ІР телефонія в Україні поступово замінює звичну, але не завжди зручну та ефективну стаціонарну телефонію. І це цілком логічно, адже функції віртуальної телефонії є значно ширшими, можливості — кращими, а якість — вищою за застарілі провідні телефонні канали зв’язку.
Та самими лише дзвінками, вхідними та вихідними, загальні принципи IP телефонії не обмежуються. Вона має, чим здивувати. Зокрема, чи користувалися ви коли-небудь такими зручними корпоративними інструментами, як хмарний call-центр чи хмарна АТС? Їх зручність та розширений функціонал вже оцінили численні компанії, а в цій статті IPTel блогу ми розповімо детально, як працює IP телефонія саме на прикладах цих двох інструментів.
Отже, що таке IP телефонія? Це технологія, яка дозволяє використовувати інтернет-мережі замість аналогових дротових телефонних мереж для організації та забезпечення телефонного зв’язку. При передачі даних по телефонному каналу internet та IP телефонії мовлення передається не у вигляді електричних імпульсів, які передаються завдяки тимчасовій комутації каналів, як зазвичай, а у формі пакетів даних, що стискаються, зацифровуються, та миттєво потрапляють до адресата.
Окрім безпосередньої організації телефонних дзвінків на окремі номери, цифрова телефонія може набагато більше, зокрема, як в IPTel, застосовувати хмарні технології, спеціальне обладнання та програмне забезпечення. Завдяки такому поєднанню на базі підключення IP телефонії можна налаштувати таке зручне рішення для бізнесу, як віртуальна АТС чи хмарний контакт-центр.Ідея хмарного колл центру та контакт-центру повністю повторює завдання звичайного аналогового підрозділу:
А тепер уявіть, що все, що роблять в кол центрі чи контакт-центрі за допомогою різних інструментів (стаціонарних телефонів, месенджерів, CRM чи програм обліку клієнтських звернень) можна робити в єдиному програмному забезпеченні, що виступає одразу і як екосистема для сумісної роботи операторів, і як софт для здійснення та приймання дзвінків. Саме так працює хмарний контакт центр.
Сьогодні сервіси хмарного контакт центру мають попит серед численних видів бізнесу, зокрема, в інтернет-магазинах, сервісних центрах, компаніях-провайдерах послуг тощо. Якщо ви ще не впевнені, чи буде вам корисним віртуальний кол-центр, чи контакт-центр, в IPTel ви знайдете відповідь у цій статті.Сама технологія хмарного контакт-центру дозволяє облаштувати підрозділ, що займається клієнтськими комунікаціями з мінімумом обладнання. На відміну від стаціонарного кол центру, де кожен працівник-оператор має окрему телефонну лінію, окрему робочу станцію, куди вносить інформацію про звернення клієнтів, віртуальний хмарний контакт-центр — це програмне забезпечення, що встановлюється на робочу станцію (комп’ютер, лептоп чи навіть планшет) оператора та дозволяє:
А також хмарний call-центр можна інтегрувати з CRM, та таким чином зробити його роботу ще ефективнішою.
Таким чином, для роботи в хмарному контакт-центрі оператору потрібні лише комп’ютер та софтфон, або ж телефон, приєднаний до віртуальної АТС.
Перша та найвагоміша перевага хмарного кол-центру — це відсутність потреби в установленні та налаштуванні додаткового обладнання. Це береже кошти й час. Також важливими перевагами є:
Якщо з хмарним кол-центром все зрозуміло, то що ж тоді може хмарна АТС? А це — інструмент для того самого кол-центру чи корпоративного зв’язку, що працює за наступним алгоритмом:
Додатково інструмент хмарної АТС може включати автовідповідачі, голосову пошту, електронну пошту, контакти в месенджерах чи соціальних мережах, зокрема, дзвінки через них.
Якщо порівняти хмарну АТС зі звичайною, то переваг в першої буде чимало, зокрема:
Таким чином, хмарна АТС — це не просто альтернатива аналоговій телефонії, але й базис для віртуального кол-центру, зручний інструмент оптимізації для бізнесу та додаткові можливості для покращення клієнтського сервісу.
Щоб приєднати свій номер через IP-телефонію чи під'єднати цифрову АТС у вашій компанії, достатньо всього трьох кроків:
1. Визначитися, чи достатньо вам суто цифрової АТС, чи потрібен софт для повноцінного контакт-центру.
2. Обрати найнадійнішу з компаній, що надають IP телефонію.
3. Під’єднати всі потрібні номери та девайси до ПЗ, що забезпечує зв’язок.
Щодо переваг, які ви отримуєте в IPTel, то вони наступні:
Отже, із сучасною хмарною телефонією клієнтський сервіс виходить на новий рівень якості. Два найпотужніших інструменти IP-телефонії, а саме хмарна АТС та хмарний контакт-центр зможуть розвантажити бізнес та оптимізувати роботу з клієнтами. Хмарна АТС — це базис, що дає можливість покращити зв’язок в компанії, налаштувати віддалену роботу, зв’язати у ефективну систему всі номери, незалежно від провайдера зв’язку чи типу телефонного номера. Найпопулярніша опція із застосуванням хмарної АТС — це хмарний контакт-центр. Це більше, ніж зв’язок, адже таке ПЗ формує єдину інфраструктуру для роботи всіх підрозділів, що займаються комунікацією з клієнтами.
Щоб отримати обидва цих інструменти на користь власного бізнесу варто звернутися до IPTel, адже наша компанія застосовує поєднання новітніх технологій з чималим досвідом та індивідуальним підходом до розробки ефективних інструментів IP-телефонії в Україні.Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз