Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Використовуєте Pipedrive? Зробимо його ще потужнішим для вас: інтеграція з телефонією в Pipedrive від IPTel
29.05.2024

Використовуєте Pipedrive? Зробимо його ще потужнішим для вас: інтеграція з телефонією в Pipedrive від IPTel

Зручна, проста, орієнтована на користувача CRM-система Pipedrive може стати ще потужнішою, якщо залучити до неї провідні інструменти цифрової телефонії від IPTel. Інтеграція, що приносить прибуток, оптимізує робочі процеси, та переносить всю комунікацію в єдиний простір — це телефонія в Pipedrive від IPTel!
Pipedrive вважається взірцем системи керування продажами в своєму класичному виді. Вона пропонує просунуті можливості менеджменту продажів, email-маркетингу та інтеграції з соціальними медіа. Чого не вистачає в цьому переліку? Звісно ж, телефонної комунікації, як одного з найпопулярніших каналів зв’язку між бізнесом та клієнтами, партнерами та співробітниками. IPTel пропонує зручну та ефективну інтеграцію Pipedrive з телефонією, що дозволяє використовувати найновітніші інструменти хмарної телефонії та автоматизації просто в екосистемі CRM.
 


Як це працює?

1. Оброблення вхідних та вихідних дзвінків в Pipedrive.
Відтепер не потрібно перемикатися на засоби телефонії, щоб прийняти чи здійснити дзвінок — це можна зробити в Pipedrive із застосуванням швидких та зручних функцій хмарної телефонії.

2. Розширені можливості ведення клієнтської бази
Інтегрована телефонія в Pipedrive дає можливість додавати до картки клієнтів контакти, інформацію про останні звернення, історію телефонних комунікацій з клієнтом, а самі картки вспливають просто при вхідному дзвінку клієнта.

3. Внутрішні комунікації в компанії — на якісно новому рівні.
Ви можете залучати засоби IP телефонії для постійного контакту з персоналом, налаштування віддаленої роботи, контролю роботи підрозділів, що відповідають за телефонні зв’язки з клієнтами.

4. Налаштування повноцінного кол-центру в Pipedrive
Спільна екосистема клієнтських відносин стає ще потужнішою завдяки налаштуванням телефонних черг, переадресації на окремих співробітників, залучання скриптів чи автоінформаторів для негайної відповіді клієнтам, чи масштабного обдзвонювання клієнтської бази.

5. Залучання та інтеграція інших каналів зв’язку
IPTel пропонує інтегрувати не лише провідні засоби телефонії в Pipedrive, але й інструменти СМС-розсилок, email-розсилок, інтеграцію з чат-ботами для всебічного клієнтського сервісу. Всі дані про комунікацію з клієнтами будуть доступні в CRM.

6. Застосування аналітичних інструментів для ефективної роботи з персоналом
Аналітика телефонних розмов, дані про ефективність продзвонювання в розрізі підрозділів чи окремих працівників, відстеження роботи з клієнтами за телефоном — все це працює на користь загальної ефективності вашого бізнесу. Залучайте аналітичні інструменти телефонії для:
Розподілу навантаження на співробітників;
Навчання;
  • Покращення обслуговування за телефоном чи іншими каналами комунікації;
  • Побудови стратегій розвитку клієнтського сервісу;
  • Відстеження ефективності співробітників;
  • Оптимізації робочого часу.

Ключові можливості

Повна інтеграція клієнтської бази Pipedrive з телефонією
Обробляйте вхідні та вихідні виклики та ведіть облік клієнтських звернень в своїй CRM без переключення на засоби зв’язку. Застосуйте функції вспливаючих карток клієнта при вхідних дзвінках та телефонуйте самі в один клік

Покращена комунікація між співробітниками та підрозділами
Ви отримуєте максимально комфортне, зручне та всеосяжне середовище для сумісної роботи: внутрішні дзвінки, чати, корпоративні повідомлення завдяки хмарній телефонії в Pipedrive стають ще зручнішими.

Інтеграція з інструментами зворотнього зв’язку з вашого сайту
Долучайте інструменти callback з сайту та одразу реагуйте на запити клієнтів в CRM: дзвонити можна в один клік.

Аналітика та просунуті інструменти збору даних IPTel працюють разом з аналітикою Piperdrive
Отримуйте миттєво дані щодо роботи підрозділів, відповідальних за телефонну комунікацію, ведіть запис розмов та перекладайте їх в текст для подальшої аналітики

Залучення скриптів дзвінків, сценаріїв, автоматичних телефонних черг та ще чималого переліку автоматизованих сервісів телефонії
Використання засобів автоматизації телефонії — це економія робочого часу, оптимізація робочих процесів та покращення рівня обслуговування клієнтів.

Навчання персоналу за допомогою телефонії IPTel — це зручно
Записуйте розмови, аналізуйте помилки та працюйте над їх виправленням та стратегіями спілкування з клієнтами усією командою в Pipedrive.

Покращений функціонал Pipedrive з телефонією IPTel – це стратегічне рішення

для збільшення ефективності вашого клієнтського сервісу.

Замовляйте інтеграцію та отримуйте результат з перших днів використання.

Наші переваги
Наші переваги

Оцініть численні переваги від посилення Pipedrive телефонією IPTel

  • Скорочення витрат робочого часу робітників
  • Автоматизація численних процесів комунікації з клієнтами за допомогою автообдзвонювання, миттєвої обробки дзвінків в CRM, автоінформаторів, автоматизації телефонних черг
  • Зменшення ризиків втрати клієнтів через пропущені дзвінки, помилки у комунікації чи брак інформації про клієнта
  • Ведення сумісної роботи в єдиному просторі, в якому є все для менеджменту клієнтського сервісу та комунікацій
  • Індивідуальний підхід до підбору інструментів телефонії для інтеграції з Pipedrive. IPTel залучає тільки ті інструменти, які потрібні вашому бізнесу після детального аудиту та виділення нагальних потреб клієнта
  • Підтримка фахівців для безперебійної роботи CRM з інтегрованою телефонією. Ми завжди готові допомогти.
    Скористайтеся можливістю побудувати найефективніший простір для роботи з клієнтами за допомогою інтеграції Pipedrive з телефонією від IPTel!

Запитання і відповіді

В: Все дуже просто: зверніться до IPTel, отримайте консультацію в наших фахівців, окресліть потрібний функціонал — та ми підключимо потрібні функції телефонії до вашої CRM.
В: Так, є можливість записувати розмови, транскрибувати їх в текстовий формат, зберігати записи розмов в хмарі, та використовувати їх для аналітики чи тренування персоналу.
В: Ціна залежить від обсягу робіт та потрібних функцій, отже, щоб отримати чітку калькуляцію та кошторис, будь ласка, зверніться до наших менеджерів.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще