Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Послуги IP-телефонії для бізнесу. Хмарний call-центр, Хмарна АТС: як це працює
17.09.2024

Послуги IP-телефонії для бізнесу. Хмарний call-центр, Хмарна АТС: як це працює

ІР телефонія в Україні поступово замінює звичну, але не завжди зручну та ефективну стаціонарну телефонію. І це цілком логічно, адже функції віртуальної телефонії є значно ширшими, можливості — кращими, а якість — вищою за застарілі провідні телефонні канали зв’язку.

Та самими лише дзвінками, вхідними та вихідними, загальні принципи IP телефонії не обмежуються. Вона має, чим здивувати. Зокрема, чи користувалися ви коли-небудь такими зручними корпоративними інструментами, як хмарний call-центр чи хмарна АТС? Їх зручність та розширений функціонал вже оцінили численні компанії, а в цій статті IPTel блогу ми розповімо детально, як працює IP телефонія саме на прикладах цих двох інструментів.

Отже, що таке IP телефонія? Це технологія, яка дозволяє використовувати інтернет-мережі замість аналогових дротових телефонних мереж для організації та забезпечення телефонного зв’язку. При передачі даних по телефонному каналу internet та IP телефонії мовлення передається не у вигляді електричних імпульсів, які передаються завдяки тимчасовій комутації каналів, як зазвичай, а у формі пакетів даних, що стискаються, зацифровуються, та миттєво потрапляють до адресата.

Окрім безпосередньої організації телефонних дзвінків на окремі номери, цифрова телефонія може набагато більше, зокрема, як в IPTel, застосовувати хмарні технології, спеціальне обладнання та програмне забезпечення. Завдяки такому поєднанню на базі підключення IP телефонії можна налаштувати таке зручне рішення для бізнесу, як віртуальна АТС чи хмарний контакт-центр.
<h2>Хмарний call-центр: що це таке та як працює?</h2>

Хмарний call-центр: що це таке та як працює?

Ідея хмарного колл центру та контакт-центру повністю повторює завдання звичайного аналогового підрозділу:

  • В колл-центрі працівники займаються прийманням дзвінків зі зверненнями клієнтів;
  • Контакт-центр має трохи ширше застосування, адже його працівники не лише приймають дзвінки, а й здійснюють обдзвони, комунікують з клієнтами через інші джерела — наприклад, ведуть email-листування, розсилку СМС чи відповідають в месенджерах.

А тепер уявіть, що все, що роблять в кол центрі чи контакт-центрі за допомогою різних інструментів (стаціонарних телефонів, месенджерів, CRM чи програм обліку клієнтських звернень) можна робити в єдиному програмному забезпеченні, що виступає одразу і як екосистема для сумісної роботи операторів, і як софт для здійснення та приймання дзвінків. Саме так працює хмарний контакт центр.

Сьогодні сервіси хмарного контакт центру мають попит серед численних видів бізнесу, зокрема, в інтернет-магазинах, сервісних центрах, компаніях-провайдерах послуг тощо. Якщо ви ще не впевнені, чи буде вам корисним віртуальний кол-центр, чи контакт-центр, в IPTel ви знайдете відповідь у цій статті.
Що таке хмарна АТС: особливості та функції
Що таке хмарна АТС: особливості та функції
Що таке хмарна АТС? Це телефонна система, що використовує хмарні технології замість розміщення фізичного обладнання для приймання, оброблення та зберігання даних телефонії. Як у справжній фізичній АТС, хмарні АТС надають можливості приймати та здійснювати телефонні розмови, налаштовувати переадресацію викликів, застосовувати голосову пошту чи автоматичне програвання повідомлень. Але завдяки хмарним технологіям функції такого ПЗ значно розширені. Зокрема, хмарні сервіси дозволяють зберігати дані про кожен дзвінок, вести запис дзвінків, доєднувати безліч номерів до системи, зокрема й мобільні чи віртуальні номери, налаштовувати розумні черги дзвінків тощо. Також хмарна АТС — це найзручніший інструмент для віддаленої роботи, адже завдяки з’єднанню абонентів через IP-протоколи в систему АТС можна додати номери співробітників, що працюють на виїзді чи взагалі віддалено. Тоді за потреби на них можна буде перевести дзвінок в будь-яку мить, аби тільки було інтернет-з’єднання.
Порівняння: хмарний контакт-центр та хмарна АТС
Порівняння: хмарний контакт-центр та хмарна АТС
Отже, далі варто порівняти, що таке хмарна АТС та хмарний контакт-центр, чим вони відрізняються один від іншого.
Відмінність хмарного контакту центру від стаціонарного
Відмінність хмарного контакту центру від стаціонарного

Сама технологія хмарного контакт-центру дозволяє облаштувати підрозділ, що займається клієнтськими комунікаціями з мінімумом обладнання. На відміну від стаціонарного кол центру, де кожен працівник-оператор має окрему телефонну лінію, окрему робочу станцію, куди вносить інформацію про звернення клієнтів, віртуальний хмарний контакт-центр — це програмне забезпечення, що встановлюється на робочу станцію (комп’ютер, лептоп чи навіть планшет) оператора та дозволяє:

  • приймати та здійснювати дзвінки просто в інтерфейсі програми;
  • вести облік дзвінків та картки клієнтів;
  • налаштовувати черги дзвінків, щоб зменшити кількість неприйнятих звернень;
  • застосовувати інструменти цифрової телефонії, зокрема VoIP, IVR, автоматичне дозвонювання тощо;
  • розробляти гнучкі сценарії та скрипти дзвінків, по яких вести розмову для оптимізації витрат часу.

А також хмарний call-центр можна інтегрувати з CRM, та таким чином зробити його роботу ще ефективнішою.

Таким чином, для роботи в хмарному контакт-центрі оператору потрібні лише комп’ютер та софтфон, або ж телефон, приєднаний до віртуальної АТС.

Переваги хмарного call-центру
Переваги хмарного call-центру

Перша та найвагоміша перевага хмарного кол-центру — це відсутність потреби в установленні та налаштуванні додаткового обладнання. Це береже кошти й час. Також важливими перевагами є:

  • Він просто створений для віддаленої роботи. Ви зможете перевести частину співробітників на роботу з дому.
  • Швидка процедура запуску: хмарний контакт-центр налаштувати та встановити можна протягом кількох годин.
  • Чимало функцій, які відсутні в стаціонарних контакт-центрах.
  • Видатні можливості для ведення статистики та аналітики роботи.
  • Завдяки зручному інтерфейсу та наявності всіх необхідних інструментів під рукою хмарний контакт-центр підвищує ефективність роботи співробітників та береже їх час.
Висока безвідмовність та якість зв’язку: сучасна IP телефонія в Україні набагато витриваліша до збоїв чи небезпечних факторів, ніж традиційна телефонія.
Віртуальна АТС: функції та можливості
Віртуальна АТС: функції та можливості

Якщо з хмарним кол-центром все зрозуміло, то що ж тоді може хмарна АТС? А це — інструмент для того самого кол-центру чи корпоративного зв’язку, що працює за наступним алгоритмом:

  • Кожен абонент хмарної АТС під’єднується до хмарного сервісу зі свого комп’ютера чи девайса, що має доступ до інтернет-мережі.
  • Хмарна телефонія дозволяє використовувати для дзвінків, як вхідних, так і вихідних, або мобільний телефон, або стаціонарний, або гарнітуру софтфона.
  • За допомогою ПЗ та послуг інтернет-провайдера абонент отримує доступ до телефонії та може здійснювати чи приймати дзвінки через IP-протокол.
  • Хмарна АТС за допомогою віддалених серверів-хостів обробляє сигнали та розподіляє між наявними телефонними лініями.
  • Відбувається з’єднання між абонентами та стійкий стабільний зв’язок.

Додатково інструмент хмарної АТС може включати автовідповідачі, голосову пошту, електронну пошту, контакти в месенджерах чи соціальних мережах, зокрема, дзвінки через них.

Які основні переваги віртуальної АТС у порівнянні з традиційними телефонними системами для бізнесу в Україні
Які основні переваги віртуальної АТС у порівнянні з традиційними телефонними системами для бізнесу в Україні

Якщо порівняти хмарну АТС зі звичайною, то переваг в першої буде чимало, зокрема:

  • Гнучкість налаштувань та вибору функцій для потреб бізнесу;
  • Швидке масштабування під потреби компанії;
  • Підтримка та узгодження всіх дотичних питань з провайдерами телефонії з боку постачальників ПЗ хмарної АТС для максимальної продуктивності;
  • Економність, адже хмарна АТС - це програмне забезпечення, а не коштовне та громіздке обладнання, а в будь-якої хмарної АТС настройка відбувається швидко та без зайвих витрат.
  • Мультиканальність хмарної АТС — це можливість комунікувати з клієнтами зручним для них способом.
  • Легкість інтеграції з корпоративними програмами. Доволі часто хмарну АТС інтегрують з софтом, який використовує бізнес, для пришвидшення та покращення якості комунікації.

Таким чином, хмарна АТС — це не просто альтернатива аналоговій телефонії, але й базис для віртуального кол-центру, зручний інструмент оптимізації для бізнесу та додаткові можливості для покращення клієнтського сервісу.

Як перейти на хмарне рішення і що потрібно для підключення віртуальної АТС чи кол-центру
Як перейти на хмарне рішення і що потрібно для підключення віртуальної АТС чи кол-центру

Щоб приєднати свій номер через IP-телефонію чи під'єднати цифрову АТС у вашій компанії, достатньо всього трьох кроків:

1. Визначитися, чи достатньо вам суто цифрової АТС, чи потрібен софт для повноцінного контакт-центру.

