Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Навіщо IP-телефонія потрібна бізнесу?

Навіщо IP-телефонія потрібна бізнесу?

Організація, розвиток, масштабування бізнесу пов'язані з вирішенням низки питань. Один із них — канали для комунікації з клієнтами, адже цей фактор має велике значення у складанні правильної позитивної думки про бренд, його солідність та надійність. Чим краще організована взаємодія з клієнтами — тим більше перспектив для ефективних продажів та розвитку компанії. Однак важливо враховувати фінансовий фактор, щоб витрати бюджету були раціональними та дозволяли не просто вирішувати зазначені завдання, а й робити це з певним відсотком прибутку.

Саме тому останні кілька років високим попитом користується IP-телефонія. Бізнес телефонія не тільки забезпечує максимально швидкий відгук на запити клієнтів, а й допомагає розробити більш продуктивну стратегію продажу. При цьому є всі шанси скоротити витрати на зв'язок до 60%, одночасно підвищуючи якість сервісного обслуговування клієнтів.

Сучасний телефонний зв'язок дійсно дозволяє вивести бізнес на принципово новий рівень, об'єктивно враховуючи всі передумови для розвитку, навіть за умов дуже жорсткої конкуренції у тій чи іншій ніші.

Що таке IP-телефонія?
Що таке IP-телефонія?

Простими словами, IP-телефонія – це дзвінки, які здійснюються через інтернет-мережу. Тобто принцип дії такий самий, як у звичних усім месенджерах — Вайбер, Вотсап, Скайп. У всіх цих програмах використовується принцип роботи IP телефонії. Згідно з проведеними дослідженнями, понад 1,3 млрд. користувачів по всьому світу використовують цей формат для спілкування, і цей показник динамічно зростає.

У перспективі за результатами аналітики експертів, АйПі інтернет-телефонія буде використовуватися вже цього року більш ніж 3,5 млрд. користувачів, тобто фактично половиною всього населення нашої планети.

В основі будь-якої системи – технологія VoIP, яка застосовується для передачі даних у голосовому форматі. Аналітика телефонних дзвінків здійснюється за рахунок конвертації, перетворення голосових даних на цифровий сигнал і передачі їх за допомогою різних протоколів через Інтернет. Підключення IP телефонії дозволяє не тільки ефективніше вибудовувати комунікацію з покупцями, користувачами послуг, а й у рази покращити якість зв'язку.

Переваги використання IP-телефонії
Переваги використання IP-телефонії

Віртуальна IP АТС дає бізнесу величезну кількість переваг, порівняно зі стандартними каналами. Важливо правильно оцінити їх, щоб проаналізувати очікуваний зиск не лише з погляду фінансових витрат, а й функціоналу. Грамотно обраний провайдер IP телефонії, професійно підібране обладнання, комплектація системи дозволяють вивести бізнес на новий рівень прибутковості та пізнаваності серед цільової аудиторії.

Фінансова рентабельність
Фінансова рентабельність

Тут важливо враховувати масштаби бізнесу. Наприклад, за рахунок використання обладнання для IP-телефонії є можливість дешевше здійснювати дзвінки між користувачами, які знаходяться в різних містах та країнах, якщо порівнювати вартість таких стандартів мобільного зв'язку. Це обумовлено тим, що інтернет-трафік коштує дешевше, ніж застосування виділених аналогових ліній. Більше того, деякі провайдери пропонують унікальні умови, наприклад:

  • певна кількість хвилин для дзвінків до конкретних країн;
  • безкоштовні дзвінки клієнтам на певних територіях.

Мобільна АТС допоможе компанії, яка має офіси в різних країнах, заощадити до 90% бюджету на забезпечення комунікації між співробітниками та клієнтами, якщо взяти рівнозначні умови кількості та тривалості дзвінків через мобільний зв'язок.

Устаткування IP телефонії — окрема стаття економії бюджету. Впроваджуючи таку систему в роботу компанії, не потрібні серйозні фінансові вкладення. Нерідко досить просто встановити спеціальні програми на ПК та купити гарнітуру. Таке рішення - ідеальний варіант для малого та середнього бізнесу. Не складнішим буде завдання впровадження системи зв'язку і у великому бізнесі. При необхідності компанія може зберегти вже існуючу інфраструктуру і без надмірно великих витрат доповнити її інтернет-телефонією.

Ще один фактор економії — це обслуговування, яке включає набагато простіші процеси:
Установки обладнання та ПЗ

Налаштування та оновлення системи

Вирішення технічних проблем

Підвищення гнучкості бізнесу
Підвищення гнучкості бізнесу

Віртуальна IP АТС може використовуватись абсолютно в будь-якій країні. За потреби номери переносяться до країни, куди планується переїзд офісу. За рахунок цього:

  • швидко залучаються нові клієнти;
  • зберігаються ті клієнти, які вже є.

При необхідності компанія може не мати фізичних відділень, при цьому використовувати такий зв'язок для розвитку бізнесу у різних країнах. Дзвінки можуть бути переадресовані на інший номер в автоматичному режимі або навіть на групу номерів. Завдяки цьому відсутні затримки обслуговування клієнтів. Працівники компанії можуть задіяти свої пристрої як IP-телефони - тут все залежить від політики організації.

У разі швидкого розширення бізнесу без проблем додаються виділені номери або лінії без необхідності придбання додаткового обладнання. Віртуальна IP-телефонія легко інтегрується з різними програмами, що одночасно спрощує та підвищує ефективність усіх бізнес-процесів.

Підвищення якості зв'язку
Підвищення якості зв'язку

Цей фактор зумовлений наступними принциповими відмінностями інтернет-телефонії:

  • використання цифрових технологій, кодування, стискання та передача даних виконуються швидше і точно;
  • застосування спеціальних кодеків обумовлює відмінну якість звуку за рахунок збільшення кількості частот;
  • IP-телефонія для офісу дозволяє застосовувати ефективні інструменти для компенсації відлуння, придушення шумів.

За рахунок таких принципів дії забезпечуються хороші можливості для безперебійної комунікації з клієнтами, партнерами компанії, між співробітниками.

Готові рішення інтеграції
Готові рішення інтеграції

Комунікаційна інтернет-система може легко та швидко впроваджуватись на платформи та онлайн-сервіси компанії з різними технологіями. Організація комунікації із клієнтами, партнерами, співробітниками виконується з урахуванням специфіки розвитку конкретної компанії.

Кому потрібна IP-телефонія?
Кому потрібна IP-телефонія?

Таке рішення для зв'язку та комунікації підходить абсолютно для будь-якого бізнесу. Причому варто враховувати той факт, що немає прив'язки до сфери діяльності, масштабів. Ідеальне рішення – це:

  • IP телефонія для call центру;
  • інтернет-зв'язок для банків;
  • IP-телефонія для офісу;
  • віртуальний зв'язок для страхових компаній;
  • IP телефонія для малого бізнесу.

Таке рішення підходить не тільки за умови організації різних фінансових компаній. Хмарна телефонія для бізнесу використовується в роботі:

  • ресторанів, які працюють у форматі мережевого бренду;
  • великих торгових центрів;
  • компаній, які мають велику кількість відділень та філій в одній або різних країнах.

Допомога з інтеграцією IP-телефонії

 

Сучасний телефонний зв'язок — ефективний інструмент у розвитку бізнесу, який неодмінно варто впроваджувати та використовувати. Однак попередньо потрібно раціонально оцінити фінансову рентабельність такого рішення, підібрати правильний комплекс обладнання для IP-телефонії за допомогою кваліфікованих профільних фахівців. Фахівці iPtel допоможуть і проконсультують вас з будь-яких питань, пов'язаних з IP-телефонією.

Наші продукти

Навіщо IP-телефонія потрібна бізнесу?
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Навіщо IP-телефонія потрібна бізнесу?
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Навіщо IP-телефонія потрібна бізнесу?
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще

Також цікаво

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
25.07.2023
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення пр...
Читати ще
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
30.07.2023
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу. Як це було рані...
Читати ще
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
24.10.2023
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті. А як бути, якщо частина вашого колект...
Читати ще
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
31.10.2023
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
Високі технології та діджитал-рішення для бізнесу сьогодні стали обов'язковою умовою розвитку. Доволі часто розробники пропонують неймовірно точні, високоефективні продукти, і не тільки у форматі стандартного програмного забезпечення, а й у вигля...
Читати ще
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
10.11.2023
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
CRM - це одне з найкращих рішень для бізнесів, зацікавлених у залученні, утриманні та підвищенні лояльності клієнтів. Сам термін CRM означає customer relations management, тобто управління відносинами з клієнтом. Саме такі програмні рішення варто зал...
Читати ще