Callback віджет для сайту
Розвиток сучасного онлайн-бізнесу буде успішним лише за грамотно продуманого бізнес-плану та використання ефективних цифрових інструментів, наприклад Автоінформатор. Вони використовуються на всіх етапах запуску платформи. Одна з важливих і корисних функцій - система зворотного дзвінка, яку потрібно впровадити не тільки на сайт компанії, а й у мобільний додаток. Спеціальний віджет, який можна розробити відповідно до індивідуальних вимог або використовувати готові рішення, дозволить одразу отримати збільшення кількості дзвінків. За рахунок цього підвищується конверсія інтернет-магазину, забезпечується лояльність клієнтів, розширюється база користувачів, які з прогнозованою впевненістю 99% скористаються послугами онлайн-майданчика ще раз. Але це за умови, що прийом та розподіл вхідних дзвінків буде організовано у чітко структуровану систему. Не зайвим буде продумати можливість передзвонити будь-коли, враховуючи специфіку ніші, в якій працює компанія.