Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

IP телефонія - вдале рішення для малого та середнього бізнесу
16.09.2024

IP телефонія - вдале рішення для малого та середнього бізнесу

Попри широке поширення інтернет-комунікацій телефонія залишається найголовнішим каналом зв’язку між бізнесом та клієнтом. Звісно ж, мова йде не тільки й не стільки про банальні стаціонарні телефони чи мобільний зв’язок. Сьогодні, коли конкуренція чимала, а компанії намагаються відшліфувати власний клієнтський сервіс до ідеалу, телефонізація офісу може бути ще ефективнішою, якщо застосовуються такі рішення, як хмарна бізнес-телефонія.

Завдяки технологіям інтернет-зв’язку навіть малий та середній бізнес може мати власний професійний Call центр. Як саме це можливо? Розповімо трохи детальніше, а телефонія IPTel, провідного постачальника телекомунікаційних послуг в Україні, стане для цього гарним прикладом.
Необмежені можливості віртуальної телефонії: що вона пропонує бізнесу
Необмежені можливості віртуальної телефонії: що вона пропонує бізнесу

IP-телефонія, нібито, не нова технологія, але саме зараз, коли стандарти інтернет-підключень в Україні вийшли на новий рівень, вона отримала ще більший попит. Секрет криється у самій концепції віртуальної телефонії. Вона працює за допомогою протоколів інтернет-з’єднання та передає голос під час дзвінка не у вигляді електричних дротових сигналів, а у вигляді стиснутих пакетів даних. При цьому, за умови якісного інтернет-підключення, бізнес отримує наступні переваги:

  • Якісний зв’язок без перешкод та шумів, а це — запорука лояльності клієнта;
  • Відсутність необхідності у дорогому обладнанні, адже хмарна телефонія працює, як SaaS, тобто, послуга у форматі програмного забезпечення;
  • Можливість звести всі телефонні номери у єдину систему, з якою зручно працювати, в якій можна зберігати всі дані про дзвінки та клієнтів, збирати статистику та вести аналітику;
  • Застосування для віддаленої роботи: доступ до послуг хмарної телефонії можна забезпечити звідки завгодно, отже, можна не тримати весь персонал в офісі, а частину тримати на «віддалено».
І це тільки базовий набір переваг, адже з технологічними рішеннями в телеком-індустрії ви можете обладнати цілий кол-центр. Як приклад - телефонія для кол-центру від IPTel дозволяє це зробити у лічені години для бізнесу будь-якого масштабу.
Власний кол-центр без зайвих витрат — це цілком можливо!
Власний кол-центр без зайвих витрат — це цілком можливо!

Зазвичай, повноцінний кол-центр вважається дорогим задоволенням для бізнесу. Потрібно закупити спеціальне обладнання, провести телефонні лінії до кожного робочого місця оператора, забезпечити додаткові програми та комп’ютерне обладнання для повноцінної роботи. Але віртуальний call-центр IPTel всього цього не потребує!

Від власників компанії достатньо окреслити потрібний функціонал, підключити інтернет в офісі чи на віддаленому робочому місці, та забезпечити співробітників мінімальною кількістю обладнання для організації call-центру — телефоном, гарнітурою софтфону та робочою станцією (ПК чи ноутбуком). А компанія-розробник, в нашому випадку IPTel, встановить програмне забезпечення, що замінить собою кол-центр та навіть перевершить його стандартні можливості, а також проведе навчання для персоналу та забезпечить всебічну підтримку.

Тому не вагайтеся, власний кол-центр із засобами віртуальної телефонії — це реальність, що принесе вам чималий прибуток при мінімальних витратах.


 

Наші продукти

IP телефонія - вдале рішення для малого та середнього бізнесу
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
IP телефонія - вдале рішення для малого та середнього бізнесу
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
IP телефонія - вдале рішення для малого та середнього бізнесу
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще