ТОВ «Медичний Центр» — мережа медичних закладів, що надає широкий спектр медичних послуг. Центр спеціалізується на наданні якісної медичної допомоги для всієї родини, об'єднуючи досвідчених фахівців та інноваційні технології для підтримки здоров'я пацієнтів.
IPTel — платформа комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під ваші задачі.
Компанія звернулася до IPTel із потребою в комплексному рішенні для відділу продажів і контакт-центру, що дало б змогу:
зібрати в одну систему всі канали комунікації для роботи зі зверненнями, зокрема підтримку наявної внутрішньої АТС для переадресації на лікарів;
підключити корпоративну пошту, а також чат-боти в Telegram та Viber для розширення можливостей комунікації;
налаштувати кастомні звіти та вдосконалити інтерфейс для ефективної роботи керівника контакт-центру та відділу продажів.
Для реалізації вимог медичного центру ми розробили поетапний план інтеграції нових каналів зв'язку, зокрема корпоративної пошти та чат-ботів у Telegram та Viber, а також забезпечили легкий перехід на омніканальну платформу IPTel.
Основні кроки охоплювали:
Інтеграцію платформи IPTel із CRM-системою «Доктор-Елекс», яка використовується компанією для управління пацієнтами.
Впровадження вбудованого вебтелефону та системи автообдзвону, що дало змогу оптимізувати робочий процес і збільшити кількість оброблених контактів.
Виконання понад 50 косметичних доопрацювань інтерфейсу та налаштувань звітності, згідно з побажаннями керівників контакт-центру та відділу продажів.
Результати
Завдяки інтеграції IPTel із CRM-системою та додатковим каналам зв'язку компанії вдалося вдвічі збільшити кількість оброблених контактів. Крім того, уже на першому етапі впровадження продажі зросли на 25%, що значно покращило загальну ефективність роботи центру.
IPTel допоміг медичному центру впровадити комплексне омніканальне рішення, яке не лише підвищило продуктивність, а й дало змогу краще обслуговувати пацієнтів, відповідаючи на всі їхні потреби через зручні канали комунікації.
Плануєте збільшити ефективність відділу продажів? Для цього не обов’язково збільшувати штат, адже є IPTel — платформа комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під ваші задачі. Записуйтеся на демо-дзвінок із нашим експертом.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз