Кому потрібний контакт-центр?
У кожній компанії незалежно від масштабів розвитку необхідно організувати правильний формат комунікації з клієнтами. У невеликих організаціях, які тільки розпочинають свій шлях масштабування, зазвичай ці завдання лягають на менеджерів із продажу. Якщо ж відбувається планомірний розвиток згідно з бізнес-планом, необхідно вже зовсім по-іншому вибудовувати взаємодію з клієнтами. Контакт-центр — правильне рішення, яке дозволить у рази покращити комунікацію з клієнтами, наростити ще більшу базу користувачів, підвищити якість сервісу та обслуговування, інформування про нові товари та послуги. Канали комунікації можуть бути різними. Оптимальне рішення для контакт-центрів, якщо потрібно дзвонити клієнтам, приймати дзвінки з різними питаннями, відгуками — це інтернет-телефонія з багатоканальними номерами. Інші засоби зв'язку зазвичай використовуються паралельно – це соціальні мережі, електронна пошта. Однак вони не настільки ефективні, тому більше підходять саме як допоміжний засіб для спілкування з клієнтами.