Автоматизація –це майбутнє, та у сфері продажів, зокрема із застосуванням новітніх технологій
та каналів зв’язку з клієнтами, саме автоматичні дзвінки можуть стати ефективним та швидким способом оповіщення про ваші пропозиції, акції, вигоди для клієнтів тощо.
Але як запровадити автоматичний обдзвін клієнтів та автоматизацію їх сповіщень, щоб кількість лідів та клієнтів росла у геометричній прогресії? IPTel має інсайти, якими із задоволенням поділимося щодо автообдзвону.Автообдзвін клієнтів – це новий рівень впровадження комп’ютеризації та автоматизації в комунікаціях. Загалом, менеджери мають обдзвонювати бази клієнтів для виконання наступних задач:
Перш за все, що може програма для автоматичних дзвінків? Її функції стосуються не лише набору номерів. Сучасна IP-телефонія надає можливості для:
Предиктивний обдзвін клієнтів – це методика, при якій сучасне програмне забезпечення в режимі реального часу відстежує та аналізує тривалість набору номерів та підбирає алгоритми для якомога більшого набору одночасно. Після того, як статистика зібрана, робот оптимізує показники та набирає таку кількість номерів водночас, яка має найефективніші показники.
Все, що залишається операторам, це підхоплювати дзвінки, на які отримано відповідь, та продовжувати розмову за скриптом. Звісно ж, такий підхід має свої плюси та мінуси.Якщо врахувати переваги, що надає предиктивний обдзвін, то вони наступні:
Назва методики каже сама за себе: оператор отримує інформацію про клієнта з клієнтської картки перед тим,
як дзвінок буде зроблено. Це зручно та дає можливості працівникам гнучко
підлаштувати розмову під особливості клієнтського досвіду та виставити пріоритети.
Система обдзвону з попереднім переглядом є зручною у наступних випадках:
Автоматичний вихідний дзвінок за прогресивним принципом може привести до того, що оператори будуть довго чекати на послідовний набір номерів, поки хтось з клієнтів не відповість, що може призвести до нераціональних витрат часу. Також при такому алгоритмі не завжди можливо вчасно отримати повну інформацію про контакт.
Водночас всі три методики можна застосовувати одразу. Наприклад, в IPTel, ми маємо детально розроблені алгоритми для всіх цих трьох методів та навіть більше.
Якщо зауважити всі можливі недоліки цих трьох систем автообдзвону, стає очевидним, що неправильне їх застосування та вибір можуть призвести до суттєвих провалів в роботі.
Корпоративні правила та маркетингові стратегії можна втілити в ефективні скрипти. Але якщо ваші оператори ігнорують ці скрипти, це призводить до:
У своєму прагненні до повної автоматизації власники бізнесу іноді перебільшують можливості наявних інструментів. Це стосується, зокрема, такої функції, як автообдзвін роботом. Так, роботизовані повідомлення можна відправляти для збору соціологічних метрик, виявлення думки клієнтів про сервіс, інформування про доставку чи наявність потрібних клієнтам товарів. Але у випадку, коли клієнт потребує допомоги чи персоналізованого сервісу, цей інструмент не придатний.
Не всі клієнти з першого разу беруть слухавку. Не всі беруть слухавку навіть при 3-5 дзвінку. Тому іноді варто бути наполегливішим, адже це – запорука більшого осягнення обдзвону клієнтів по базі. Якщо ви чи ваші оператори здастеся зарано, клієнти, які були зайняті, недоступні чи просто відпочивали, зостануться осторонь вашої пропозиції.
А ще не варто фіксувати увагу лише на самій автоматичній системі обдзвонювання. Для зменшення навантаження на операторів частину функцій ви можете перенести на автоматичні інструменти. Зокрема, ви можете використати те саме інформування за допомогою голосових повідомлень бота, що було розроблене за бріфом мети та записане професійними дикторами. Так навіть найбільшу базу ви можете опрацювати без зайвого клопоту та з мінімальною кількістю операторів.
Чимало людей сьогодні не сприймають телефонні розмови, як основний спосіб комунікації між бізнесом та клієнтом. Тому зауважте й цю аудиторію. Для тих, хто принципово ігнорує телефонні дзвінки, ви можете додатково залучити інформаційний бот в СМС чи месенджерах та доставляти важливу інформацію вчасно до клієнта.
Отже, автоматичний обдзвін – це швидко, якісно, ефективно та зручно. З ним ви зменшите витрати на роботу контакт-центру, можете дійсно миттєво обробляти потреби в інформуванні численних баз клієнтів. А ще різні методики (які, до речі, всі є доступними в хмарній телефонії IPTel), можна адаптувати під різні масштаби, потреби та реалії бізнесів.
В: Це засоби автоматизації, які залучають наявні клієнтські бази, та здійснюють набір номерів клієнтів за певним алгоритмом, щоб відповідальні співробітники не витрачали час на фізичний набір номерів.
В: Сьогодні існує три основні методики автообдзвонювання: предиктивна, з попереднім переглядом, та прогресивна. Про кожну з них ви можете дізнатися детальніше в цій статті.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз