У світі, де швидкість комунікації визначає конкурентоздатність, компанії більше не можуть дозволити собі хаотичні дзвінки, розрізнені месенджери й запізнілі відповіді на заявки. Бізнес потребує єдиної, автоматизованої платформи, яка не просто «працює», а витягує максимум із кожного клієнтського контакту. Такі задачі вирішує контакт-центр від IPTel — українського хмарного рішення, що впевнено закріплюється на ринку корпоративної телефонії.
Контакт-центр IPTel — це інтегрована платформа для бізнесу на основі цифрової телефонії, яка дозволяє об’єднати в єдиній екосистемі всі канали зв’язку ваших співробітників, гнучко налаштувати комунікації, а до того ж — максимально автоматизувати їх.
Це - єдиний інструмент для:
Дзвінків клієнтам та прийому зворотніх дзвінків;
Контактів з партнерами та постачальниками;
Внутрішньої комунікації співробітників та зворотнього зв'язку з керівництвом компанії.
З нашим продуктом ви зможете оптимізувати роботу всіх підрозділів компанії та побудувати безпомилкову, моментальну та ефективну комунікацію. Навіть більше, ви можете об’єднати всі послуги IP-телефонії та інші цифрові продукти, що ви використовуєте в бізнесі, та отримати доступ до них через єдину платформу — контакт-центр IPTel!
Це повноцінна комунікаційна система, яка:
об’єднує телефонію, месенджери, email, форми зворотного зв'язку та внутрішній чат компанії;
має вбудовану CRM та аналітику;
підтримує автоматизацію обдзвонів, розсилок і навіть внутрішніх процесів.
Продукт підходить не лише для клієнтської підтримки — він оптимізує роботу всього офісу: від керівника до кожного менеджера, незалежно від локації.
Згідно з дослідженням Verint, до 25% клієнтів йдуть через неякісну комунікацію. А втрати бізнесу через неефективність процесів комунікації можуть сягати $1 560 щомісяця навіть у компанії зі штатом 30 людей. Тому питання не в тому, чи варто впроваджувати контакт-центр, а коли саме. І наскільки це буде зручно.
1. Телефонія
Контакт-центр об’єднує всі міські, мобільні номери, короткі та спеціальні номери (0800).
2. Месенджери Viber/Telegram
Всі комунікації в месенджерах зібрані в одному місці.
3. Форми зворотнього зв'язку
Не витрачайте час — отримуйте повідомлення з вашого сайту та реагуйте на них миттєво.
4. СМС
Розсилки та повідомлення — налаштовуються в контакт-центрі без обмежень.
5. E-mail
Автоматизуйте розсилання типових листів та повідомлень електронною поштою своїм клієнтам, отримуйте заявки для технічної підтримки та створюйте завдання для співробітників на їх основі автоматично.
6. Внутрішні канали зв'язку
Контакт-центр формує єдине середовище для взаємодії співробітників по внутрішнім телефонам та чатам компанії.
1. Швидкість
Пришвидшуйте комунікацію зі своїми клієнтами за допомогою маршрутизації по всім каналам зв’язку в контакт-центрі. Ви можете підняти рівень клієнтського обслуговування за допомогою голосових та цифрових каналів, працювати з опціями попереднього обслуговування та автоматичного інформування.
2. Підвищена ефективність
Контакт-центр дозволяє налаштувати робочі простори для супервайзерів та агентів. Залучайте інтуїтивний інтерфейс для різноманітних ролей ваших співробітників. Адаптуйте його під всі необхідні робочі процеси та інструменти, якими ви користуєтеся.
3. Покращена автоматизація
За допомогою контакт-центру ви можете автоматизувати всі рутинні процеси, пов’язані з IP телефонією та спілкуванням з клієнтами. Налаштовуйте сценарії дій під час дзвінків, формуйте інформаційні кампанії СМС-повідомлень та розсилання e-mail, долучайте автоматичне обзвонювання та широковіщальні СМС, використовуйте розсилки в месенджерах, щоб підвищити рівень інформованості ваших клієнтів та їх лояльність.
4. Аналітика першого класу
Завдяки вбудованим інструментам для збирання та аналізу даних, за допомогою контакт-центру IPTel ви можете отримувати розгорнуті звіти про результати комунікації, будувати на їх базисі стратегії та коректувати напрямок вашої компанії.
5. Інтеграція з вашими інструментами
Наш контакт-центр — це більше, ніж просунута телефонія для офісу. Платформа вже має вбудовану CRM, яка забезпечує операційну діяльність бізнесу. Але ви можете інтегрувати в неї свої робочі інструменти, наприклад, CRM, ERP, інструменти сайту, хмарну телефонію, застосунки тощо. Наші спеціалісти оперативно підключать потрібний вам інструмент та проведуть розробку під ваш запит.
6. Уважна техпідтримка
Ви отримуєте не тільки ефективний інструмент для комунікації! Наша підтримка відчувається постійно: спеціалісти IPTel швидко обробляють запити клієнтів, надають інформаційну, технічну підтримку, допомагають із навчанням персоналу працювати з контакт-центром та за потреби — проводять індивідуальні розробки для оптимізації платформи під ваші потреби.
Інтегрована платформа для усіх каналів комунікації в компанії та зовні;
Передові інструменти клієнтського сервісу та віртуальної телефонії для бізнесу;
Просунута аналітика;
Можливість налаштування сценаріїв для співробітників та автоматизованих сервісів офісної телефонії для покращеної комунікації з клієнтами.
Інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс з налаштуванням під робочі процеси кожного співробітника;
Максимальна автоматизація рутин для зниження робочого навантаження на співробітників;
Моментальна комунікація в межах компанії.
Автоматизація одного лише обдзвону за допомогою IPTel може зекономити бізнесу до $431 щомісяця лише на зарплатах. А мовна аналітика дозволяє не просто слухати записи, а й аналізувати їх: виявляти прогалини у скриптах, неточності у відповідях, прогалини в емпатії. Це буквально контроль якості комунікації в режимі реального часу.
Один із важливих принципів платформи IPTel — швидка адаптація. Контакт-центр можна розгорнути протягом кількох днів, налаштувати під сценарії вашої команди та навіть провести навчання персоналу. Компанія пропонує повну технічну підтримку, супровід на старті, а також гнучку кастомізацію функцій, якщо базового функціоналу недостатньо.
Медичні компанії, які отримують сотні дзвінків щодня та мають критично важливу швидкість відповіді.
Фінансові установи, яким важливо виявляти фейкові голоси й вести безпечні комунікації.
Кол-центри та аутсорсингові агенції, яким потрібен гнучкий облік, контроль та аналітика кожного дзвінка.
Державні установи — які прагнуть модернізувати приймальні, гарячі лінії та внутрішню комунікацію.
Контакт-центр IPTel — це не ще одна телефонна платформа. Це інфраструктурне рішення, яке дозволяє бізнесу зростати завдяки ефективній, автоматизованій та аналітично керованій комунікації.
Для компаній, які прагнуть не просто зекономити, а нарешті вийти на новий рівень клієнтського сервісу — це рішення номер один.
Готові об’єднати всі канали зв’язку в одну екосистему? Замовляйте демо від IPTel.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Залиште ваші контакти і ми зв'яжемось із вами як найшвидше
Наші фахівці зв'яжуться з вами як найшвидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, повторіть спробу
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз