ІР телефонія в Україні поступово замінює звичну, але не завжди зручну та ефективну стаціонарну телефонію. І це цілком логічно, адже функції віртуальної телефонії є значно ширшими, можливості — кращими, а якість — вищою за застарілі провідні телефонні канали зв’язку.
Та самими лише дзвінками, вхідними та вихідними, загальні принципи IP телефонії не обмежуються. Вона має, чим здивувати. Зокрема, чи користувалися ви коли-небудь такими зручними корпоративними інструментами, як хмарний call-центр чи хмарна АТС? Їх зручність та розширений функціонал вже оцінили численні компанії, а в цій статті IPTel блогу ми розповімо детально, як працює IP телефонія саме на прикладах цих двох інструментів.
Отже, що таке IP телефонія? Це технологія, яка дозволяє використовувати інтернет-мережі замість аналогових дротових телефонних мереж для організації та забезпечення телефонного зв’язку. При передачі даних по телефонному каналу internet та IP телефонії мовлення передається не у вигляді електричних імпульсів, які передаються завдяки тимчасовій комутації каналів, як зазвичай, а у формі пакетів даних, що стискаються, зацифровуються, та миттєво потрапляють до адресата.
Окрім безпосередньої організації телефонних дзвінків на окремі номери, цифрова телефонія може набагато більше, зокрема, як в IPTel, застосовувати хмарні технології, спеціальне обладнання та програмне забезпечення. Завдяки такому поєднанню на базі підключення IP телефонії можна налаштувати таке зручне рішення для бізнесу, як віртуальна АТС чи хмарний контакт-центр.Ідея хмарного колл центру та контакт-центру повністю повторює завдання звичайного аналогового підрозділу:
А тепер уявіть, що все, що роблять в кол центрі чи контакт-центрі за допомогою різних інструментів (стаціонарних телефонів, месенджерів, CRM чи програм обліку клієнтських звернень) можна робити в єдиному програмному забезпеченні, що виступає одразу і як екосистема для сумісної роботи операторів, і як софт для здійснення та приймання дзвінків. Саме так працює хмарний контакт центр.
Сьогодні сервіси хмарного контакт центру мають попит серед численних видів бізнесу, зокрема, в інтернет-магазинах, сервісних центрах, компаніях-провайдерах послуг тощо. Якщо ви ще не впевнені, чи буде вам корисним віртуальний кол-центр, чи контакт-центр, в IPTel ви знайдете відповідь у цій статті.Сама технологія хмарного контакт-центру дозволяє облаштувати підрозділ, що займається клієнтськими комунікаціями з мінімумом обладнання. На відміну від стаціонарного кол центру, де кожен працівник-оператор має окрему телефонну лінію, окрему робочу станцію, куди вносить інформацію про звернення клієнтів, віртуальний хмарний контакт-центр — це програмне забезпечення, що встановлюється на робочу станцію (комп’ютер, лептоп чи навіть планшет) оператора та дозволяє:
А також хмарний call-центр можна інтегрувати з CRM, та таким чином зробити його роботу ще ефективнішою.
Таким чином, для роботи в хмарному контакт-центрі оператору потрібні лише комп’ютер та софтфон, або ж телефон, приєднаний до віртуальної АТС.
Перша та найвагоміша перевага хмарного кол-центру — це відсутність потреби в установленні та налаштуванні додаткового обладнання. Це береже кошти й час. Також важливими перевагами є:
Якщо з хмарним кол-центром все зрозуміло, то що ж тоді може хмарна АТС? А це — інструмент для того самого кол-центру чи корпоративного зв’язку, що працює за наступним алгоритмом:
Додатково інструмент хмарної АТС може включати автовідповідачі, голосову пошту, електронну пошту, контакти в месенджерах чи соціальних мережах, зокрема, дзвінки через них.
Якщо порівняти хмарну АТС зі звичайною, то переваг в першої буде чимало, зокрема:
Таким чином, хмарна АТС — це не просто альтернатива аналоговій телефонії, але й базис для віртуального кол-центру, зручний інструмент оптимізації для бізнесу та додаткові можливості для покращення клієнтського сервісу.
Щоб приєднати свій номер через IP-телефонію чи під'єднати цифрову АТС у вашій компанії, достатньо всього трьох кроків:
1. Визначитися, чи достатньо вам суто цифрової АТС, чи потрібен софт для повноцінного контакт-центру.
2. Обрати найнадійнішу з компаній, що надають IP телефонію.
3. Під’єднати всі потрібні номери та девайси до ПЗ, що забезпечує зв’язок.
Щодо переваг, які ви отримуєте в IPTel, то вони наступні:
Отже, із сучасною хмарною телефонією клієнтський сервіс виходить на новий рівень якості. Два найпотужніших інструменти IP-телефонії, а саме хмарна АТС та хмарний контакт-центр зможуть розвантажити бізнес та оптимізувати роботу з клієнтами. Хмарна АТС — це базис, що дає можливість покращити зв’язок в компанії, налаштувати віддалену роботу, зв’язати у ефективну систему всі номери, незалежно від провайдера зв’язку чи типу телефонного номера. Найпопулярніша опція із застосуванням хмарної АТС — це хмарний контакт-центр. Це більше, ніж зв’язок, адже таке ПЗ формує єдину інфраструктуру для роботи всіх підрозділів, що займаються комунікацією з клієнтами.
Щоб отримати обидва цих інструменти на користь власного бізнесу варто звернутися до IPTel, адже наша компанія застосовує поєднання новітніх технологій з чималим досвідом та індивідуальним підходом до розробки ефективних інструментів IP-телефонії в Україні.Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз