Маєте власний салон краси, фітнес-клуб, клініку, або інший заклад, що належить до охорони здоров’я та підтримання краси? Тоді наша стаття точно стане вам в пригоді!
Сьогодні ці бізнес-ніші активно розвиваються, отже, й конкуренція в них зростає, як гриби після дощу. А що робить певний б’юті-заклад чи клініку популярними та такими, куди клієнти з радістю повертаються знов і знов? І що робити, щоб було багато клієнтів? Звісно ж — забезпечити високу якість та доступність надання ваших послуг.
Але якщо професійні обов’язки, підбір послуг та обладнання для їх надання — це цілком ваша компетенція, то що можна сказати про обслуговування клієнтів, ту саму клієнтську турботу, що виводить заклад набагато попереду конкурентів? Саме для цього застосовуються зручні та інноваційні технології автоматизації процесів клієнтського менеджменту та зв’язку.
Саме про них піде мова в нашій статті.
Як ви контактуєте зі своїми клієнтами та пацієнтами? Ми впевнені, що найголовнішим джерелом комунікації у вас є телефон, адже це найшвидший та гарантовано ефективний спосіб проінформувати про щось, домовитися щодо відвідувань, скасувати їх, перенести чи навпаки — залучити нових клієнтів.
Стандартні мобільні номери чи стаціонарні телефони вже давно застаріли, адже з ними потрібно ще використовувати бодай якусь систему обліку клієнтів — від записів на листках до програмних продуктів. А ще потрібно постійно турбуватися про те, хто проводить верифікацію записів пацієнтів? Чи всі записи зафіксовано? Чи не виникають прикрі накладки відвідувань, що можуть відвернути від вас клієнтів?
Так багато запитань, але всі вони мають єдину відповідь: варто знайти універсальну програму обліку для фітнес клубу, клініки чи перукарні, яка поєднує в собі засоби телефонії та інших каналів комунікації з клієнтами та інструменти клієнтського менеджменту. І сьогодні такі рішення існують, вони доступні навіть представникам малого бізнесу, а ще вони дозволяють впоратися з численними завданнями та челенджами, зокрема:
Звучить доволі привабливо, чи не так? Давайте трохи детальніше поговоримо про ці можливості та інструменти для їх досягнення
Одним з головних питань на початку, а іноді й протягом всього розвитку бізнесу є: де знаходити клієнтів? Якщо ви хочете залучити якомога більше нових клієнтів, вам просто необхідно не лише дати рекламу свого закладу, а й бути постійно на зв’язку, щоб не упустити дзвінки та звернення від нових клієнтів. В цьому вам допоможуть:
Ще одна важлива частина клієнтського сервісу — це робота з розкладом відвідувань та записом клієнтів. Завдяки CRM з телефонією це напрочуд легко:
Сьогодні персоналізація клієнтських відносин — це запорука успіху. Кожен клієнт хоче відчувати свою важливість, індивідуальне відношення, турботу. Що може запропонувати телефонія для цього?
Звісно ж, при виборі засобів автоматизації клієнтського сервісу варто орієнтуватися не лише на їх доступність, а й на ваші потреби, специфіку бізнесу та його розмір. Тому пропонуємо невеликий чек-лист, щоб визначитися, як залучити клієнтів до салону краси чи клініки з їх допомогою.
А з цим всім ми радимо звернутися до нас в IPTel, бо ми маємо неабиякий досвід підбору, адаптації та масштабування власних продуктів саме під індустрії здоров’я та краси, отже й для вас розробимо індивідуальне рішення, що допоможе підвищити ефективність та рівень обслуговування ваших клієнтів, а отже, зробить їх ще відданішими.
Отже, індустрія краси та здоров’я поступово теж переходить на зручні та ефективні методи автоматизації клієнтського сервісу. І телефонія стає чи не найголовнішим та найзручнішим з цих методів.
Сучасна віртуальна бізнес-телефонія — це більше, ніж просто віртуальна АТС, це водночас і програма обліку клієнтів, інструменти для покращення рівня обслуговування та єдиний простір, в якому можуть працювати майстри, лікарі, тренери, адміністратори та керівництво для успішного виконання своїх задач.
Завдяки можливостям IP-телефонії та CRM ви завжди можете гнучко керувати записами до свого закладу, працювати з документами та картками клієнтів, проводити рекламні кампанії та залишатися на зв’язку зі своїми клієнтами будь-де, адже доступ до ваших бізнес-інструментів можливий з будь-якого пристрою. Якщо, звісно ж, це інструменти телефонії IPTel!
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз