Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону

Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону

Наш клієнт

«Одесаобленерго» — найбільший постачальник електроенергії в південному регіоні України. Компанія забезпечує електропостачання сотень тисяч абонентів, серед яких приватні домогосподарства та бізнеси. Компанія підтримує розвиток регіону завдяки стабільному електропостачанню, проте й клієнтський сервіс є важливим складником роботи. Тож, велика кількість клієнтів та нерівномірне навантаження на контакт-центр приносять певні виклики.

Виклик: оптимізація комунікацій із клієнтами та покращення рівня оплат

IPTel — платформа комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під ваші задачі. 

«Одесаобленерго» звернулася до IPTel із проблемою значних фінансових розривів, що виникають через несвоєчасну оплату рахунків. Компанія вже активно використовувала SMS та Viber розсилки, працювала з іншими провайдерами, проте ніхто не міг забезпечити достатню швидкість і якість обдзвону такої великої бази клієнтів (понад 200 000 абонентів). Основні вимоги до IPTel охоплювали можливість:

  • швидко та ефективно обробляти великі масиви контактів;
  • зберегти наявний пул номерів;
  • оптимізувати комунікацію для підвищення відсотка оплат.
<h1>Як ми реалізували запит &laquo;Одесаобленерго&raquo;</h1>

Як ми реалізували запит «Одесаобленерго»

Інженери IPTel розробили індивідуальне кластерне рішення, яке дало змогу обдзвонити 200 000 абонентів протягом 1-2 днів. Ми:

  • здійснили повну інтеграцію з наявними системами «Одесаобленерго»;
  • налаштували систему для автоматичного визначення автовідповідачів, що дає змогу економити час і зусилля співробітників компанії;
  • впровадили механізм сегментації бази для швидкої й ефективної обробки.

Усі ці нововведення допомогли значно розвантажити співробітників, які тепер можуть зосередитися на стратегічних завданнях, а рутинну роботу передати автоматизованим системам.

Результати



Після впровадження системи IPTel, компанія «Одесаобленерго» зафіксувала зростання рівня оплат рахунків на 11%, що стало значним кроком до покращення фінансової стабільності. Завдяки індивідуальним налаштуванням та ефективному обдзвону база клієнтів оперативно обробляється, а підтримка високої якості комунікації дає змогу компанії уникати прострочених платежів.

Крім того, ми розпочали розробку складної інтегрованої системи кол-центру, яка забезпечить автоматизацію процесів та зекономить понад 4 млн грн на рік, допомагаючи «Одесаобленерго» впевнено рухатися до подальшої оптимізації.

Хочете автоматизувати роботу відділу продажів для збільшення прибутку? Спробуйте два тижні безкоштовно. 




Наші продукти

Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще

Також цікаво

FMC – IP телефонія на мобільний телефон
07.04.2023
FMC – IP телефонія на мобільний телефон
Сервіс FMC від IPTel допомагає навести ідеальний порядок в діловій телефонної комунікації. Керівник отримує доступ до всіх вхідних і вихідних дзвінків, які відбуваються в службових цілях як зі стаціонарних офісних телефонів, так і з мобільників. Всі...
Читати ще
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
07.04.2023
Панель телефонії 1С. Інтеграція Asterisk і 1С.
1С з телефонією – ідеальне і доступне рішення для підприємств з call центрами На сьогоднішній день платформу 1С можна по праву назвати найбільш популярною системою управління ресурсами підприємства на ринку СНД. Телефонна платформа...
Читати ще
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автообзвон. Як легко і просто працювати в програмі
Для компаній, ефективність яких залежить від якості комунікації з клієнтами, програма автодозвону IPtel IPtel означає збільшення прибутку при зменшенні витрат на організацію робочого процесу. Программа автодозвону IPtel означає збільшення при...
Читати ще
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
07.04.2023
Автоінформування. Як легко і просто працювати в програмі
Бізнес в сфері торгівлі і надання послуг має на увазі комунікацію з великим потоком клієнтів. Логічно, що розвиток таких компаній пов’язане зі збільшенням клієнтської бази, а значить, і з необхідністю наймати нових співробітників для інформуван...
Читати ще
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
07.04.2023
Автообзвон. Що це і як послуга допоможе вашому бізнесу
Що це таке? ААвтообзвон – це додаток дозвону клієнтам в автоматичному режимі, яке надає компанія IPtel. Установлення служби допоможе зробити бізнес більш ефективним за рахунок економії часу персоналу, що витрачається на дозвон. Щоб встано...
Читати ще