У кожній компанії незалежно від масштабів розвитку необхідно організувати правильний формат комунікації з клієнтами. У невеликих організаціях, які тільки розпочинають свій шлях масштабування, зазвичай ці завдання лягають на менеджерів із продажу. Якщо ж відбувається планомірний розвиток згідно з бізнес-планом, необхідно вже зовсім по-іншому вибудовувати взаємодію з клієнтами. Контакт-центр — правильне рішення, яке дозволить у рази покращити комунікацію з клієнтами, наростити ще більшу базу користувачів, підвищити якість сервісу та обслуговування, інформування про нові товари та послуги. Канали комунікації можуть бути різними. Оптимальне рішення для контакт-центрів, якщо потрібно дзвонити клієнтам, приймати дзвінки з різними питаннями, відгуками — це інтернет-телефонія з багатоканальними номерами. Інші засоби зв'язку зазвичай використовуються паралельно – це соціальні мережі, електронна пошта. Однак вони не настільки ефективні, тому більше підходять саме як допоміжний засіб для спілкування з клієнтами.
Контакт-центр — це спеціальний підрозділ компанії, який займається виключно всіма способами комунікації з клієнтами. Бізнес-процеси в контакт-центрі формуються з актуальних завдань, і навіть регламенту розвитку бренду, позначених цілей масштабування.
Основні цілі, які вирішує оператор контакт-центру:
Оптимізація контакт-центру допомагає не лише покращити контакт із клієнтами, а й підвищити їхню залученість до процесів розвитку компанії. Крім того, правильно організована система взаємозв'язку забезпечить прискорений розвиток та динамічне збільшення прибутку.
Щоб правильно налагодити всі процеси, спочатку потрібно визначитися з форматом колл-центру.
Такий інструмент призначений для отримання максимально точних даних щодо номерів клієнтів, тривалості дзвінків, часу, коли було здійснено вхідних, інших параметрів. На підставі аналізу цієї інформації можна робити висновки щодо ефективності використовуваних маркетингових інструментів, підвищити якість сервісного обслуговування, протестувати та впровадити нові скрипти.
Є основна більшість компаній, коли потрібно поліпшити роботу колл-центру. Завдяки інтеграції такої інтернет-телефонії досягається максимальна ефективність комунікації за одночасного скорочення витрат на обслуговування цього підрозділу компанії. Віртуальна телефонія забезпечує такі переваги, як єдина мережа, багатоканальні номери, кількість яких не обмежена, можливість здійснення безкоштовних міжнародних дзвінків, легке та просте масштабування кол-центру.
Автоматизація контакт-центру здійснюється завдяки впровадженню наступних опцій:
Всі ці функції контакт-центру є незамінними. Їх неодмінно варто використати, щоб покращити розвиток свого бренду.
Використовуючи інтернет-телефонію та спеціальні програми для контакт центру, досить швидко будуть позитивно оцінені наступні переваги такого рішення:
Комплексні рішення за умови грамотного застосування виводять компанію на принципово новий рівень розвитку та забезпечують важливі конкурентні переваги.
Контакт-центр для бізнесу раціонально використовувати практично у всіх напрямках діяльності. Ідеальною буде організація такого відділу комунікації клієнтів у таких випадках:
Спілкування з клієнтами – важливий аспект діяльності у будь-якій сфері бізнесу. Потрібно задавати правильний вектор розвитку комунікації ще на старті, правильно аналізуючи рівень сервісу, відсоток задоволених клієнтів та інші важливі параметри взаємодії. Тільки при такому підході можна розраховувати на досягнення успіху та очікуваного прибутку.Спеціалісти iPtel допоможуть та проконсультють вас по будь яких питаннях пов'язаних з контакт-центром.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз