Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс?

Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс?

Наш клієнт


ТОВ «Медичний Центр» — мережа медичних закладів, що надає широкий спектр медичних послуг. Центр спеціалізується на наданні якісної медичної допомоги для всієї родини, об'єднуючи досвідчених фахівців та інноваційні технології для підтримки здоров'я пацієнтів.

Виклик: омніканальна комунікація та оптимізація робочих процесів

IPTel — платформа комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під ваші задачі.
Компанія звернулася до IPTel із потребою в комплексному рішенні для відділу продажів і контакт-центру, що дало б змогу:

  • зібрати в одну систему всі канали комунікації для роботи зі зверненнями, зокрема підтримку наявної внутрішньої АТС для переадресації на лікарів;

  • підключити корпоративну пошту, а також чат-боти в Telegram та Viber для розширення можливостей комунікації;

  • налаштувати кастомні звіти та вдосконалити інтерфейс для ефективної роботи керівника контакт-центру та відділу продажів.




<h2>Як ми реалізували запит Медичного центру</h2>

Як ми реалізували запит Медичного центру

Для реалізації вимог медичного центру ми розробили поетапний план інтеграції нових каналів зв'язку, зокрема корпоративної пошти та чат-ботів у Telegram та Viber, а також забезпечили легкий перехід на омніканальну платформу IPTel.
Основні кроки охоплювали:

  • Інтеграцію платформи IPTel із CRM-системою «Доктор-Елекс», яка використовується компанією для управління пацієнтами.

  • Впровадження вбудованого вебтелефону та системи автообдзвону, що дало змогу оптимізувати робочий процес і збільшити кількість оброблених контактів.

  • Виконання понад 50 косметичних доопрацювань інтерфейсу та налаштувань звітності, згідно з побажаннями керівників контакт-центру та відділу продажів.

Результати

Завдяки інтеграції IPTel із CRM-системою та додатковим каналам зв'язку компанії вдалося вдвічі збільшити кількість оброблених контактів. Крім того, уже на першому етапі впровадження продажі зросли на 25%, що значно покращило загальну ефективність роботи центру.

IPTel допоміг медичному центру впровадити комплексне омніканальне рішення, яке не лише підвищило продуктивність, а й дало змогу краще обслуговувати пацієнтів, відповідаючи на всі їхні потреби через зручні канали комунікації.

Плануєте збільшити ефективність відділу продажів? Для цього не обов’язково збільшувати штат, адже є IPTel — платформа комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під ваші задачі. Записуйтеся на демо-дзвінок із нашим експертом.




Наші продукти

Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс?
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс?
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще

Також цікаво

FMC – IP телефонія на мобільний телефон
07.04.2023
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі...
Читати ще
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
07.04.2023
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
1С з телефонією – ідеальне і доступне рішення для підприємств з call центрами На сьогоднішній день платформу 1С можна по праву назвати найбільш популярною системою управління ресурсами підприємства на ринку СНД. Телефонна платформа...
Читати ще
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу. Программа автодозвону IPtel означає збільшення при...
Читати ще
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформуван...
Читати ще
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
07.04.2023
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке? ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон. Щоб встано...
Читати ще