2. Обрати найнадійнішу з компаній, що надають IP телефонію.

3. Під’єднати всі потрібні номери та девайси до ПЗ, що забезпечує зв’язок.


 
Чи підходить Wi-Fi для використання віртуальної АТС
Чи підходить Wi-Fi для використання віртуальної АТС
Так, WiFi-з’єднання можливо використовувати для віртуальної АТС, але це цілком залежить від вашого провайдера, швидкості з’єднання та потужності сигналу та може бути ненадійним з боку якості.
Чому бізнесу варто обрати саме IPTEL для вирішення завдань у сфері телефонії
Чому бізнесу варто обрати саме IPTEL для вирішення завдань у сфері телефонії
Якщо вас зацікавила можливість налаштувати у своїй компанії віртуальну АТС чи навіть організувати повноцінний контакт-центр, варто звертатися саме до постачальника послуг, що не лише має ліцензію IP телефонії, а й чималий досвід, клієнтоорієнтований підхід до поставлених задач та власні програмні продукти, що задовольняють потреби бізнесу. IPTel стане для вас саме таким партнером, адже переваг звернення до нас чимало.
5 переваг хмарної телефонії від IPTel для вашого бізнесу
5 переваг хмарної телефонії від IPTel для вашого бізнесу

Щодо переваг, які ви отримуєте в IPTel, то вони наступні:

  • Широкий спектр сервісів та послуг, які ми пропонуємо. Адже у нас ви зможете отримати не лише власну віртуальну АТС чи контакт-центр з чималим спектром функцій, а й інноваційні ШІ-інструменти, можливість застосувати CRM з інтегрованою телефонією, конференції чи підключення SIP-номерів.
  • Можливість масштабувати хмарну телефонію під потреби вашого бізнесу: клієнтами IPTel можуть стати як представники малого бізнесу, так і великі компанії, корпорації чи розгалужені підприємства.
  • Доступні ціни: на IP телефонію тарифи загалом набагато вигідніші, ніж на аналогові телефонні сервіси, а в IPTel вартість навіть розробки індивідуальних сервісів буде доступною.
  • Найінноваційніші інструменти контролю та аналітики, адже в IPTel ми пропонуємо зручні та валідні способи отримання інформації про кожен дзвінок, роботу кожного оператора чи працівника, запис розмов та звітність по нім.
  • Постійна підтримка від компанії. Технічна підтримка IPTel не лише доступна кожному клієнту, вона охоплює як підбір, розробку та встановлення потрібного ПЗ, так і навчання персоналу, подальшу роботу над покращенням та масштабуванням хмарних інструментів телефонії.
Які номери потрібні для підключення
Які номери потрібні для підключення
Для підключення можна застосувати всі наявні в компанії телефонні номери включно зі стаціонарними, короткими, мобільними номерами. За потреби IPTel допоможе підібрати зручні номери, що будуть легко запам’ятовуватися клієнтами. Але кардинально міняти всі контакти точно немає потреби.
Чи можливо за допомогою віртуальної АТС контролювати дзвінки співробітника, якщо він працює віддалено
Чи можливо за допомогою віртуальної АТС контролювати дзвінки співробітника, якщо він працює віддалено
Так, саме в IPTel ви зможете тримати руку на пульсі роботи ваших підрозділів. Функції запису розмов, статистика по кожному оператору, збереження всіх даних в хмарі дасть можливість миттєво отримувати інформацію та контролювати співробітників.
Короткі висновки: підсумовуємо переваги та особливості хмарної IP телефонії
Короткі висновки: підсумовуємо переваги та особливості хмарної IP телефонії

Отже, із сучасною хмарною телефонією клієнтський сервіс виходить на новий рівень якості. Два найпотужніших інструменти IP-телефонії, а саме хмарна АТС та хмарний контакт-центр зможуть розвантажити бізнес та оптимізувати роботу з клієнтами. Хмарна АТС — це базис, що дає можливість покращити зв’язок в компанії, налаштувати віддалену роботу, зв’язати у ефективну систему всі номери, незалежно від провайдера зв’язку чи типу телефонного номера. Найпопулярніша опція із застосуванням хмарної АТС — це хмарний контакт-центр. Це більше, ніж зв’язок, адже таке ПЗ формує єдину інфраструктуру для роботи всіх підрозділів, що займаються комунікацією з клієнтами.

Щоб отримати обидва цих інструменти на користь власного бізнесу варто звернутися до IPTel, адже наша компанія застосовує поєднання новітніх технологій з чималим досвідом та індивідуальним підходом до розробки ефективних інструментів IP-телефонії в Україні.

Наші продукти

Послуги IP-телефонії для бізнесу. Хмарний call-центр, Хмарна АТС: як це працює
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Послуги IP-телефонії для бізнесу. Хмарний call-центр, Хмарна АТС: як це працює
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Послуги IP-телефонії для бізнесу. Хмарний call-центр, Хмарна АТС: як це працює
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще