Money4you — одна з найбільших мікрофінансових організацій в Україні, яка допомагає тисячам клієнтів швидко отримувати фінансову підтримку. Завдяки зрозумілим умовам кредитування та доступним послугам компанія стала відомою серед споживачів, які потребують оперативного вирішення фінансових питань.
Money4you звернулися до IPTel із запитом на вдосконалення комунікацій із клієнтами. Основна потреба — впровадження системи автоінформатора для нагадування про погашення заборгованості. Основні вимоги полягали в тому, щоб:
Як ми реалізували запит Money4you
Клієнт для своїх потреб обрав IPTel — платформу комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під задачі.
Команда IPTel розробила повноцінну систему автоінформатора, налаштовану під специфічні вимоги Money4you. Ми:
Після успішного впровадження автоінформатора Money4you також вирішили перевести свій відділ продажів на платформу IPTel. Для цього ми оптимізували інтерфейс та функціонал відповідно до потреб їхніх менеджерів, додали функції автоматичного передзвону та автообдзвону, що суттєво збільшило кількість контактів із клієнтами.
Після запуску системи автоінформатора компанія Money4you змогла на 16% знизити рівень прострочених платежів, що значно покращило їхню фінансову стабільність.
Завдяки налаштованій платформі для відділу продажів уже в перший місяць роботи продажі зросли на 7%.
А поступовий перехід на автопередзвін та автообдзвін менеджерами збільшив кількість контактів із клієнтами на 70%, що сприяло зростанню продажів на 35%.
Цей проєкт став доказом того, що правильно налаштовані автоматизовані інструменти можуть значно підвищити ефективність бізнесу та допомогти компанії досягти нових висот у фінансовій стабільності та продажах.
Хочете змінити підхід до роботи з клієнтами у своїй компанії та покращити фінансові результати? Записуйтеся на демо-дзвінок із нашим експертом.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз