Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Як фінансовій компанії збільшити продажі на 35% завдяки автоматизації дзвінків

Як фінансовій компанії збільшити продажі на 35% завдяки автоматизації дзвінків

Наш клієнт

Money4you — одна з найбільших мікрофінансових організацій в Україні, яка допомагає тисячам клієнтів швидко отримувати фінансову підтримку. Завдяки зрозумілим умовам кредитування та доступним послугам компанія стала відомою серед споживачів, які потребують оперативного вирішення фінансових питань.


Виклик: автоінформування клієнтів та покращення рівня повернень

Money4you звернулися до IPTel із запитом на вдосконалення комунікацій із клієнтами. Основна потреба — впровадження системи автоінформатора для нагадування про погашення заборгованості. Основні вимоги полягали в тому, щоб:

  1. Інтегрувати систему з наявним білінгом компанії для точного відображення суми заборгованості.
  2. Забезпечити персоналізоване озвучування суми та імен клієнтів українською та російською мовами.
  3. Створити рішення, здатне справлятися з великою кількістю дзвінків і швидким зростанням навантаження.
<p>Як ми реалізували запит Money4you</p>

Як ми реалізували запит Money4you

Клієнт для своїх потреб обрав IPTel — платформу комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під задачі. 

Команда IPTel розробила повноцінну систему автоінформатора, налаштовану під специфічні вимоги Money4you. Ми:

  • провели інтеграцію з білінговою системою Money4you для коректного відображення сум заборгованості;
  • налаштували систему для багатомовної підтримки та створили механізм автоматичного озвучування імен клієнтів;
  • запустили масштабну кампанію, у якій автоінформатор здійснює понад 100 000 дзвінків, підтримуючи стабільну та високу якість обслуговування клієнтів.

Після успішного впровадження автоінформатора Money4you також вирішили перевести свій відділ продажів на платформу IPTel. Для цього ми оптимізували інтерфейс та функціонал відповідно до потреб їхніх менеджерів, додали функції автоматичного передзвону та автообдзвону, що суттєво збільшило кількість контактів із клієнтами.


 
<h1>Результати</h1>

Результати

Після запуску системи автоінформатора компанія Money4you змогла на 16% знизити рівень прострочених платежів, що значно покращило їхню фінансову стабільність. 

Завдяки налаштованій платформі для відділу продажів уже в перший місяць роботи продажі зросли на 7%. 

А поступовий перехід на автопередзвін та автообдзвін менеджерами збільшив кількість контактів із клієнтами на 70%, що сприяло зростанню продажів на 35%.

Цей проєкт став доказом того, що правильно налаштовані автоматизовані інструменти можуть значно підвищити ефективність бізнесу та допомогти компанії досягти нових висот у фінансовій стабільності та продажах.

Хочете змінити підхід до роботи з клієнтами у своїй компанії та покращити фінансові результати? Записуйтеся на демо-дзвінок із нашим експертом. 

Наші продукти

Також цікаво

FMC – IP телефонія на мобільний телефон
07.04.2023
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі...
Читати ще
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
07.04.2023
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
1С з телефонією – ідеальне і доступне рішення для підприємств з call центрами На сьогоднішній день платформу 1С можна по праву назвати найбільш популярною системою управління ресурсами підприємства на ринку СНД. Телефонна платформа...
Читати ще
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу. Программа автодозвону IPtel означає збільшення при...
Читати ще
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформуван...
Читати ще
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
07.04.2023
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке? ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон. Щоб встано...
Читати ще