Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Запитання і відповіді

Запитання і відповіді

Кожен активний розмова займає приблизно 100Kбіт / c смуги пропускання. Тобто каналу в 10 Мбіт / с вистачить для 10 одночасних розмов. Також має сенс знати, що затримка в каналі не повинна перевищувати 50ms. І варіація затримки jitter – не більше 40 ms. Відсоток втрати пакетів в мережі – не більше 0,5%.
Так можливо, ми встановимо спеціальне обладнання – VoIP FXO шлюз для підключення аналогової лінії до IP-АТС.

Все залежить від розподілу дзвінків конкретно у вашій компанії. Ми підбираємо найбільш підходящих операторів, по співвідношенню ціна / якість.

Так можна. Ми можемо встановити Asterisk і всі необхідні пакети на ваш VPS, віртуальну машину або наявний сервер або комп’ютер. Також ви можете орендувати у нас хмарне рішення.

Виходячи з нашої практики впровадження стандартного рішення займає до 5 днів при установки версії коробочки. І до 2 днів для хмарних (оренда) рішень.

Так, це часто використовувана схема. Asterisk встановлюється між оператором телефонії та аналогової АТС. Найчастіше підключення до оператора і до АТС проводиться по потоку Е1. Всі дзвінки, які будуть проходити через Asterisk, будуть записуватися і оброблятися за правилами IP-АТС.