Попри широке поширення інтернет-комунікацій телефонія залишається найголовнішим каналом зв’язку між бізнесом та клієнтом. Звісно ж, мова йде не тільки й не стільки про банальні стаціонарні телефони чи мобільний зв’язок. Сьогодні, коли конкуренція чимала, а компанії намагаються відшліфувати власний клієнтський сервіс до ідеалу, телефонізація офісу може бути ще ефективнішою, якщо застосовуються такі рішення, як хмарна бізнес-телефонія.
Завдяки технологіям інтернет-зв’язку навіть малий та середній бізнес може мати власний професійний Call центр. Як саме це можливо? Розповімо трохи детальніше, а телефонія IPTel, провідного постачальника телекомунікаційних послуг в Україні, стане для цього гарним прикладом.IP-телефонія, нібито, не нова технологія, але саме зараз, коли стандарти інтернет-підключень в Україні вийшли на новий рівень, вона отримала ще більший попит. Секрет криється у самій концепції віртуальної телефонії. Вона працює за допомогою протоколів інтернет-з’єднання та передає голос під час дзвінка не у вигляді електричних дротових сигналів, а у вигляді стиснутих пакетів даних. При цьому, за умови якісного інтернет-підключення, бізнес отримує наступні переваги:
Зазвичай, повноцінний кол-центр вважається дорогим задоволенням для бізнесу. Потрібно закупити спеціальне обладнання, провести телефонні лінії до кожного робочого місця оператора, забезпечити додаткові програми та комп’ютерне обладнання для повноцінної роботи. Але віртуальний call-центр IPTel всього цього не потребує!
Від власників компанії достатньо окреслити потрібний функціонал, підключити інтернет в офісі чи на віддаленому робочому місці, та забезпечити співробітників мінімальною кількістю обладнання для організації call-центру — телефоном, гарнітурою софтфону та робочою станцією (ПК чи ноутбуком). А компанія-розробник, в нашому випадку IPTel, встановить програмне забезпечення, що замінить собою кол-центр та навіть перевершить його стандартні можливості, а також проведе навчання для персоналу та забезпечить всебічну підтримку.
Тому не вагайтеся, власний кол-центр із засобами віртуальної телефонії — це реальність, що принесе вам чималий прибуток при мінімальних витратах.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз