, не угадаете и вызовете недовольство людей, так как им пришло потрапить свое время на пустую болтовню. ?
Отже, якщо ці аргументи виявилися для вас не настільки переконливими, то давайте розглянемо іншу сторону цього питання, а саме його вартість. Напевно, ви думаєте, що якщо відразу обрушити на своїх клієнтів безліч інформації загального або рекламного характеру, то зможете розвантажити операторів свого підприємства, і таким чином вдасться заощадити гроші? Доведеться вас засмутити – це брехня. Все дуже просто пояснюється. Чим довше вітання, тим довше клієнт займає лінію, що не дає можливості зателефонувати до вас іншим бажаючим. У будь-якому випадку ви будете втрачати свої гроші або втрачаючи своїх клієнтів, або купуючи нові лінії у інших операторів зв’язку. І це ще не найгірший варіант для вас.
Розвантаження операторів з тієї причини, що ваш клієнт отримав всю потрібну для нього інформацію з привітання – це взагалі абсолютно безглуздо. Ця ідея з ряду фантастики, навіть обговорювати її немає сенсу.
Ще однією дурною і необгрунтованою ідеєю є, то, що багато компаній включають в вітання такого роду фрази як:
- «Ви дозволились в компанії П і П». Глупо звучить, не так ли? Що клієнт дозволив замість того, щоб дозволити? Ви прийдете, коли вам потрібно дозваниватися, і якщо це буде пов’язано?
- “Дождитесь відвета / з’єднання з оператором”. Ваш клієнт миттєво починає настраїватися на негатив, якщо йому потрібно дождатися відвети, це означає, що йому зараз більше не потрібно зайнятися, так що тільки ждайте, коли його його можна дозволити послухати. Інші слова, він потрапляє у віртуальний порядок, і сколько перед ним – неясно. Всего цього могло би і не бути. Ці коронні фрази слід залишити для оголошень про очікування. Використовуйте їх у якості привітності – не розумно.
Так каким же повинен бути приватність, щоб не перейти або розірвати ваших клієнтів? Все дуже просто – кратка і інформативна форма, без лішньої інформації.
Основне – дати клієнту поняття, що він дозволив, куди йому і потрібно було. И все! Безусловно, у такому випадку, якщо достатньо лише вказати назву компанії. Не варто також забувати і про привдання клієнта, тому етикет нічого не змінив. Наприклад:
«Здравствуйте! Вас приветствует компанія IPTel »- правда добре звучить?
І головне, повідомлення подано в короткій та інформативній формі.
До записів навіть самого малого привітання слід віднести досить серйозно. Чей голос краще вибирати для звукових приєднань – професійного диктора або всіх же роботника же роботника же роботника же рабитника Це має бути жінка чи чоловік? При вирішенні цього питання немає особливих обмежень. Ви можете вибрати жінку або чоловіка, які працюють у компаніях або ж обратитися за чоловіка. Все залежить від ваших бажань, а також можливостей. При виборі робітника рекомендуємо звертати увагу, на його голос, тембр та дикцію.
Наша компанія співпрацює з професійно студією аудіозаписів “Audioreclama.com”. На їхніх сторінках Ви можете прослухати голосу різних дикторів і вибрати найбільш відповідний Вам.
Необхідно також підібрати правильний темп записів привітання. Часто, дозволившись у какую-то компанію, можна використовувати невикористане повідомлення з різною інтонацією. Це не найкращий спосіб приєднання клієнтів. Повідомлення повинно бути подано у загальній формі, коротко і лаконічно з нейтральним темпом і неярононо та неярононо. Ясно діло, це не повинно звучати як скороговорка, но і растягивать слова не варто. Ці простих рекомендацій слід визначити лише для привілеїв, а також усіх інших оголошень, які записуються для клієнтів.
Перше повідомлення, яке слишить клієнта, намагається зателефонувати у вашу компанію, грає важливу, роль
якщо він складений неправильно, то далеко не кожен людина буде ждати, покаже його з’єднання. Крім того, якщо привітчення занадто довге, то ви і вовсе можете втратити клієнтів. Ці прості рекомендації допоможуть вам правильно скласти повідомлення без нанесення учителю вашенсусу.