0 800 756 777
Блог для Бізнесу

Навіщо IP-телефонія потрібна бізнесу?

image not found

Організація, розвиток, масштабування бізнесу пов'язані з вирішенням низки питань. Один із них — канали для комунікації з клієнтами, адже цей фактор має велике значення у складанні правильної позитивної думки про бренд, його солідність та надійність. Чим краще організована взаємодія з клієнтами — тим більше перспектив для ефективних продажів та розвитку компанії. Однак важливо враховувати фінансовий фактор, щоб витрати бюджету були раціональними та дозволяли не просто вирішувати зазначені завдання, а й робити це з певним відсотком прибутку.

Саме тому останні кілька років високим попитом користується IP-телефонія. Бізнес телефонія не тільки забезпечує максимально швидкий відгук на запити клієнтів, а й допомагає розробити більш продуктивну стратегію продажу. При цьому є всі шанси скоротити витрати на зв'язок до 60%, одночасно підвищуючи якість сервісного обслуговування клієнтів.

Сучасний телефонний зв'язок дійсно дозволяє вивести бізнес на принципово новий рівень, об'єктивно враховуючи всі передумови для розвитку, навіть за умов дуже жорсткої конкуренції у тій чи іншій ніші.

зміст

Що таке IP-телефонія?

Простими словами, IP-телефонія – це дзвінки, які здійснюються через інтернет-мережу. Тобто принцип дії такий самий, як у звичних усім месенджерах — Вайбер, Вотсап, Скайп. У всіх цих програмах використовується принцип роботи IP телефонії. Згідно з проведеними дослідженнями, понад 1,3 млрд. користувачів по всьому світу використовують цей формат для спілкування, і цей показник динамічно зростає.

У перспективі за результатами аналітики експертів, АйПі інтернет-телефонія буде використовуватися вже цього року більш ніж 3,5 млрд. користувачів, тобто фактично половиною всього населення нашої планети.

В основі будь-якої системи – технологія VoIP, яка застосовується для передачі даних у голосовому форматі. Аналітика телефонних дзвінків здійснюється за рахунок конвертації, перетворення голосових даних на цифровий сигнал і передачі їх за допомогою різних протоколів через Інтернет. Підключення IP телефонії дозволяє не тільки ефективніше вибудовувати комунікацію з покупцями, користувачами послуг, а й у рази покращити якість зв'язку.

Що таке IP-телефонія? Переваги використання IP-телефонії

Віртуальна IP АТС дає бізнесу величезну кількість переваг, порівняно зі стандартними каналами. Важливо правильно оцінити їх, щоб проаналізувати очікуваний зиск не лише з погляду фінансових витрат, а й функціоналу. Грамотно обраний провайдер IP телефонії, професійно підібране обладнання, комплектація системи дозволяють вивести бізнес на новий рівень прибутковості та пізнаваності серед цільової аудиторії.

Переваги використання IP-телефонії Фінансова рентабельність

Тут важливо враховувати масштаби бізнесу. Наприклад, за рахунок використання обладнання для IP-телефонії є можливість дешевше здійснювати дзвінки між користувачами, які знаходяться в різних містах та країнах, якщо порівнювати вартість таких стандартів мобільного зв'язку. Це обумовлено тим, що інтернет-трафік коштує дешевше, ніж застосування виділених аналогових ліній. Більше того, деякі провайдери пропонують унікальні умови, наприклад:

  • певна кількість хвилин для дзвінків до конкретних країн;
  • безкоштовні дзвінки клієнтам на певних територіях.

Мобільна АТС допоможе компанії, яка має офіси в різних країнах, заощадити до 90% бюджету на забезпечення комунікації між співробітниками та клієнтами, якщо взяти рівнозначні умови кількості та тривалості дзвінків через мобільний зв'язок.

Устаткування IP телефонії — окрема стаття економії бюджету. Впроваджуючи таку систему в роботу компанії, не потрібні серйозні фінансові вкладення. Нерідко досить просто встановити спеціальні програми на ПК та купити гарнітуру. Таке рішення - ідеальний варіант для малого та середнього бізнесу. Не складнішим буде завдання впровадження системи зв'язку і у великому бізнесі. При необхідності компанія може зберегти вже існуючу інфраструктуру і без надмірно великих витрат доповнити її інтернет-телефонією.

Фінансова рентабельність
Ще один фактор економії — це обслуговування, яке включає набагато простіші процеси:
Установки обладнання та ПЗ

Налаштування та оновлення системи

Вирішення технічних проблем

Підвищення гнучкості бізнесу

Віртуальна IP АТС може використовуватись абсолютно в будь-якій країні. За потреби номери переносяться до країни, куди планується переїзд офісу. За рахунок цього:

  • швидко залучаються нові клієнти;
  • зберігаються ті клієнти, які вже є.

При необхідності компанія може не мати фізичних відділень, при цьому використовувати такий зв'язок для розвитку бізнесу у різних країнах. Дзвінки можуть бути переадресовані на інший номер в автоматичному режимі або навіть на групу номерів. Завдяки цьому відсутні затримки обслуговування клієнтів. Працівники компанії можуть задіяти свої пристрої як IP-телефони - тут все залежить від політики організації.

У разі швидкого розширення бізнесу без проблем додаються виділені номери або лінії без необхідності придбання додаткового обладнання. Віртуальна IP-телефонія легко інтегрується з різними програмами, що одночасно спрощує та підвищує ефективність усіх бізнес-процесів.

Підвищення гнучкості бізнесу Підвищення якості зв'язку

Цей фактор зумовлений наступними принциповими відмінностями інтернет-телефонії:

  • використання цифрових технологій, кодування, стискання та передача даних виконуються швидше і точно;
  • застосування спеціальних кодеків обумовлює відмінну якість звуку за рахунок збільшення кількості частот;
  • IP-телефонія для офісу дозволяє застосовувати ефективні інструменти для компенсації відлуння, придушення шумів.

За рахунок таких принципів дії забезпечуються хороші можливості для безперебійної комунікації з клієнтами, партнерами компанії, між співробітниками.

Підвищення якості зв'язку Готові рішення інтеграції

Комунікаційна інтернет-система може легко та швидко впроваджуватись на платформи та онлайн-сервіси компанії з різними технологіями. Організація комунікації із клієнтами, партнерами, співробітниками виконується з урахуванням специфіки розвитку конкретної компанії.

Готові рішення інтеграції Кому потрібна IP-телефонія?

Таке рішення для зв'язку та комунікації підходить абсолютно для будь-якого бізнесу. Причому варто враховувати той факт, що немає прив'язки до сфери діяльності, масштабів. Ідеальне рішення – це:

  • IP телефонія для call центру;
  • інтернет-зв'язок для банків;
  • IP-телефонія для офісу;
  • віртуальний зв'язок для страхових компаній;
  • IP телефонія для малого бізнесу.

Таке рішення підходить не тільки за умови організації різних фінансових компаній. Хмарна телефонія для бізнесу використовується в роботі:

  • ресторанів, які працюють у форматі мережевого бренду;
  • великих торгових центрів;
  • компаній, які мають велику кількість відділень та філій в одній або різних країнах.
Кому потрібна IP-телефонія?

Допомога з інтеграцією IP-телефонії

 

Сучасний телефонний зв'язок — ефективний інструмент у розвитку бізнесу, який неодмінно варто впроваджувати та використовувати. Однак попередньо потрібно раціонально оцінити фінансову рентабельність такого рішення, підібрати правильний комплекс обладнання для IP-телефонії за допомогою кваліфікованих профільних фахівців. Фахівці iPtel допоможуть і проконсультують вас з будь-яких питань, пов'язаних з IP-телефонією.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Як IP-телефонія Допомагає Вашому Бізнесу? - Блог IPTel Зображення № 1

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як IP-телефонія Допомагає Вашому Бізнесу? - Блог IPTel Зображення № 2

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як IP-телефонія Допомагає Вашому Бізнесу? - Блог IPTel Зображення № 3

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як IP-телефонія Допомагає Вашому Бізнесу? - Блог IPTel Зображення № 4

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Як технології допомагають колекторам працювати ефективніше: досвід і тренди 2025

Наступна стаття

Керування чергою дзвінків

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз