0 800 756 777
Функціонал

Використовуєте Pipedrive? Зробимо його ще потужнішим для вас: інтеграція з телефонією в Pipedrive від IPTel

image not found

Зручна, проста, орієнтована на користувача CRM-система Pipedrive може стати ще потужнішою, якщо залучити до неї провідні інструменти цифрової телефонії від IPTel. Інтеграція, що приносить прибуток, оптимізує робочі процеси, та переносить всю комунікацію в єдиний простір — це телефонія в Pipedrive від IPTel!
Pipedrive вважається взірцем системи керування продажами в своєму класичному виді. Вона пропонує просунуті можливості менеджменту продажів, email-маркетингу та інтеграції з соціальними медіа. Чого не вистачає в цьому переліку? Звісно ж, телефонної комунікації, як одного з найпопулярніших каналів зв’язку між бізнесом та клієнтами, партнерами та співробітниками. IPTel пропонує зручну та ефективну інтеграцію Pipedrive з телефонією, що дозволяє використовувати найновітніші інструменти хмарної телефонії та автоматизації просто в екосистемі CRM.
 


Як це працює?

1. Оброблення вхідних та вихідних дзвінків в Pipedrive.
Відтепер не потрібно перемикатися на засоби телефонії, щоб прийняти чи здійснити дзвінок — це можна зробити в Pipedrive із застосуванням швидких та зручних функцій хмарної телефонії.

2. Розширені можливості ведення клієнтської бази
Інтегрована телефонія в Pipedrive дає можливість додавати до картки клієнтів контакти, інформацію про останні звернення, історію телефонних комунікацій з клієнтом, а самі картки вспливають просто при вхідному дзвінку клієнта.

3. Внутрішні комунікації в компанії — на якісно новому рівні.
Ви можете залучати засоби IP телефонії для постійного контакту з персоналом, налаштування віддаленої роботи, контролю роботи підрозділів, що відповідають за телефонні зв’язки з клієнтами.

4. Налаштування повноцінного кол-центру в Pipedrive
Спільна екосистема клієнтських відносин стає ще потужнішою завдяки налаштуванням телефонних черг, переадресації на окремих співробітників, залучання скриптів чи автоінформаторів для негайної відповіді клієнтам, чи масштабного обдзвонювання клієнтської бази.

5. Залучання та інтеграція інших каналів зв’язку
IPTel пропонує інтегрувати не лише провідні засоби телефонії в Pipedrive, але й інструменти СМС-розсилок, email-розсилок, інтеграцію з чат-ботами для всебічного клієнтського сервісу. Всі дані про комунікацію з клієнтами будуть доступні в CRM.

6. Застосування аналітичних інструментів для ефективної роботи з персоналом
Аналітика телефонних розмов, дані про ефективність продзвонювання в розрізі підрозділів чи окремих працівників, відстеження роботи з клієнтами за телефоном — все це працює на користь загальної ефективності вашого бізнесу. Залучайте аналітичні інструменти телефонії для:
Розподілу навантаження на співробітників;
Навчання;
  • Покращення обслуговування за телефоном чи іншими каналами комунікації;
  • Побудови стратегій розвитку клієнтського сервісу;
  • Відстеження ефективності співробітників;
  • Оптимізації робочого часу.

зміст

Ключові можливості

Повна інтеграція клієнтської бази Pipedrive з телефонією
Обробляйте вхідні та вихідні виклики та ведіть облік клієнтських звернень в своїй CRM без переключення на засоби зв’язку. Застосуйте функції вспливаючих карток клієнта при вхідних дзвінках та телефонуйте самі в один клік

Покращена комунікація між співробітниками та підрозділами
Ви отримуєте максимально комфортне, зручне та всеосяжне середовище для сумісної роботи: внутрішні дзвінки, чати, корпоративні повідомлення завдяки хмарній телефонії в Pipedrive стають ще зручнішими.

Інтеграція з інструментами зворотнього зв’язку з вашого сайту
Долучайте інструменти callback з сайту та одразу реагуйте на запити клієнтів в CRM: дзвонити можна в один клік.

Аналітика та просунуті інструменти збору даних IPTel працюють разом з аналітикою Piperdrive
Отримуйте миттєво дані щодо роботи підрозділів, відповідальних за телефонну комунікацію, ведіть запис розмов та перекладайте їх в текст для подальшої аналітики

Залучення скриптів дзвінків, сценаріїв, автоматичних телефонних черг та ще чималого переліку автоматизованих сервісів телефонії
Використання засобів автоматизації телефонії — це економія робочого часу, оптимізація робочих процесів та покращення рівня обслуговування клієнтів.

Навчання персоналу за допомогою телефонії IPTel — це зручно
Записуйте розмови, аналізуйте помилки та працюйте над їх виправленням та стратегіями спілкування з клієнтами усією командою в Pipedrive.

Покращений функціонал Pipedrive з телефонією IPTel – це стратегічне рішення

для збільшення ефективності вашого клієнтського сервісу.

Замовляйте інтеграцію та отримуйте результат з перших днів використання.

Наші переваги

Оцініть численні переваги від посилення Pipedrive телефонією IPTel

  • Скорочення витрат робочого часу робітників
  • Автоматизація численних процесів комунікації з клієнтами за допомогою автообдзвонювання, миттєвої обробки дзвінків в CRM, автоінформаторів, автоматизації телефонних черг
  • Зменшення ризиків втрати клієнтів через пропущені дзвінки, помилки у комунікації чи брак інформації про клієнта
  • Ведення сумісної роботи в єдиному просторі, в якому є все для менеджменту клієнтського сервісу та комунікацій
  • Індивідуальний підхід до підбору інструментів телефонії для інтеграції з Pipedrive. IPTel залучає тільки ті інструменти, які потрібні вашому бізнесу після детального аудиту та виділення нагальних потреб клієнта
  • Підтримка фахівців для безперебійної роботи CRM з інтегрованою телефонією. Ми завжди готові допомогти.
    Скористайтеся можливістю побудувати найефективніший простір для роботи з клієнтами за допомогою інтеграції Pipedrive з телефонією від IPTel!
Наші переваги

Запитання і відповіді

В: Все дуже просто: зверніться до IPTel, отримайте консультацію в наших фахівців, окресліть потрібний функціонал — та ми підключимо потрібні функції телефонії до вашої CRM.
В: Так, є можливість записувати розмови, транскрибувати їх в текстовий формат, зберігати записи розмов в хмарі, та використовувати їх для аналітики чи тренування персоналу.
В: Ціна залежить від обсягу робіт та потрібних функцій, отже, щоб отримати чітку калькуляцію та кошторис, будь ласка, зверніться до наших менеджерів.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Можливості використання IP телефонії з Pipedrive - Блог IPTel Зображення № 1

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання IP телефонії з Pipedrive - Блог IPTel Зображення № 2

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання IP телефонії з Pipedrive - Блог IPTel Зображення № 3

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання IP телефонії з Pipedrive - Блог IPTel Зображення № 4

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз