Послуги IP-телефонії для бізнесу. Хмарний call-центр, Хмарна АТС: як це працює
ІР телефонія в Україні поступово замінює звичну, але не завжди зручну та ефективну стаціонарну телефонію. І це цілком логічно, адже функції віртуальної телефонії є значно ширшими, можливості — кращими, а якість — вищою за застарілі провідні телефонні канали зв’язку.
Та самими лише дзвінками, вхідними та вихідними, загальні принципи IP телефонії не обмежуються. Вона має, чим здивувати. Зокрема, чи користувалися ви коли-небудь такими зручними корпоративними інструментами, як хмарний call-центр чи хмарна АТС? Їх зручність та розширений функціонал вже оцінили численні компанії, а в цій статті IPTel блогу ми розповімо детально, як працює IP телефонія саме на прикладах цих двох інструментів.
Отже, що таке IP телефонія? Це технологія, яка дозволяє використовувати інтернет-мережі замість аналогових дротових телефонних мереж для організації та забезпечення телефонного зв’язку. При передачі даних по телефонному каналу internet та IP телефонії мовлення передається не у вигляді електричних імпульсів, які передаються завдяки тимчасовій комутації каналів, як зазвичай, а у формі пакетів даних, що стискаються, зацифровуються, та миттєво потрапляють до адресата.
Окрім безпосередньої організації телефонних дзвінків на окремі номери, цифрова телефонія може набагато більше, зокрема, як в IPTel, застосовувати хмарні технології, спеціальне обладнання та програмне забезпечення. Завдяки такому поєднанню на базі підключення IP телефонії можна налаштувати таке зручне рішення для бізнесу, як віртуальна АТС чи хмарний контакт-центр.