Організація, розвиток, масштабування бізнесу пов'язані з вирішенням низки питань. Один із них — канали для комунікації з клієнтами, адже цей фактор має велике значення у складанні правильної позитивної думки про бренд, його солідність та надійність. Чим краще організована взаємодія з клієнтами — тим більше перспектив для ефективних продажів та розвитку компанії. Однак важливо враховувати фінансовий фактор, щоб витрати бюджету були раціональними та дозволяли не просто вирішувати зазначені завдання, а й робити це з певним відсотком прибутку.
Саме тому останні кілька років високим попитом користується IP-телефонія. Бізнес телефонія не тільки забезпечує максимально швидкий відгук на запити клієнтів, а й допомагає розробити більш продуктивну стратегію продажу. При цьому є всі шанси скоротити витрати на зв'язок до 60%, одночасно підвищуючи якість сервісного обслуговування клієнтів.
Сучасний телефонний зв'язок дійсно дозволяє вивести бізнес на принципово новий рівень, об'єктивно враховуючи всі передумови для розвитку, навіть за умов дуже жорсткої конкуренції у тій чи іншій ніші.
Простими словами, IP-телефонія – це дзвінки, які здійснюються через інтернет-мережу. Тобто принцип дії такий самий, як у звичних усім месенджерах — Вайбер, Вотсап, Скайп. У всіх цих програмах використовується принцип роботи IP телефонії. Згідно з проведеними дослідженнями, понад 1,3 млрд. користувачів по всьому світу використовують цей формат для спілкування, і цей показник динамічно зростає.
У перспективі за результатами аналітики експертів, АйПі інтернет-телефонія буде використовуватися вже цього року більш ніж 3,5 млрд. користувачів, тобто фактично половиною всього населення нашої планети.
В основі будь-якої системи – технологія VoIP, яка застосовується для передачі даних у голосовому форматі. Аналітика телефонних дзвінків здійснюється за рахунок конвертації, перетворення голосових даних на цифровий сигнал і передачі їх за допомогою різних протоколів через Інтернет. Підключення IP телефонії дозволяє не тільки ефективніше вибудовувати комунікацію з покупцями, користувачами послуг, а й у рази покращити якість зв'язку.
Віртуальна IP АТС дає бізнесу величезну кількість переваг, порівняно зі стандартними каналами. Важливо правильно оцінити їх, щоб проаналізувати очікуваний зиск не лише з погляду фінансових витрат, а й функціоналу. Грамотно обраний провайдер IP телефонії, професійно підібране обладнання, комплектація системи дозволяють вивести бізнес на новий рівень прибутковості та пізнаваності серед цільової аудиторії.
Тут важливо враховувати масштаби бізнесу. Наприклад, за рахунок використання обладнання для IP-телефонії є можливість дешевше здійснювати дзвінки між користувачами, які знаходяться в різних містах та країнах, якщо порівнювати вартість таких стандартів мобільного зв'язку. Це обумовлено тим, що інтернет-трафік коштує дешевше, ніж застосування виділених аналогових ліній. Більше того, деякі провайдери пропонують унікальні умови, наприклад:
Мобільна АТС допоможе компанії, яка має офіси в різних країнах, заощадити до 90% бюджету на забезпечення комунікації між співробітниками та клієнтами, якщо взяти рівнозначні умови кількості та тривалості дзвінків через мобільний зв'язок.
Устаткування IP телефонії — окрема стаття економії бюджету. Впроваджуючи таку систему в роботу компанії, не потрібні серйозні фінансові вкладення. Нерідко досить просто встановити спеціальні програми на ПК та купити гарнітуру. Таке рішення - ідеальний варіант для малого та середнього бізнесу. Не складнішим буде завдання впровадження системи зв'язку і у великому бізнесі. При необхідності компанія може зберегти вже існуючу інфраструктуру і без надмірно великих витрат доповнити її інтернет-телефонією.
Віртуальна IP АТС може використовуватись абсолютно в будь-якій країні. За потреби номери переносяться до країни, куди планується переїзд офісу. За рахунок цього:
При необхідності компанія може не мати фізичних відділень, при цьому використовувати такий зв'язок для розвитку бізнесу у різних країнах. Дзвінки можуть бути переадресовані на інший номер в автоматичному режимі або навіть на групу номерів. Завдяки цьому відсутні затримки обслуговування клієнтів. Працівники компанії можуть задіяти свої пристрої як IP-телефони - тут все залежить від політики організації.
У разі швидкого розширення бізнесу без проблем додаються виділені номери або лінії без необхідності придбання додаткового обладнання. Віртуальна IP-телефонія легко інтегрується з різними програмами, що одночасно спрощує та підвищує ефективність усіх бізнес-процесів.
Цей фактор зумовлений наступними принциповими відмінностями інтернет-телефонії:
За рахунок таких принципів дії забезпечуються хороші можливості для безперебійної комунікації з клієнтами, партнерами компанії, між співробітниками.
Комунікаційна інтернет-система може легко та швидко впроваджуватись на платформи та онлайн-сервіси компанії з різними технологіями. Організація комунікації із клієнтами, партнерами, співробітниками виконується з урахуванням специфіки розвитку конкретної компанії.
Таке рішення для зв'язку та комунікації підходить абсолютно для будь-якого бізнесу. Причому варто враховувати той факт, що немає прив'язки до сфери діяльності, масштабів. Ідеальне рішення – це:
Таке рішення підходить не тільки за умови організації різних фінансових компаній. Хмарна телефонія для бізнесу використовується в роботі:
Допомога з інтеграцією IP-телефонії
Сучасний телефонний зв'язок — ефективний інструмент у розвитку бізнесу, який неодмінно варто впроваджувати та використовувати. Однак попередньо потрібно раціонально оцінити фінансову рентабельність такого рішення, підібрати правильний комплекс обладнання для IP-телефонії за допомогою кваліфікованих профільних фахівців. Фахівці iPtel допоможуть і проконсультують вас з будь-яких питань, пов'язаних з IP-телефонією.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз