0 800 756 777
Функціонал

IP телефонія - вдале рішення для малого та середнього бізнесу

image not found

Попри широке поширення інтернет-комунікацій телефонія залишається найголовнішим каналом зв’язку між бізнесом та клієнтом. Звісно ж, мова йде не тільки й не стільки про банальні стаціонарні телефони чи мобільний зв’язок. Сьогодні, коли конкуренція чимала, а компанії намагаються відшліфувати власний клієнтський сервіс до ідеалу, телефонізація офісу може бути ще ефективнішою, якщо застосовуються такі рішення, як хмарна бізнес-телефонія.

Завдяки технологіям інтернет-зв’язку навіть малий та середній бізнес може мати власний професійний Call центр. Як саме це можливо? Розповімо трохи детальніше, а телефонія IPTel, провідного постачальника телекомунікаційних послуг в Україні, стане для цього гарним прикладом.

зміст

Необмежені можливості віртуальної телефонії: що вона пропонує бізнесу

IP-телефонія, нібито, не нова технологія, але саме зараз, коли стандарти інтернет-підключень в Україні вийшли на новий рівень, вона отримала ще більший попит. Секрет криється у самій концепції віртуальної телефонії. Вона працює за допомогою протоколів інтернет-з’єднання та передає голос під час дзвінка не у вигляді електричних дротових сигналів, а у вигляді стиснутих пакетів даних. При цьому, за умови якісного інтернет-підключення, бізнес отримує наступні переваги:

  • Якісний зв’язок без перешкод та шумів, а це — запорука лояльності клієнта;
  • Відсутність необхідності у дорогому обладнанні, адже хмарна телефонія працює, як SaaS, тобто, послуга у форматі програмного забезпечення;
  • Можливість звести всі телефонні номери у єдину систему, з якою зручно працювати, в якій можна зберігати всі дані про дзвінки та клієнтів, збирати статистику та вести аналітику;
  • Застосування для віддаленої роботи: доступ до послуг хмарної телефонії можна забезпечити звідки завгодно, отже, можна не тримати весь персонал в офісі, а частину тримати на «віддалено».
І це тільки базовий набір переваг, адже з технологічними рішеннями в телеком-індустрії ви можете обладнати цілий кол-центр. Як приклад - телефонія для кол-центру від IPTel дозволяє це зробити у лічені години для бізнесу будь-якого масштабу. <h2>Необмежені можливості віртуальної телефонії: що вона пропонує бізнесу</h2>

Власний кол-центр без зайвих витрат — це цілком можливо!

Зазвичай, повноцінний кол-центр вважається дорогим задоволенням для бізнесу. Потрібно закупити спеціальне обладнання, провести телефонні лінії до кожного робочого місця оператора, забезпечити додаткові програми та комп’ютерне обладнання для повноцінної роботи. Але віртуальний call-центр IPTel всього цього не потребує!

Від власників компанії достатньо окреслити потрібний функціонал, підключити інтернет в офісі чи на віддаленому робочому місці, та забезпечити співробітників мінімальною кількістю обладнання для організації call-центру — телефоном, гарнітурою софтфону та робочою станцією (ПК чи ноутбуком). А компанія-розробник, в нашому випадку IPTel, встановить програмне забезпечення, що замінить собою кол-центр та навіть перевершить його стандартні можливості, а також проведе навчання для персоналу та забезпечить всебічну підтримку.

Тому не вагайтеся, власний кол-центр із засобами віртуальної телефонії — це реальність, що принесе вам чималий прибуток при мінімальних витратах.


  <h2>Власний кол-центр без зайвих витрат &mdash; це цілком можливо!</h2>

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Чи корисна IP-телефонія для бізнесу? Які дає можливості? Зображення № 1

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Чи корисна IP-телефонія для бізнесу? Які дає можливості? Зображення № 2

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Чи корисна IP-телефонія для бізнесу? Які дає можливості? Зображення № 3

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Чи корисна IP-телефонія для бізнесу? Які дає можливості? Зображення № 4

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Травневі оновлення в IPTel: нові тарифи, редизайн сайту та посилення функціоналу

Наступна стаття

Як контролювати роботу працівників call-центру за допомогою цифрових засобів безпечного зв’язку

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз