Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії

SaaS: що це та як він допомагає бізнесу

Високі технології та діджитал-рішення для бізнесу сьогодні стали обов'язковою умовою розвитку. Доволі часто розробники пропонують неймовірно точні, високоефективні продукти, і не тільки у форматі стандартного програмного забезпечення, а й у вигляді SaaS. Якщо ви поки не стикалися з цією абревіатурою, саме час познайомитися з нею ближче, дізнатися, що пропонує SaaS-продукт для бізнесу, і які рішення можна втілити за допомогою SaaS.

У блозі IPTel ми розповімо як про те, що таке SaaS, так і про впровадження цієї технології в наших продуктах: як вони працюють, чому вони вигідні, і як пов'язані телефонія і SaaS загалом.

сновні цілі та задачі: що дає SaaS-продукт для бізнесу

Почнемо з того, як використовуються програмні продукти у бізнесі. Ви, напевно, користуєтеся безліччю програм для ведення бізнесу, можливо, використовуєте CRM або подібні системи, купуєте спеціальне ПЗ для операційної діяльності своїх співробітників. У стандартному варіанті ви замовляєте програмне забезпечення у розробників, купуєте чи вибираєте безкоштовні продукти, а потім встановлюєте їх на робочі девайси. Але це може бути дорого і принесе чимало клопоту, адже софт потрібно підтримувати, оновлювати, платити за нього чималі гроші, а за необхідності встановлювати програмне забезпечення на десятки девайсів - це може стати дуже дорогим задоволенням.

Але що ви скажете, якщо вам запропонують продукт, який:

  • Доступний у хмарі та відкривається у браузері;
  • Може бути використаний звідки завгодно і будь-коли - аби ж тільки був доступ до інтернет-мережі;
  • Легко масштабується та адаптується під ваші потреби;
  • Не вимагає обслуговування та апгрейдів з вашого боку.

Все це і є SaaS - програмне забезпечення, як послуга.

Насправді як працює SaaS продукт?

  • Постачальник розгортає програмне забезпечення на власному сервері.
  • Покупець SaaS отримує доступ до продукту віддалено та користується ним.
  • При цьому оплата проводиться не за сам продукт, а за послугу його використання. І у випадку з SaaS, вона може бути гнучко налаштована - за часом використання, пакетом послуг, кількістю залучених облікових записів тощо.
 

Фактично SaaS - це те саме ПЗ, лише встановлене не на серверах вашої компанії, а на стороні постачальника послуг, яким ви користуєтеся для своїх бізнес-цілей та оптимізуєте під свої завдання. Відповідно, цілі та задачі в продуктів SaaS точно ті самі, що й у будь-якого програмного продукту для бізнесу: оптимізація операційних процесів, ведення баз даних, автоматизація роботи компанії.

Приклади популярних SaaS-платформ: від простих сервісів до складних систем

Щоб краще зрозуміти, які є SaaS-продукти, розгляньмо популярні SaaS платформи - ми більш ніж впевнені, що з деякими з них ви користуєтесь у повсякденному житті, навіть, якщо не підозрюєте, що це і є SaaS:

  • Google Drive - мабуть, найнаочніший приклад. Ви користуєтеся місцем на сервері Google для зберігання та сплачуєте за це певну суму щомісяця.
  • VPN-сервіси та Proxy-сервери - це теж SaaS.
  • Trello - сервіс для спільної роботи над проектами також стане гідним прикладом популярної SaaS-платформи.
 

При цьому SaaS – це не лише невеликі послуги для виконання певних завдань. Сьогодні розробники пропонують цілі CRM та ERP для управління компаніями у хмарному середовищі. І діджитал телефонія теж не залишається осторонь - наприклад, в IPTel ми також застосовуємо цю модель постачання послуг своїм клієнтам.

Переваги вибору SaaS для бізнесу перед покупкою/розробкою ПЗ

У чому основні переваги SaaS перед стандартними програмними продуктами, які можуть мати такий самий функціонал

  • SaaS не вимагає від власника бізнесу розгортати власні сервери або закуповувати потужне обладнання для запуску програмного забезпечення та його підтримки.
  • Для SaaS неважливо, скільки девайсів та співробітників вам потрібно під'єднати – хмарний доступ легко підлаштувати під потреби вашої компанії.
  • Замовлення та розробка ПЗ коштує набагато дорожче, ніж ПЗ, як послуга. До того ж за розробку вам потрібно заплатити відразу чималі кошти, а за SaaS ви сплачуєте за тарифами поетапно, стільки часу, скільки вам потрібно користуватися послугою доступу до цього продукту.
 

Тобто, SaaS-рішення це потрійна економія для власників бізнесу. Якщо розглядати, кому підійде SaaS, то відповідь буде абсолютно всім бізнесам, що використовують комп'ютерні технології та інтернет!

Переваги SaaS в IP-телефонії: чому бізнесам це вигідно?

Якщо розглянути конкретно, як пов'язані телефонія і SaaS, саме цей сегмент ПО сьогодні отримує активний розвиток. Завдяки сучасним технологіям провайдер може розгорнути потужну VoIP-інфраструктуру на власному сервері та надавати доступ до своїх послуг віддалено, без прокладання складних комунікаційних мереж в офісі компанії-покупця послуг.

Переваги SaaS-рішень у сфері телефонії очевидні:

  • Бізнеси отримують якісні послуги у сфері цифрової телефонії за підпискою, та сплачують саме ті послуги, які їм потрібні, та входять до їх тарифного пакета.
  • Не потрібно забезпечувати прокладання мереж та обладнання для організації телефонії в компанії – послуга працює віртуально.
  • SaaS у телефонії – це зручно, якщо бізнес працює віддалено, у компанії є безліч філій чи локацій. Це уніфіковане рішення, до якого можна отримати доступ із будь-якої точки світу.
 

І при цьому SaaS набагато дешевше, адже на власника компанії не лягає відповідальність за обслуговування телефонії, її масштабування та налаштування – все це робить постачальник послуг.

SaaS від IPTel: наші пропозиції для бізнесу

Оскільки IPTel це теж SaaS платформа – які послуги є в нашому меню? Фактично всі наші послуги поставляються саме на принципах цієї моделі. Ви можете організувати повноцінну цифрову АТС для своєї компанії, скористатися послугами CRM із вбудованою телефонією, обрати відповідні послуги у сфері телефонного маркетингу, аналітики, продажів тощо.

І все це ми швидко розвертаємо, адаптуємо під будь-який формат і розмір бізнесу, та пропонуємо на найвигідніших умовах. Вам потрібно лише визначитися зі спектром завдань та обсягом послуг - ми допоможемо вам розгорнути їх для потреб компанії та забезпечимо підтримку, допомогу та навчання персоналу.

За оцінками аналітиків, ринок SaaS тільки зростатиме, адже це зручне рішення, яке підходить для будь-якого бізнесу та дозволяє забезпечити автоматизацію процесів без складнощів з розробкою, покупкою, встановленням ПЗ та його підтримкою в рамках кожної окремої компанії.

Наші продукти

Також цікаво

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
25.07.2023
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення пр...
Читати ще
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
30.07.2023
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу. Як це було рані...
Читати ще
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
24.10.2023
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті. А як бути, якщо частина вашого колект...
Читати ще
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
10.11.2023
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
CRM - це одне з найкращих рішень для бізнесів, зацікавлених у залученні, утриманні та підвищенні лояльності клієнтів. Сам термін CRM означає customer relations management, тобто управління відносинами з клієнтом. Саме такі програмні рішення варто зал...
Читати ще